Gå til innhold

Flørt som er ekstremt opptatt av rumpe.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke. Han drømmer om at andre gjør ting med rumpa hans, han drar den frem i alle sammenhenger, han forteller om ting andre har gjort med han osv. Han snakker om sex på andre vis også, men dette med rumpa er ekstremt dominerende. Jeg har ingen fordommer mot denne typen sex, på ingen måte. MEN jeg merker at jeg mister litt gnisten. Jeg er assistent på sykehjem og derfor er kanskje ikke rumper helt mi greie seksuelt. Jeg tror heller ikke en rolle som den som penetrerer er helt mi greie.

Liker han godt, men merker at dette ødelegger en del. Bør jeg si noe? Er redd han skal tenke dårlig om seg selv om jeg sier noe galt. Noen som har vært i denne situasjonen og har noen tips?

Anonymkode: 47f1d...a9e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må legge til at han har sagt at han elsker vaginal sex, men aldri rommer til å røre en kvinnelig anal igjen. Han er mellom 30-35 år.

AnonymBruker
Skrevet

Dump ham

Anonymkode: d80ca...92b

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke. Han drømmer om at andre gjør ting med rumpa hans, han drar den frem i alle sammenhenger, han forteller om ting andre har gjort med han osv. Han snakker om sex på andre vis også, men dette med rumpa er ekstremt dominerende. Jeg har ingen fordommer mot denne typen sex, på ingen måte. MEN jeg merker at jeg mister litt gnisten. Jeg er assistent på sykehjem og derfor er kanskje ikke rumper helt mi greie seksuelt. Jeg tror heller ikke en rolle som den som penetrerer er helt mi greie.

Liker han godt, men merker at dette ødelegger en del. Bør jeg si noe? Er redd han skal tenke dårlig om seg selv om jeg sier noe galt. Noen som har vært i denne situasjonen og har noen tips?

:klo: 

Egentlig :klo: for hele greia, for å være ærlig. :ler:

Dump? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, kisskissbangbang skrev:

:klo: 

Egentlig :klo: for hele greia, for å være ærlig. :ler:

Dump? 

Sitter egentlig med samme tanke selv. Eller jeg vet ikke hva jeg skal tenke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...