AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #1 Del Skrevet 16. mars 2019 Jeg har fått vondt i et ribbein på høyre side, tror jeg. Men samtidig så gjør det vondt på damme sted på ryggen, alt etter hvordan jeg sitter eller står. Når jeg puster inn er der i ribbeinet (?) det gjør vondt. Jeg skjønner ikke helt hva det kan være, fordi det gir ikke mening. Dette begynte på torsdag. For noen uker siden begynte jeg på p-piller så jeg ble først bekymra for om det er symptomer på blodpropp. Men nå vet jeg virkelig ikke... og jeg vet ikke om jeg kan dra til legen for dette heller. Hvor alvorlig kan det være, liksom? Anonymkode: daa48...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #2 Del Skrevet 16. mars 2019 Hvor sterk er smerten? Hvordan påvirker fysisk aktivitet smerten? Har det forverret seg siden torsdag? Er det tungt å puste? Stråler smerten f.eks ut til en arm? Ved strålende brystsmerter eller tung pust må du oppsøke legevakt eller ringe 113. Anonymkode: 78fba...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #3 Del Skrevet 16. mars 2019 Jeg klarer å gjøre det jeg skal, så smertene er der men de tar ikke over. Det er når jeg puster inn at det er vondt og jeg ikke alltid klarer p puste dypt ned i lungene. Men smerten stråler ikke noe sted. Anonymkode: daa48...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #4 Del Skrevet 16. mars 2019 Hendte meg også, da var det muskelsmerter. Anonymkode: 8501c...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå