Gå til innhold

Gikk inn på mine foreldres seksuelle akt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er en kvinne på 32 år, og gikk nylig inn til foreldrene mine sitt hus. Der ble jeg møtt av de midt i en seksuell akt midt i stuen. Jeg løp derre, og visste ikke helt hvordan jeg skulle reagere. Dette er nå en uke siden, og jeg har enda ikke snakket med min mor eller far, og vet ikke helt hvordan jeg skal nå fram til de. Er det noen som har noen forslag?

Anonymkode: a5249...fd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

32 år og sjokkert over at voksne folk har sex? Get over it! 

Neste gang ringer du på før du går inn. 

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg er en kvinne på 32 år, og gikk nylig inn til foreldrene mine sitt hus. Der ble jeg møtt av de midt i en seksuell akt midt i stuen. Jeg løp derre, og visste ikke helt hvordan jeg skulle reagere. Dette er nå en uke siden, og jeg har enda ikke snakket med min mor eller far, og vet ikke helt hvordan jeg skal nå fram til de. Er det noen som har noen forslag?

Anonymkode: a5249...fd0

Enten oppfør deg som du pleier, dvs ikke kommenterer det, evt. kan du be om unnskyldning for at du kom litt brått på forrige gang. Ikke noe å lage noe stort nummer av. De er voksne, du er voksen. At de har sex er vel ingen stor overraskelse. 

• Liker 4
Skrevet

Vær heller glad for at foreldrene dine har et så pass godt og trygt et forhold at de kan ha sex i stuen og ikke kun være på soverommet, så kunne du alltids ha sendt tekst eller ringt på forhånd.

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Skjønner godt at det var utrolig kleint. 

Ville skrevet beklager for at jeg ble vitne til dette, og at jeg håper ikke de synes det var for ubehagelig. Du kan også nevne at du selv synes det var ubekvemt. 

Skrevet

Ok

Skrevet (endret)

Hvordan kan man gå inn på noens seksuelle akt?

Tråkker på dem? Blander seg inn? :( 

Ok, fra spøk til alvor: Kom over deg selv. Du gikk inn i deres hus uanmeldt. Nå har du lært. 

Gå videre og vær som før, men bank på heretter...

Endret av Rotemor
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Skjønner godt at det var utrolig kleint. 

Ville skrevet beklager for at jeg ble vitne til dette, og at jeg håper ikke de synes det var for ubehagelig. Du kan også nevne at du selv synes det var ubekvemt. 

jepp

Anonymkode: 49e71...61f

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Rotemor skrev:

Hvordan kan man gå inn på noens seksuelle akt?

Tråkker på dem? Blander seg inn? :( 

Ok, fra spøk til alvor: Kom over deg selv. Du gikk inn i deres hus uanmeldt. Nå har du lært. 

Gå videre og vær som før, men bank på heretter...

jepp

Anonymkode: 49e71...61f

• Liker 1
Skrevet

Du oppfører deg som om de gjorde noe galt. Dette var selvfølgelig flaut for dem, men du skaper ekstra skamfølelse for dem ved å ikke ta kontakt. De gjorde jo ingenting galt! Flott at foreldrene dine har sex fremdeles vil jeg si. Så vær voksen nok til å ta kontakt med dem! 

Og ja, det er du som bør ta kontakt! De skal ikke ta kontakt med deg for å beklage at de hadde sex. Du bør ringe og beklage at du buste inn, og så oppføre deg som normalt etterpå. De var et par som hadde sex i egen bolig. Om det er galt så er det jammen ikke mye som er riktig! 

• Liker 4
Gjest NotYou
Skrevet
1 time siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Ok

Hvorfor kommenterer du ‘ok’ i så mange poster? 

Har lagt merke til at du gjør dette i flere innlegg, og lurer på om du forsøker å gjennomføre noenslags hersketeknikk? Hva er vitsen? Har du så lyst til å følge tråden så kan du vell heller kommetere at du følger.  Tror du dine innlegg er så veldig interessante for oss alle? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, NotYou skrev:

Har lagt merke til at du gjør dette i flere innlegg, og lurer på om du forsøker å gjennomføre noenslags hersketeknikk? Hva er vitsen? Har du så lyst til å følge tråden så kan du vell heller kommetere at du følger.  Tror du dine innlegg er så veldig interessante for oss alle? 

Ko .. Ko

Anonymkode: 3dc3f...1d7

AnonymBruker
Skrevet

Ring på neste gang. 

Anonymkode: 6cb94...06b

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, NotYou skrev:

Hva jeg skriver og ikke skriver er opp til meg. Slike tråder som for meg virker useriøse får noen ganger useriøse svar, hvertfall etter jeg har latt meg lure av en eller to tråder... 

Jeg følger ingen tråder her, får kun varsler når noen liker innlegg og eller siterer meg for 😉

Skrevet

Skjønner at det føltes rart og flaut. Bare ring og snakk om vanlige ting og føl fram hvordan tonen er. Så kan du bare kort beklage at du buste inn. Trenger vel ikke gjøre noe mer ut av det  🙂

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...