AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #1 Skrevet 16. mars 2019 Har hatt bakteriell vaginose 2 ganger for ca 5 år siden, og legen skrev ut flagyl til meg begge gangene. Jeg fikk sterke bivirkninger som magesmerter, metallsmak på tunga, hodepine, kvalme og oppkast av kuren. Nå har jeg fått BV igjen og det frister ikke å bruke de samme tablettene.. så jeg kjøpte noe som heter canesbalance på apoteket som skal behandle/redusere vond lukt og utflod. Jeg er på dag nr 2 nå og all lukt er borte. Men har lest litt på nettet at noen sier det kommer tilbake etter endt behandling. Noen som har prøvd canesbalance, og blitt kvitt bakteriell vaginose? Anonymkode: 79c72...ad6
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #2 Skrevet 17. mars 2019 Canesten-salve funker for meg! Har alltid en tube på badet sånn i tilfelle. !Men etter jeg slutta å fjerne hår nedentil har jeg ikke hatt en eneste infeksjon. Anonymkode: dd015...d46
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #3 Skrevet 17. mars 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Canesten-salve funker for meg! Har alltid en tube på badet sånn i tilfelle. !Men etter jeg slutta å fjerne hår nedentil har jeg ikke hatt en eneste infeksjon. Anonymkode: dd015...d46 Hyppig og unødvendig bruk av Canesten og lignende soppmidler mistenkes å være årswkenmtil bakteriell vaginose. Flagyl har ekle bivirkninger, menner vel omtrent det eneste som tar knekken på bv. Anonymkode: f13c0...fe9 4
candykiss Skrevet 17. mars 2019 #4 Skrevet 17. mars 2019 Dalacin brukes også mot bakteriell vaginose. Be legen din gi resept på den i stedet for Flagyl.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #6 Skrevet 17. mars 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt bakteriell vaginose 2 ganger for ca 5 år siden, og legen skrev ut flagyl til meg begge gangene. Jeg fikk sterke bivirkninger som magesmerter, metallsmak på tunga, hodepine, kvalme og oppkast av kuren. Nå har jeg fått BV igjen og det frister ikke å bruke de samme tablettene.. så jeg kjøpte noe som heter canesbalance på apoteket som skal behandle/redusere vond lukt og utflod. Jeg er på dag nr 2 nå og all lukt er borte. Men har lest litt på nettet at noen sier det kommer tilbake etter endt behandling. Noen som har prøvd canesbalance, og blitt kvitt bakteriell vaginose? Anonymkode: 79c72...ad6 Hvorfor får du bv gang på gang? Vasker du underlivet med såpe? Anonymkode: 5ff48...78f
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #7 Skrevet 17. mars 2019 Dalacin vagitorier er et alternativ. Dette fikk jeg hos legen da jeg hadde bv. Fikk derimot bv tilbake etter en uke etter endt kur og da fikk jeg utskrevet flagyl. Men jeg tok aldri disse tablettene, hørte så mye rart om dem. Bv forsvant etter en ukes tid likevel da. Anonymkode: bf1c0...68e
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #8 Skrevet 17. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor får du bv gang på gang? Vasker du underlivet med såpe? Anonymkode: 5ff48...78f TS her har bare hatt det to ganger før for 5 år siden, og grunnen til dette tror jeg var at jeg og daværende kjæreste hadde veldig mye sex. Da fikk jeg tilbakefall rett etter første kuren med flagyl. Jeg vasker ikke underlivet med såpe, da får jeg soppinfeksjon med en gang. Men fikk det plutselig igjen nå rett etter mensen og har hatt det ca en måned, jeg har ventet og håpt at det skulle gå over av seg selv.. Anonymkode: 79c72...ad6
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #9 Skrevet 17. mars 2019 Jeg fikk tilbakefall hver gang helt til kjæresten også ble satt på kur. Ikke hatt det siden. Anonymkode: 40660...250
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #10 Skrevet 17. mars 2019 Jeg fikk det ikke bort med noe som helst fra apoteket. Det holdt det borte i ett par dager, før det kom tilbake igjen. Jeg kunne holde det i sjakk, men det blir dyrt i lengden. Bare å komme seg til legen 😊 Anonymkode: 6f3bc...7f7
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #11 Skrevet 17. mars 2019 Tror dere det er mulig å bare ringe og høre om legen kan legge inn en resept til meg uten at jeg må bestille time? Siden jeg har vært der før med samme problem. Anonymkode: 79c72...ad6
Blue Berry Skrevet 17. mars 2019 #12 Skrevet 17. mars 2019 Zidoval gel! Ikke bivirkninger og helt genialt bra!!!!!
MakeItHappen Skrevet 19. mars 2019 #13 Skrevet 19. mars 2019 Jeg går på Zidoval selv nå. Ingen bivirkninger😁
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #14 Skrevet 19. mars 2019 Dette er et helsespørsmål, Ikke et seksuelt. Du er på feil sted! Anonymkode: febf8...d45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå