Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har stilt flere spørsmål her inne den siste uka, og fått interessante og fine svar :) Jeg er da 162 høy og veier 55 kg og ønsker ganske enkelt å veie 52. Jeg la meg på 1250 kalorier, noe flere reagerte på. Jeg fikk høre at dette var for lite, mest med tanke på at jeg ikke vil klare å spise slik i lengden, noe jeg er enig i.

Men spørsmålet nå er om jeg vil gå ned noe som helst på 1400? Skulle ønske jeg kunne spise mer, men er til og med redd for at 1400 er for mye?

Frem til for et par uker siden spiste jeg akkurat det jeg ville, og lå på sikkert 2000.

Jeg er ikke særlig aktiv. Mest husarbeid og korte turer

Anonymkode: 524eb...745

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fyll inn dine tall og aktivitetsnivå her, så finner du det ut https://www.melk.no/bmi

Anonymkode: 857bc...948

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Legg deg på 1400 i tre uker. Se om du blir liggende på samme vekt eller om du da har gått ned, deretter kan du justere ned til 1350 dersom vekta står på stedet hvil. Etter nye tre uker tar du en ny vurdering osv

Anonymkode: bf657...a76

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fyll inn dine tall og aktivitetsnivå her, så finner du det ut https://www.melk.no/bmi

Anonymkode: 857bc...948

Den viste akkurat 1400, så da skal jeg stole på det :)

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legg deg på 1400 i tre uker. Se om du blir liggende på samme vekt eller om du da har gått ned, deretter kan du justere ned til 1350 dersom vekta står på stedet hvil. Etter nye tre uker tar du en ny vurdering osv

Anonymkode: bf657...a76

Takk for svar. Skal gjøre det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...