AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #1 Skrevet 16. mars 2019 Hei! Har i utgangspunktet flate brystvorter, men de har alt nå begynt å komme mer ut. Er bare 9 uker på vei. Problemet er at brystvortene KLØR! Jeg holder på å bli gal, ser sikkert gal ut og som klør så utrolig på brystene. Klarer ikke la være, det er GRUSOMT Er dette normalt? Noen som har råd? Anonymkode: 2ba0f...b13
Gjest PregnantBlanket Skrevet 16. mars 2019 #2 Skrevet 16. mars 2019 Jeg har og klødd helt enormt på brystvortene! Trodde jeg skulle klø de av... For meg hjelp det med et varmt bad/rense brystvortene. Klør av og til nå, men det blir bedre. 17 uker på vei nå og kløen er så og si borte. Ga seg for 3 (?) uker siden.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #3 Skrevet 16. mars 2019 1 time siden, PregnantBlanket skrev: Jeg har og klødd helt enormt på brystvortene! Trodde jeg skulle klø de av... For meg hjelp det med et varmt bad/rense brystvortene. Klør av og til nå, men det blir bedre. 17 uker på vei nå og kløen er så og si borte. Ga seg for 3 (?) uker siden. Hvordan renset du de? Vanlig vask liksom eller? Ja - blir helt sprø av dette 🥺 håper virkelig det gir seg for meg og Anonymkode: 2ba0f...b13
Gjest PregnantBlanket Skrevet 16. mars 2019 #4 Skrevet 16. mars 2019 Vanlig vask, hadde også noen sånne hvite hudlignende "biter" i brystvosten, sørget for å få bort dette. Kan du kanskje smøre på noe salve, krem..?
Frostrose Skrevet 18. mars 2019 #5 Skrevet 18. mars 2019 Purlan ammesalve på de verste dagene og BHer som er myke og uten blonder!
Gjest Albbas Skrevet 18. mars 2019 #6 Skrevet 18. mars 2019 Smør på med krem. Du kan prøve purelan, men jeg syns ikke den gir nok fukt. Prøv deg frem. Hvite "klumper" er talg og bør ikke fjernes, det kan irritere brystvortene mer. Blir det ikke bedre kan du høre med lege om de har noen råd.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #7 Skrevet 18. mars 2019 36 minutter siden, Frostrose skrev: Purlan ammesalve på de verste dagene og BHer som er myke og uten blonder! Takk, bruker myke bomullsbh’er uten blonder allerede - men kan prøve salve/krem. 5 minutter siden, Albbas skrev: Smør på med krem. Du kan prøve purelan, men jeg syns ikke den gir nok fukt. Prøv deg frem. Hvite "klumper" er talg og bør ikke fjernes, det kan irritere brystvortene mer. Blir det ikke bedre kan du høre med lege om de har noen råd. Takk for svar! Skal prøve fuktighet Anonymkode: 2ba0f...b13
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #8 Skrevet 18. mars 2019 Åja, jeg lærte også noe nytt nå, takk! Anonymkode: 72313...5a3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #9 Skrevet 19. mars 2019 Hadde samme problem som deg i starten sv svangerskapet. For meg hjalp det litt å bruke bh i annet stoff enn hva jeg normalt brukte, og litt stram bh. Anonymkode: 32f1a...5f1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #10 Skrevet 19. mars 2019 Kan nå legge til at jeg har begynt å flasse som bare det, og ene brystvorta har fått et hull på midten liksom 😅Hva i all verden skjer Anonymkode: 2ba0f...b13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå