Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg fikk en sterk følelse av graviditet akkurat da jeg trykket på denne tråden, mulig det er relatert til trådstarter, mulig det er til deg. Jeg ser i tilfelle mye negativt, får en følelse av hjelpesløshet, en følelse av å drukne, eller såvidt holde hodet over vannet. Det er noe fortvilet over det hele. Noe panisk. Det er så jeg får følelsen av å hive etter pusten, hvis du skjønner hva jeg mener. Ikke bra i det hele tatt. Betyr det noe for deg?

Når det gjelder det opprinnelige spørsmålet i tråden, så får jeg en klar fornemmelse for å flytte. Det er så jeg ser du står på trappa med koffertene. Det er helt riktig å gjøre, det finnes ikke tvil. "Det kan bare bli bedre", det er det jeg føler, "det kan bare bli bedre."

Anonymkode: c8cee...4b4

Hei TS her. Det er ingen planer eller ønsker om graviditet, ei heller det negative i teksten etter. Svaret må være til den du siterer.

Ang siste del av svaret ditt: Takk for svar, det er nettopp det jeg selv tenker at blir på sikt :)

Anonymkode: 82593...f16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Hvordan tolke disse kortene? I sammenheng eller ikke?

I sammenheng tenker jeg.

Skrevet

Har du mulighet til å se hva som ligger i kortene for meg?

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I sammenheng tenker jeg.

Har du mulighet til å se hva som ligger i kortene for meg?😊

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Goliat skrev:

Har du mulighet til å se hva som ligger i kortene for meg?😊

Og meg! Refererer til innlegg over om jobb og barn

Anonymkode: 3204f...e0d

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Goliat skrev:

Har du mulighet til å se hva som ligger i kortene for meg?

Første kort "The book" - Oppdagelsen av et mysterie som affekterer deg til det bedre, i ganske stor grad. Et nytt kapittel i livet, nye ark.

Andre kort "The pig" - Et omen på fenomenal lykke og stor ære, alle ambisjoner oppnådd. Hell og lykke, ære.

Tredje kort "The star" - Forsikrer suksess i alle forretninger i nærmeste fremtid. Skjult kunnskap, klarsynthet, fryktløs, ikke være redd for å gå fremover.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og meg! Refererer til innlegg over om jobb og barn

Første kort "The ship" - Det er et symbol på rikdom, og symboliserer velstand i form av arv eller bytte. Det forteller også om en reise. Jobbreise, reise, rikdom, velstand, arv.

Andre kort "The cat" - Betyr smiger. Smiger, selvstendighet, feminin energi, intuisjon.

Tredje kort "The moon" - Et godt omen, forespeiler hell og lykke. Det kan bety at du har skjulte hemmeligheter, evt skjulte talenter, mulig eksponering av disse, en frykt for å gå fremover. At du ikke skal være redd for det, det vil være suksess.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Første kort "The book" - Oppdagelsen av et mysterie som affekterer deg til det bedre, i ganske stor grad. Et nytt kapittel i livet, nye ark.

Andre kort "The pig" - Et omen på fenomenal lykke og stor ære, alle ambisjoner oppnådd. Hell og lykke, ære.

Tredje kort "The star" - Forsikrer suksess i alle forretninger i nærmeste fremtid. Skjult kunnskap, klarsynthet, fryktløs, ikke være redd for å gå fremover.

Tusen takk😊

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Første kort "The ship" - Det er et symbol på rikdom, og symboliserer velstand i form av arv eller bytte. Det forteller også om en reise. Jobbreise, reise, rikdom, velstand, arv.

Andre kort "The cat" - Betyr smiger. Smiger, selvstendighet, feminin energi, intuisjon.

Tredje kort "The moon" - Et godt omen, forespeiler hell og lykke. Det kan bety at du har skjulte hemmeligheter, evt skjulte talenter, mulig eksponering av disse, en frykt for å gå fremover. At du ikke skal være redd for det, det vil være suksess.

Spennende :) Tusen takk!

AnonymBruker
Skrevet

Endelig noen aktive her igjen :D Kan du spå meg? Jeg har på følelsen av at jeg er gravid nå, men det er alt for tidlig for å ta en test!!!

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Goliat skrev:

Tusen takk😊

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spennende :) Tusen takk!

Ja, det er bare moro når disse hyggelige kortene dukker opp. Dette var utelukkende positivt for begge. Det er like mange uhyggelige kort i bunken. Så dette ser jo veldig bra ut.

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ufin du er. Latterliggjøring bryter med forumreglene.

Anonymkode: 82593...f16

Hva er det som får deg til å tro at jeg latterliggjør?

Jeg følte dette når jeg gikk inn på tråden. Det skiller vel ikke meg fra de andre som spår denne kvinnen?

Hilsen meget klarsynt mann. 

Anonymkode: cf8ae...2e7

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Endelig noen aktive her igjen 😄 Kan du spå meg? Jeg har på følelsen av at jeg er gravid nå, men det er alt for tidlig for å ta en test!!!

Første kort "The lion" - Betyr et plutselig sjokk av dårlige nyheter. Dårlig nytt, plutselig sjokk, sjokktilstand.

Andre kort "The clover leaf" - En bærer av gode tider. Hell og lykke, god fremtid.

Tredje kort "The shepherd" - Indikerer en intens kjærlighet og en sterk følelse av felleskap. Intens kjærlighet, mannen/kvinnen i ditt liv, livsvarig kjærlighet.

AnonymBruker
Skrevet

Første kort "The lion" - Betyr et plutselig sjokk av dårlige nyheter. Dårlig nytt, plutselig sjokk, sjokktilstand.

Andre kort "The clover leaf" - En bærer av gode tider. Hell og lykke, god fremtid.

Tredje kort "The shepherd" - Indikerer en intens kjærlighet og en sterk følelse av felleskap. Intens kjærlighet, mannen/kvinnen i ditt liv, livsvarig kjærlighet.

Vil bare legge til at min tolkning av dette er at denne gangen er du muligens ikke gravid, men neste gang skjer det. Og at mannen din er absolutt den rette for deg, uten tvil. At dere vil få et veldig lykkelig liv sammen. Det kan selvsagt også bety dårlige nyheter om noe helt annet.

AnonymBruker
Skrevet

Vil bare legge til at min tolkning av dette er at denne gangen er du muligens ikke gravid, men neste gang skjer det. Og at mannen din er absolutt den rette for deg, uten tvil. At dere vil få et veldig lykkelig liv sammen. Det kan selvsagt også bety dårlige nyheter om noe helt annet.

Veldig spennende. Tusen takk for tolkningen også 😄 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Juks
AnonymBruker
Skrevet

Hadde satt pris på om en av dere spådde meg også ( :

Anonymkode: 17593...6eb

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Juks
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde satt pris på om en av dere spådde meg også ( :

Anonymkode: 17593...6eb

Første kort "The mouse" - Tap av noe via tyveri. Å komme seg igjen etter store vanskeligheter. Tap, tyveri.

Andre kort "The sun" - Betyr glede og popularitet. Ligger ved siden av "The mouse" og vitner dermed om "noen som er en stor skam for noen". Solen skinner på deg, selvglans, brennende kreativitet, overflod, lykke, glede, tilfreds, fred, frihet.

Tredje kort "The key" - I denne sammenheng kan det være et tegn på sykdom. Lås opp, åpne for nye muligheter, nøkkelen til en løsning på situasjonen.

AnonymBruker
Skrevet

Meg da? 

Anonymkode: ebeb4...c5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...