AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #1 Skrevet 16. mars 2019 Hei jeg og min samboer har snart i 2 år prøvd å bli gravide, med en MA bak oss fortsetter vi å prøve men det begynner å bli kjedelig. DRIT KJEDELIG Det blir ikke noe sex for å ha god sex, det er bare sex for å ha sæd og det er så kjedelig nå🙄 begynner å unngå det nesten, og det er min feil jeg har mista helt tenninga, er alltid han som tar intativet og er samme stilling hver gang (den siste gangen ihvertfall) men jeg bare orker ikke å ta noe intativ.. jeg er sånn som kan ha sex på dagen, rett etter jobb i stua eller ute en plass (inne da).. men han skal kun ha det i senga🙄 what to do, er så sliten å lei. Deprimert for vi blir jo ikke gravide uansett... Anonymkode: 90bc0...030 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #2 Skrevet 16. mars 2019 Sex ER kjedelig. Det har det alltid vært. Anonymkode: a01d3...921
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #3 Skrevet 16. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg og min samboer har snart i 2 år prøvd å bli gravide, med en MA bak oss fortsetter vi å prøve men det begynner å bli kjedelig. DRIT KJEDELIG Det blir ikke noe sex for å ha god sex, det er bare sex for å ha sæd og det er så kjedelig nå🙄 begynner å unngå det nesten, og det er min feil jeg har mista helt tenninga, er alltid han som tar intativet og er samme stilling hver gang (den siste gangen ihvertfall) men jeg bare orker ikke å ta noe intativ.. jeg er sånn som kan ha sex på dagen, rett etter jobb i stua eller ute en plass (inne da).. men han skal kun ha det i senga🙄 what to do, er så sliten å lei. Deprimert for vi blir jo ikke gravide uansett... Anonymkode: 90bc0...030 Forstår det, hva med å ta en prøvepause? Eller sprite opp litt med noen hjelpemidler? Det viktigste er vel uansett å prate sammen, man bør kunne si hva man er gira på og ikke eller hva som begynner å bli vanedannende med sin partner man planlegger fremtiden med. Han er sikkert med på mer, men vil gjøre deg fornøyd i prøvetiden og går for det som er enkelt. Ps, etter 2 år bør dere vel få litt hjelp også? Anonymkode: 53c8d...7bd 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #4 Skrevet 16. mars 2019 Etter 2 år bør dere definitivt gå til lege for utredning.. Når det kommer til sex kan hjelpemidler være en god ide. En liten ferie hvor dere kobler av? Ta dere litt vin og slipp dere løs.. Anonymkode: 4d362...5c8
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #5 Skrevet 16. mars 2019 Jeg skal faktisk til legen på mandag for blodprøver🙄🙆🏼♀️ Men problemet er at jeg liker MILD bdsm.. og han er ikke en sånn type😣😣 Anonymkode: 90bc0...030
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #6 Skrevet 17. mars 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal faktisk til legen på mandag for blodprøver🙄🙆🏼♀️ Men problemet er at jeg liker MILD bdsm.. og han er ikke en sånn type😣😣 Anonymkode: 90bc0...030 Men da har det vel ikke bare med prøvingen å gjøre? Uansett: utfordringen er nok velkjent for de fleste langtidsprøvere - når man har pliktsex over veldig lang tid med konstant negativt resultat blir ikke sex spesielt lystbetont. Jeg synes igrunnen det hjalp å starte med IVF, nå skjer liksom alt babyrelatert på klinikken (og jeg orker ikke ha pliktsex hver måned, uansett er det jo resultatløst også nå). Men om du egentlig tenker at utfodringen ligger i seksuelle preferanser så får du ikke så mye gode svar på et prøverforum - da må du ikke på seksualitet. Om jeg skal være brutalt ærlig......jeg tenker sånn at dersom du har et sterkt ønske om annerledes sex, og i utgangspunktet er skikkelig misfornøyd med sexlivet så kan det jo være verdt å fundere litt på om dere skal sette igang med å få barn (og holde sammen). Sex er jo en viktig del av et forhold, og det blir ikke akkurat mer plass til det når en har fått barn. Spørsmål 1 er jo om dere har snakket om dette, og om du bare antar han «ikke er en sånn type». Anonymkode: 6bfb1...f91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå