AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #1 Skrevet 17. mars 2019 Jeg har sex ca hver 10.dag. Da har jeg god sex, og den varer gjerne et par timer. Nei, ikke god sex, fantastisk sex. Vi kommer begge et par ganger i løpet av «akten» og han er ikke ute av meg mellom gangene. Dvs han kommer, vi ligger og snakker sammen mens han fremdeles er inni meg, og så blir han hard igjen mens vi ligger der og vi starter på ny. Han er altså ikke ute av meg i løpet av de timene vi har sex/slapper av/snakker/kliner osv. Hver gang etter vi har hatt sex, så svir det noe voldsomt når jeg går på do for å tisse. Det skjer ikke RETT etterpå, men gjerne neste dag. Det føles som jeg tisser små barberblad. Samtidig svir det en del i området om jeg er borti der. Det varer kun i ca 1 døgn, og så er det over. Hva kan grunnen være? Har googlet litt og ikke funnet svar. Tenkte først en type kjønnssykdom, men det kan vel ikke være det iom det KUN er døgnet etter selve sexen det oppstår? Det føles litt ut som UVI, men det kan det jo heller ikke være iom smertene gir seg etter ca et døgn? Kan jeg være sår der nede iom jeg har ham inni meg såpass lenge? Jeg kan heller ikke huske det har skjedd med andre menn enn akkurat ham her. Noen som vet? Anonymkode: 8b7ec...207
Nåleputa Skrevet 17. mars 2019 #2 Skrevet 17. mars 2019 Jeg vil si det er rifter som oppstår av hår som gnurer inni skjeden. Jeg vet ikke om du mener inni eller utenpå.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #3 Skrevet 17. mars 2019 hver 10 nde dag er da veldig sjeldent 😯 slik jeg har lært det vil bakteriefloraen der nede tilpasse seg etterhvert ved jevnlig besøk og at det i stor grad har mye m bakterieflora å gjøre... Anonymkode: 007e2...772
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå