AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #1 Skrevet 17. mars 2019 Jeg har ei jente på 9 år. Hun har flere venner, men ei bestevenninne. Fra en dag til en annen bestemte bestevenninna seg for å kutte ut min jente og fant seg en ny bestevenn. Hun stenger min jente ute og er ikke spesielt hyggelig. Det har nå vært flere episoder med utestengelse og min jente er forvirret og lei seg. Hvordan gripe ann dette? Anonymkode: 6eb43...e83
Gjest BearMama Skrevet 17. mars 2019 #2 Skrevet 17. mars 2019 Det er ikke så mye du får gjort. En kan ikke tvinge noen til å være venner. Men jeg ville nok tatt en prat med foreldrene til jenten og hørt om de kunne snakket med datteren sin om hvorfor hun har kuttet ut deres datter. Ha en åpen dialog og kanskje gjøre at de kan bli venner alle tre?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #3 Skrevet 17. mars 2019 Ja sånt er trist. Tror det beste for jenta di er å unngå henne andre litt, for da får hun andre ikke anledning til å si og gjøre mindre hyggelig ting mot jenta di. Og så må hun se seg om etter andre jenter og tørre spørre de om å få være med. Vi har vært gjennom det samme, men her var alderen 7 år. Det var en vond tid som nå har godt seg til. Anonymkode: 51050...074
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå