Gå til innhold

Slettet alle dating apper/sider i januar

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er enslig og ønsker kjæreste, men slettet alle dating sider. Ville på en måte ha en pause. Hva er ditt beste tips til å finne en mann?

Ville du opprettet nye datingsider og evt hvilke? 

Anonymkode: fe3a4...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du vil ta pause men ønsker å møte noen med en gang.. 

Ta en ordentlig liten pause, så dukker det opp noen 

Anonymkode: 45e79...0af

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mitt beste tips er å la det ligge. Gjør de tingene du har lyst til å gjøre, så vil han dukke opp når du minst venter det. Men høyst sannsynlig ikke på Tinder..

Anonymkode: 8da82...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mitt beste tips er å la det ligge. Gjør de tingene du har lyst til å gjøre, så vil han dukke opp når du minst venter det. Men høyst sannsynlig ikke på Tinder..

Anonymkode: 8da82...3f0

Dette er noe alle sier, og jeg levde i denne troen i 5 år... Det er nok ingen som bare dukker opp. Dette kommer helt an på hvor gammel du er og hvordan du lever ditt sosiale liv utenom jobb/studier. De som bare møter en helt plutselig, har kanskje møtt han på fest, på ferie etc. 

Det som er helt nødvendig er at du viser at du er tilgjengelig og åpen for kontakt. Hvis man murer seg inne i seg selv og tenker at man aldri møter noen, blir man gående der alene. Man må jobbe litt for å treffe noen, det er mitt inntrykk. Krever en innsats. 

Men helt enig med deg i å slette datingapper. Folk traff hverandre før Tinder og Sukker også!

Anonymkode: beb11...fd1

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, litt selvmotsigende det der. Slettet alle apper for har hvert der en stund og ikke noe resultat, men vil egentlig ha kjæreste for det. 

Er en ganske rolig dame så er ikke veldig på når jeg møter nye og ikke så mange arena å møte de på føler jeg. 

Så tenker kanskje litt at jeg kommer vel til å gå singel da. 

Anonymkode: fe3a4...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986
På 17.3.2019 den 9.29, AnonymBruker skrev:

Dette er noe alle sier, og jeg levde i denne troen i 5 år... Det er nok ingen som bare dukker opp. Dette kommer helt an på hvor gammel du er og hvordan du lever ditt sosiale liv utenom jobb/studier. De som bare møter en helt plutselig, har kanskje møtt han på fest, på ferie etc. 

Det som er helt nødvendig er at du viser at du er tilgjengelig og åpen for kontakt. Hvis man murer seg inne i seg selv og tenker at man aldri møter noen, blir man gående der alene. Man må jobbe litt for å treffe noen, det er mitt inntrykk. Krever en innsats. 

Men helt enig med deg i å slette datingapper. Folk traff hverandre før Tinder og Sukker også!

Anonymkode: beb11...fd1

Enig! Hvis du har fritidsaktiviteter, er med på ting som skjer rundt deg, og generelt er åpen, så kan det skje at han plutselig dukker opp! Hvis du er lite med på ting som skjer rundt deg, er kanskje en app eller nettside veien å gå. Lykke til, uansett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...