AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #1 Skrevet 17. mars 2019 Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre. Hunden vår har dette kronisk og det er smertefullt. Veterinæren har også «gitt opp» og erklært hunden for kroniker. Han mener hunden kan være allergisk mot noe i miljøet vårt. Hunden har renset i narkose og fått diverse medisiner i flere omganger, men soppen er aggressiv. Vi har også forsøkt diverse kosthold uten hell. Deriblant allergivennlig fôr i ett helt år uten endring i øret, Dersom noen har andre forslag så vil jeg gjerne høre. Anonymkode: b997c...1ee
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #2 Skrevet 17. mars 2019 Vår hund slet også med dette lenge, vi prøvde også å bytte fôr uten hell. Det som fungerte til slutt var en type ørerens som inneholdt eddiksyre, det luktet virkelig eddik. Men det har dere kanskje allerede prøvd? Også renset vi ørene hver 3 uke etter at dette virket, så holdt det seg borte. Anonymkode: 0bd1d...721
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #3 Skrevet 17. mars 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vår hund slet også med dette lenge, vi prøvde også å bytte fôr uten hell. Det som fungerte til slutt var en type ørerens som inneholdt eddiksyre, det luktet virkelig eddik. Men det har dere kanskje allerede prøvd? Også renset vi ørene hver 3 uke etter at dette virket, så holdt det seg borte. Anonymkode: 0bd1d...721 Får man kjøpt det uten resept? Anonymkode: b997c...1ee
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #4 Skrevet 17. mars 2019 Nå fant jeg en oppskrift på nettet. Dette var nytt for meg. Skal absolutt prøve det. Takk!! Anonymkode: b997c...1ee
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #5 Skrevet 20. mars 2019 Vi fikk beskjed om at det kunne være aktuelt med operasjon av øret for å få bukt med soppen. Gjentatte infeksjoner skaper endrede forhold nedover i øregangen, hvor sopp og bakterier får godt feste. Ergo så blir det en ond sirkel. Inngrepet ble beskrevet som omfattende, men i de aller fleste tilfeller svært vellykket. Vi har imidlertid valgt å avvente, og behandler forebyggende med midlet OtoAct. Anonymkode: 6426e...27e
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #6 Skrevet 20. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi fikk beskjed om at det kunne være aktuelt med operasjon av øret for å få bukt med soppen. Gjentatte infeksjoner skaper endrede forhold nedover i øregangen, hvor sopp og bakterier får godt feste. Ergo så blir det en ond sirkel. Inngrepet ble beskrevet som omfattende, men i de aller fleste tilfeller svært vellykket. Vi har imidlertid valgt å avvente, og behandler forebyggende med midlet OtoAct. Anonymkode: 6426e...27e Vi opererte. To dager senere var det like ille. Det var bare tull. Anonymkode: b997c...1ee 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå