Cammy30 Skrevet 17. mars 2019 #1 Skrevet 17. mars 2019 For noen mnd siden kjøpte jeg meg en splitter ny ps4 pro og jeg opplever at noen av spillene fryser spesielt Assasin creed. Noen andre som har opplevd det på en splitter ny ps4? Har kjøpt den på komplett.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #2 Skrevet 17. mars 2019 14 timer siden, Cammy30 skrev: For noen mnd siden kjøpte jeg meg en splitter ny ps4 pro og jeg opplever at noen av spillene fryser spesielt Assasin creed. Noen andre som har opplevd det på en splitter ny ps4? Har kjøpt den på komplett. Hva mener du med fryser? Mener du skjermen? Jeg har AC på Xbox, og jeg har aldri opplevd at selve spiller "fryser", men karakterene mine har noen ganger blitt litt stuck fordi de har hoppet bak en gjenstand som de ikke kommer seg opp igjen fra. Litt vanskelig å forklare. Anonymkode: 3c07f...dec
Cammy30 Skrevet 19. mars 2019 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2019 At hele ps4 fryser. Det vil si at jeg får ikke gjort noe med kontrollen. At jeg må slå den av manuelt.
Anwa Skrevet 19. mars 2019 #4 Skrevet 19. mars 2019 Kontakt kundeservice hos komplett og PlayStation?
Cammy30 Skrevet 19. mars 2019 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2019 12 minutter siden, Anwa skrev: Kontakt kundeservice hos komplett og PlayStation? Ok. Skal gjøre det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå