AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #1 Skrevet 16. mars 2019 Hvis man merker at en fremmed mann rapporterer hvor vi går og ikke går, når man drar til jobb,trening o.l. Hvordan få en overfallsmann til å slutte å «rapportere» hvor enn vi beveger oss? Og slutte å forklare oss? Det hjelper ikke å be vedkommende passe sine egne saker. Anonymkode: c55fe...6ea
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #3 Skrevet 16. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis man merker at en fremmed mann rapporterer hvor vi går og ikke går, når man drar til jobb,trening o.l. Hvordan få en overfallsmann til å slutte å «rapportere» hvor enn vi beveger oss? Og slutte å forklare oss? Det hjelper ikke å be vedkommende passe sine egne saker. Anonymkode: c55fe...6ea På hvilken måte rapporterer han? Hva gjør han? Anonymkode: aeda4...181 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #4 Skrevet 16. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis man merker at en fremmed mann rapporterer hvor vi går og ikke går, når man drar til jobb,trening o.l. Hvordan få en overfallsmann til å slutte å «rapportere» hvor enn vi beveger oss? Og slutte å forklare oss? Det hjelper ikke å be vedkommende passe sine egne saker. Anonymkode: c55fe...6ea Hva driver han og forklarer dere? Anonymkode: aeda4...181
The Kitten Skrevet 16. mars 2019 #5 Skrevet 16. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva driver han og forklarer dere? Anonymkode: aeda4...181 Tror det skulle stå forfølge 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #6 Skrevet 16. mars 2019 Akkurat nå, The Kitten skrev: Tror det skulle stå forfølge Ok. Da ville jeg snakket med politiet om hva denne mannen driver på med, trådstarter. Anonymkode: aeda4...181 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #7 Skrevet 16. mars 2019 10 minutter siden, The Kitten skrev: Tror det skulle stå forfølge 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Da ville jeg snakket med politiet om hva denne mannen driver på med, trådstarter. Anonymkode: aeda4...181 Skrev feil. Politiet tror jeg ikke tar hensyn til sånt. Man må ha noe mer håndfast å komme med. De har ikke ressurser til å sette en politimann til å passe på meg. Anonymkode: c55fe...6ea
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #9 Skrevet 16. mars 2019 2 minutter siden, The Kitten skrev: Hvem andre er det han observerer? Vet ikke. Kanskje personen bare er veldig observant???? Anonymkode: c55fe...6ea
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #10 Skrevet 17. mars 2019 Hvorfor tror du han overvåker deg? Har du bevis går du til politiet, om ikke, er du sikker? Høres veldig rart.. Anonymkode: 805d3...bfd
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #11 Skrevet 17. mars 2019 Jeg skjønner ikke. Har han overfalt deg, eller vet du at han har overfalt noen andre? Du høres veldig paranoid ut, hvem skulle han rapportert til? Anonymkode: 749d5...75f 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #12 Skrevet 17. mars 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du han overvåker deg? Har du bevis går du til politiet, om ikke, er du sikker? Høres veldig rart.. Anonymkode: 805d3...bfd Jeg tror menn som gjemmer seg i smug og trives på steder «der ingen er» er tilbøyelig til masse sykt egentlig. Har ikke mulighet til å gå til politiet med alt og alle jeg syns har et overfallspreg» over seg. Så det så... 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke. Har han overfalt deg, eller vet du at han har overfalt noen andre? Du høres veldig paranoid ut, hvem skulle han rapportert til? Anonymkode: 749d5...75f Kanskje til overfalls-bekjente. Hvem het... Det er i hvertfall helt skrudd å rapportere hvor hen mange kvinner beveger seg og når. Om de går til høyre, eller til venstre. Om de går i matbutikken eller på kiosken. Om de har brunt eller lyst hår og bla bla bla... Anonymkode: c55fe...6ea
Oppgitt78 Skrevet 17. mars 2019 #13 Skrevet 17. mars 2019 Kanskje en psykolog ville vært til hjelp, her? 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #14 Skrevet 17. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror menn som gjemmer seg i smug og trives på steder «der ingen er» er tilbøyelig til masse sykt egentlig. Har ikke mulighet til å gå til politiet med alt og alle jeg syns har et overfallspreg» over seg. Så det så... Kanskje til overfalls-bekjente. Hvem het... Det er i hvertfall helt skrudd å rapportere hvor hen mange kvinner beveger seg og når. Om de går til høyre, eller til venstre. Om de går i matbutikken eller på kiosken. Om de har brunt eller lyst hår og bla bla bla... Anonymkode: c55fe...6ea Hvor ser du disse "rapportene"? Anonymkode: ab315...cfa 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #15 Skrevet 17. mars 2019 Snakk med politiet da, TS, og gi et best mulig signalement av de som gjør sånt. Så kan du få råd om hva du helst bør gjøre selv. Anonymkode: fb4ae...e9d 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #16 Skrevet 17. mars 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakk med politiet da, TS, og gi et best mulig signalement av de som gjør sånt. Så kan du få råd om hva du helst bør gjøre selv. Anonymkode: fb4ae...e9d Tror nok heller hun skal snakke med helsevesenet når hun tror hun blir overvåket av menn som skriver rapporter om hårfargen hennes og om hun går til høyre eller venstre utenfor butikken. Anonymkode: 5bd23...ba7 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #17 Skrevet 17. mars 2019 Privatetterforsker, innbruddstyv, stalker, autist, spion, undercoverpoliti, etterretningsverver, overfallsmann, hallusinasjon, begynnende sinnssykdom..? Mange muligheter. Anonymkode: 997de...152
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå