AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #1 Skrevet 17. mars 2019 Hva har jeg gjort? jeg er gift, han er samboer, jeg forelsket meg i en annen og sa det rett ut til den utkårede at jeg vil ha ham. Han ble totalt satt ut, klarte ikke si noe, bare "du må ikke si sånt!"...Så dro han fra meg, mer eller mindre med halen mellom beina og jeg tenkte "hva i alle dager var det jeg dristet meg til å si?". Jeg var crazy i gjerningsøyeblikket, det skal sies.... Nå er det gått 3-4 måneder og mannen er tilbake. Vi har ikke hatt kontakt,annet enn helt sporadisk og overfladisk men da har det vært ekstreme gnister mellom oss. Nå er han tilbake og sendte meg en melding i går, der det sto "vil du fortsatt ha meg? jeg har tenkt mye på det. Jeg vil ha deg også!" What to do, dette er jo helt ekstremt farlig!!!!Og det er jeg som satt det i gang! Hvorfor kommer han etter SÅ lang tid og finner ut at han vil ha meg? Og hva legger en mann egentlig i ordene "jeg vil ha deg"? Anonymkode: 1552e...e5a
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #2 Skrevet 17. mars 2019 Hva lurer du på egentlig? Hvordan du skal holde deg unna han? Vanskelig å lese ut av innlegget ditt om du har tenkt til å være utro eller ikke. Han kommer tilbake etter så lang tid fordi følelser kommer og går. Den ene uka kan det være høyaktuelt å være utro, den neste uka virker det fjernt. Når han sier at han vil ha deg så betyr det at han er kåt på deg og at han i det minste leker med tanken på å falle for fristelsen med deg. Anonymkode: 1b429...c2f
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #3 Skrevet 17. mars 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva lurer du på egentlig? Hvordan du skal holde deg unna han? Vanskelig å lese ut av innlegget ditt om du har tenkt til å være utro eller ikke. Han kommer tilbake etter så lang tid fordi følelser kommer og går. Den ene uka kan det være høyaktuelt å være utro, den neste uka virker det fjernt. Når han sier at han vil ha deg så betyr det at han er kåt på deg og at han i det minste leker med tanken på å falle for fristelsen med deg. Anonymkode: 1b429...c2f Lurer mest på hva HAN mener nå? Når jeg sa til ham at jeg ville ha ham, så mente jeg ikke nødvendigvis seksuelt, men at jeg ønsket (den gang) å utforske hva som var mellom oss, for det var gnister allerede da. Men han avviste meg jo på sett og vis. Så har han vel gått og tenkt på dette, da....Og jeg lurer bare på hva han mener nå? Jeg har ikke tenkt å være utro, men er fortsatt nysgjerrig på mannen. Har skammet meg over at jeg var så freidig for en tid tilbake, det bare glapp ut av meg, helt uten filter...men nå er det JEG som er i den situasjonen. Merkelig å komme etter så lang tid, da... Anonymkode: 1552e...e5a
Gjest Anonym Bruker Skrevet 17. mars 2019 #4 Skrevet 17. mars 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har jeg gjort? jeg er gift, han er samboer, jeg forelsket meg i en annen og sa det rett ut til den utkårede at jeg vil ha ham. Han ble totalt satt ut, klarte ikke si noe, bare "du må ikke si sånt!"...Så dro han fra meg, mer eller mindre med halen mellom beina og jeg tenkte "hva i alle dager var det jeg dristet meg til å si?". Jeg var crazy i gjerningsøyeblikket, det skal sies.... Nå er det gått 3-4 måneder og mannen er tilbake. Vi har ikke hatt kontakt,annet enn helt sporadisk og overfladisk men da har det vært ekstreme gnister mellom oss. Nå er han tilbake og sendte meg en melding i går, der det sto "vil du fortsatt ha meg? jeg har tenkt mye på det. Jeg vil ha deg også!" What to do, dette er jo helt ekstremt farlig!!!!Og det er jeg som satt det i gang! Hvorfor kommer han etter SÅ lang tid og finner ut at han vil ha meg? Og hva legger en mann egentlig i ordene "jeg vil ha deg"? Anonymkode: 1552e...e5a Du er gift , og han samboer, og er begge bundet til ein partner. Du hevder her å vera forelsket i din utkårede, og sa rett ut at "du vil ha han". Kan ikkje missforstås med noe annet en at du også er sexuelt intrs. i vedkomende.
Hartroa Skrevet 17. mars 2019 #5 Skrevet 17. mars 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurer mest på hva HAN mener nå? Når jeg sa til ham at jeg ville ha ham, så mente jeg ikke nødvendigvis seksuelt, men at jeg ønsket (den gang) å utforske hva som var mellom oss, for det var gnister allerede da. Men han avviste meg jo på sett og vis. Så har han vel gått og tenkt på dette, da....Og jeg lurer bare på hva han mener nå? Jeg har ikke tenkt å være utro, men er fortsatt nysgjerrig på mannen. Har skammet meg over at jeg var så freidig for en tid tilbake, det bare glapp ut av meg, helt uten filter...men nå er det JEG som er i den situasjonen. Merkelig å komme etter så lang tid, da... Anonymkode: 1552e...e5a Du sier at du ikke har vært og ikke ønsker å være utro. I mine øyne, så har du allerede vært utro. Å si til en annen mann "at du vil ha ham" er ikke noe man sier til hvem som helst. Det forteller meg at du egentlig er klar for å forlate din partner. Det er i alle fall en merkelig måte å sjekke ut om hva en annen mann tenker om deg. Når du sjekker ut muligheten hos andre menn, så er det utroskap for meg. Man sjekker ikke ut andre mens mann er i et forhold. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå