Arwen Skrevet 16. april 2005 #1 Skrevet 16. april 2005 Hvordan sier man egentlig ordet? Er ikke helt enig med B Goth var lliksom ganske greit, men gother ble verre...
Celia Skrevet 16. april 2005 #2 Skrevet 16. april 2005 Sier det aldri egentlig... men skulle jeg sagt det så ville jeg sagt "gåthhh" hvis du skjønner! :-)
Gjest kenneth Skrevet 16. april 2005 #3 Skrevet 16. april 2005 Hvordan sier man egentlig ordet? Er ikke helt enig med B Goth var lliksom ganske greit, men gother ble verre... Hallo! "Guth" selvfølgelig. Har du ikke fulgt med i språkdebatten nylig?
Gjest seroxata Skrevet 16. april 2005 #5 Skrevet 16. april 2005 åå de gotherene... uttales "gåff" på en måte, går jo ikke ann å forklare skriftelig.. gothere uttales vel bare rett frem egentlig, gotere.... Ikke vet jeg, jeg har bare hengt sammen med folk i en såkalt gothklubb før
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2005 #6 Skrevet 16. april 2005 Hei, hva gjør du på fritiden? Jeg er gåffer!!
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2005 #7 Skrevet 16. april 2005 Si meg, kan ingen snakke engelsk her??? (ikke retta til noen, men spørsmålet var ... rart.ass...) vega, har godteri, men bantar aldri...selv om jeg ikke spiser dagen lang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå