Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

trenger litt hjelp her. På første bildet så er det farge på dagene, og appen «regner med» jeg har fruktbar periode mellom 13-17 mars. Hvorfor akkurat disse dagene? Jeg har ikke lagt inn syklus lengden min for den varierer. Jeg pleier å ha EL på syklus dag 17 eller 18. Så lurer på hvorfor appen tror jeg har fruktbar periode akkurat 13-17 mars. Hva tar den utgangspunkt i?

på bilde nr to, på grafen, så er noen «punkter/dager) hvit og ikke blå: 10, 11 og 17 mars. Hvorfor det?

helt ny på temping

14CA1D2E-BFB2-42C4-A2D6-1068CD45FC1F.png

B8C3F9C2-1598-4D4A-B52F-188692459A97.jpeg

Anonymkode: d4905...2a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også akkurat begynt å tempe og bruke Fertility Friend, og det første spørsmålet kan jeg ikke svare på. Kanskje du har plottet inn et eller annet som gjør at den tror du var fruktbar disse dagene? Hos meg oppdaterte den seg underveis. Da den oppdaget eggløsning pga. at temperaturen steg, flyttet de grønne dagene seg til det som mest sannsynlig er rett sted. Nå i syklus nr. to tror den at jeg vil ha den fruktbare perioden til samme tid som i forrige syklus (har ikke lagt inn noe jeg heller, da syklusen foreløpig er ustabil). 

Det andre spørsmålet har jeg nettopp funnet ut av selv. Det betyr at temperaturene kan være unøyaktige disse dagene. Jeg har fått hvite punkter når jeg våknet og tempet tidligere enn vanlig, en dag jeg krysset av for "sleep deprived" og to dager jeg var skikkelig forkjølet og krysset av for "illness".

Anonymkode: bd4b4...43c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...