Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte ei bukse til 900 kr på tirsdag i forrige uke. Angrer meg litt, den var ikke noe fin i snittet allikevel liksom.. :wink: Trodde jeg skulle rekke ned i byen idag før stengetid, men må jobbe. Er det for seint å bytte på mandag? Kjøpte den på Neste Stopp. Har lyst til å ha tilbake pengene..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Er ikke reklamasjonsretten 14 dager?

Gjest gjest1
Skrevet
Er ikke reklamasjonsretten 14 dager?

Kommer an på butikken, dette er bare en tjeneste de tilbyr for å være hyggelig. Vet ikke hvordan det er i Neste Stopp.

Gjest Anonymous
Skrevet

Reklamasjonsrett gjelder bare ved feil på vare. Bytterett derimot er en tjeneste butikken yter. Det er forskjell fra butikk til butikk.

Gjest trådstarter`n
Skrevet

Ok, men jeg mener at Neste Stopp har enten 3 dagers eller en ukes deponering? Dvs. pengene tilbake om man ikke er fornøyd? Eller er deponeringen på 3 dager, og bytterett (bytte i annen vare) på en uke? :klø:

Gjest Gjesta
Skrevet

Ooooooooki. Jeg er en opplyst liten sjel :sjenert:

Skrevet

Hvis du hadde ringt og forklart saken er jeg nesten 100% sikker på at de hadde latt deg få bytte den selv om det gikk noen dager ekstra.

Skrevet

Jeg mener at Neste Stopp har en ordning med automatisk deponering i en uke, dvs. at du får pengene tilbake. Det forutsetter selvsagt at lappene sitter på

Skrevet

... Åh, nå så jeg at det var tirsdag i forrige uke du hadde kjøpt den... Men de er veldig greie med bytting på Neste Stopp! Jeg vil ikke garantere deg at du får pengene tilbake, men det kan godt hende. I verste fall får du en tilgodelapp og det må jo være bedre å ha enn ei bukse som du ikke er fornøyd med?

Ta deg en tur innom butikken med buksa på mandag, så skal du se at det ordner seg på en eller annen måte!

Gjest trådstarter`n
Skrevet

Takk for svar Ephemera! Siden det var på tirsdag forrige uke, så blir det akkurat en uke, 7 dager, på mandag. Så kanskje jeg får pengene tilbake. Ellers så er det jo mye fint på Neste Stopp da, så blir ikke snurt om jeg "kun" får en tilgodelapp. Men ville helst hatt pengene tilbake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...