Gå til innhold

Hei Jenter, er utrolig ukomfortabel etter innlogging

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle fine folk,

Ble bare observent på at da jeg logget inn på KG ble jeg møtt med en STOR reklame om Gilette barberhøveler. Jeg syntes det er utrolig feil at jeg skal bli møtt med en så utrolig rettet reklame på en nettside jeg bruker så hyppig. Hva tenker dere? Jeg syntes det er helt utrolig frustrerende at en nettside som fremmer kvinners vel skal reklamere menns fordeler??!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stopp verden, jeg vil av 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hvor hyppig har du brukt en nettside der du har hatt profil i noen få minutter?

Hva er galt med barberhøvler?

Anonymkode: ea9e6...901

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Mathildi skrev:

Hei alle fine folk,

Ble bare observent på at da jeg logget inn på KG ble jeg møtt med en STOR reklame om Gilette barberhøveler. Jeg syntes det er utrolig feil at jeg skal bli møtt med en så utrolig rettet reklame på en nettside jeg bruker så hyppig. Hva tenker dere? Jeg syntes det er helt utrolig frustrerende at en nettside som fremmer kvinners vel skal reklamere menns fordeler??!

Ja men reklame er det overalt.

Anonymkode: 3b14a...368

Skrevet

Usikker.. er ikke så kjent med hvordan reklametingen fungerer..... dette er hovedsaklig grunnen til at jeg valgte å lage en konto.. har tidligere fulgt med, men har aldri sett behovet for å poste

AnonymBruker
Skrevet

Men hjelp hva skjer med verden. En barberhøvel har vel verken noe  med menns fordeler??? Jeg barberer meg fordi jeg ikke orker å ha hår over alt, ikke for mannfolk sin del. Skjerp deg

Anonymkode: e03e7...700

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke du forstår hvorfor det her er så forferdelig for meg. Etter 5 antall år med selvskading er det absolutt siste jeg ønsker å ta stilling til.. slutt! Svar på innlegget mitt, vær så snill

AnonymBruker
Skrevet

de ser på hva du har søkt på og prøver å rette reklamen deretter. 

Anonymkode: 239e0...897

Skrevet
21 minutter siden, Mathildi skrev:

Hei alle fine folk,

Jeg antar at reklamen styres av et eksternt firma. Den varierer fra dag til dag. Ikke så mye å gjøre med. Det er prisen får å ha gratis tilgang til forum, Fb osv. Prøv å overse reklamen, det gjør jeg. 

Skrevet

Kryr av reklamer over alt, ro ned 

Skrevet

Hvordan kan dere mene dette? Tenk dere om!!!!

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
28 minutter siden, Mathildi skrev:

Jeg tror ikke du forstår hvorfor det her er så forferdelig for meg. Etter 5 antall år med selvskading er det absolutt siste jeg ønsker å ta stilling til.. slutt! Svar på innlegget mitt, vær så snill

Forstår at dette kan virke triggende. Vi som er tidligere selvskadere må bare prøve så godt vi kan å logge oss ut av det som kan trigge trangen, om det så er å krysse ut reklamer som er ubehagelige

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Mathildi skrev:

Innlegget ditt hadde med menns fordeler å gjøre, ikke selvskading. Hva vil du ha svar på? 

Anonymkode: 8344e...576

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du burde laste ned adblocker. 

Anonymkode: 9dcd3...a47

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du burde laste ned adblocker. 

Anonymkode: 9dcd3...a47

Og sette seg på krenkekrakken.

Anonymkode: 94023...26c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Reklamen er stort sett individuelt tilpasset hver enkelte bruker, og er basert på din internettaktivitet og søkehistorikk. Slutt å søk etter barberhøvler så ordner det seg nok, eller last ned adblock. Og hvordan i f er en barberhøvel "en manns fordel"? Det blir jo det samme som å kalle tamponger og bind for en "kvinners fordel", når det i realiteten er nærmere det enkelte kjønns ulempe. 

Om du føler deg krenka av en barberhøvel fordi du har historikk med selvskading, så bør du trekke ut internettkontakten og finne deg en annen hobby. 

Ta deg sammen as. 

Anonymkode: 1fbce...57a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gud bedre.... alt man skal bli krenka for i dag. 

Anonymkode: 7fe6e...eda

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Mathildi skrev:

Hei alle fine folk,

Hvorfor bruker du ikke AdBlock eller lignende programmer da ?                       

Anonymkode: 9adff...cad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...