Mathildi Skrevet 17. mars 2019 #1 Skrevet 17. mars 2019 Hei alle fine folk, Ble bare observent på at da jeg logget inn på KG ble jeg møtt med en STOR reklame om Gilette barberhøveler. Jeg syntes det er utrolig feil at jeg skal bli møtt med en så utrolig rettet reklame på en nettside jeg bruker så hyppig. Hva tenker dere? Jeg syntes det er helt utrolig frustrerende at en nettside som fremmer kvinners vel skal reklamere menns fordeler??!
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #3 Skrevet 17. mars 2019 Hvor hyppig har du brukt en nettside der du har hatt profil i noen få minutter? Hva er galt med barberhøvler? Anonymkode: ea9e6...901 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #4 Skrevet 17. mars 2019 4 minutter siden, Mathildi skrev: Hei alle fine folk, Ble bare observent på at da jeg logget inn på KG ble jeg møtt med en STOR reklame om Gilette barberhøveler. Jeg syntes det er utrolig feil at jeg skal bli møtt med en så utrolig rettet reklame på en nettside jeg bruker så hyppig. Hva tenker dere? Jeg syntes det er helt utrolig frustrerende at en nettside som fremmer kvinners vel skal reklamere menns fordeler??! Ja men reklame er det overalt. Anonymkode: 3b14a...368
Mathildi Skrevet 17. mars 2019 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2019 Usikker.. er ikke så kjent med hvordan reklametingen fungerer..... dette er hovedsaklig grunnen til at jeg valgte å lage en konto.. har tidligere fulgt med, men har aldri sett behovet for å poste
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #6 Skrevet 17. mars 2019 Men hjelp hva skjer med verden. En barberhøvel har vel verken noe med menns fordeler??? Jeg barberer meg fordi jeg ikke orker å ha hår over alt, ikke for mannfolk sin del. Skjerp deg Anonymkode: e03e7...700 1
Mathildi Skrevet 17. mars 2019 Forfatter #7 Skrevet 17. mars 2019 Jeg tror ikke du forstår hvorfor det her er så forferdelig for meg. Etter 5 antall år med selvskading er det absolutt siste jeg ønsker å ta stilling til.. slutt! Svar på innlegget mitt, vær så snill
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #8 Skrevet 17. mars 2019 de ser på hva du har søkt på og prøver å rette reklamen deretter. Anonymkode: 239e0...897
petterm Skrevet 17. mars 2019 #9 Skrevet 17. mars 2019 21 minutter siden, Mathildi skrev: Hei alle fine folk, Ble bare observent på at da jeg logget inn på KG ble jeg møtt med en STOR reklame om Gilette barberhøveler. Jeg syntes det er utrolig feil at jeg skal bli møtt med en så utrolig rettet reklame på en nettside jeg bruker så hyppig. Hva tenker dere? Jeg syntes det er helt utrolig frustrerende at en nettside som fremmer kvinners vel skal reklamere menns fordeler??! Jeg antar at reklamen styres av et eksternt firma. Den varierer fra dag til dag. Ikke så mye å gjøre med. Det er prisen får å ha gratis tilgang til forum, Fb osv. Prøv å overse reklamen, det gjør jeg.
Mathildi Skrevet 17. mars 2019 Forfatter #11 Skrevet 17. mars 2019 Hvordan kan dere mene dette? Tenk dere om!!!!
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 17. mars 2019 #12 Skrevet 17. mars 2019 28 minutter siden, Mathildi skrev: Jeg tror ikke du forstår hvorfor det her er så forferdelig for meg. Etter 5 antall år med selvskading er det absolutt siste jeg ønsker å ta stilling til.. slutt! Svar på innlegget mitt, vær så snill Forstår at dette kan virke triggende. Vi som er tidligere selvskadere må bare prøve så godt vi kan å logge oss ut av det som kan trigge trangen, om det så er å krysse ut reklamer som er ubehagelige
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #13 Skrevet 17. mars 2019 31 minutter siden, Mathildi skrev: Jeg tror ikke du forstår hvorfor det her er så forferdelig for meg. Etter 5 antall år med selvskading er det absolutt siste jeg ønsker å ta stilling til.. slutt! Svar på innlegget mitt, vær så snill Innlegget ditt hadde med menns fordeler å gjøre, ikke selvskading. Hva vil du ha svar på? Anonymkode: 8344e...576 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #14 Skrevet 17. mars 2019 Du burde laste ned adblocker. Anonymkode: 9dcd3...a47 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #15 Skrevet 17. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du burde laste ned adblocker. Anonymkode: 9dcd3...a47 Og sette seg på krenkekrakken. Anonymkode: 94023...26c 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #16 Skrevet 17. mars 2019 Reklamen er stort sett individuelt tilpasset hver enkelte bruker, og er basert på din internettaktivitet og søkehistorikk. Slutt å søk etter barberhøvler så ordner det seg nok, eller last ned adblock. Og hvordan i f er en barberhøvel "en manns fordel"? Det blir jo det samme som å kalle tamponger og bind for en "kvinners fordel", når det i realiteten er nærmere det enkelte kjønns ulempe. Om du føler deg krenka av en barberhøvel fordi du har historikk med selvskading, så bør du trekke ut internettkontakten og finne deg en annen hobby. Ta deg sammen as. Anonymkode: 1fbce...57a 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #17 Skrevet 17. mars 2019 Gud bedre.... alt man skal bli krenka for i dag. Anonymkode: 7fe6e...eda
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #18 Skrevet 17. mars 2019 13 timer siden, Mathildi skrev: Hei alle fine folk, Ble bare observent på at da jeg logget inn på KG ble jeg møtt med en STOR reklame om Gilette barberhøveler. Jeg syntes det er utrolig feil at jeg skal bli møtt med en så utrolig rettet reklame på en nettside jeg bruker så hyppig. Hva tenker dere? Jeg syntes det er helt utrolig frustrerende at en nettside som fremmer kvinners vel skal reklamere menns fordeler??! Hvorfor bruker du ikke AdBlock eller lignende programmer da ? Anonymkode: 9adff...cad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå