Gå til innhold

Hvordan takle at alt er kjedelig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes ikke motivasjon for NOE!!! :( lenger. 

Det jeg hadde interesse for dør ut. Hva blir jeg interessert i nå? Håper ikke depresjonen kommer tilbake. Jeg føler ingenting skjer i livet mitt... 

Anonymkode: c93e1...824

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Begynn å drikk

Anonymkode: 828af...9e1

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begynn å drikk

Nei har sluttet. 

AnonymBruker
Skrevet

Å herlighet. Aner ikke. 

Anonymkode: b70cf...4ae

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begynn å drikk

Ja... begynn å drikk te. Det hjelper. Te kan gjøre en ellers kjedelig hverdag lysere. 

Anonymkode: b70cf...4ae

AnonymBruker
Skrevet

Gjør noe som du har tenkt på lenge men finner alle slags unnskyldninger for å ikke gjøre. Noe du ikke "tør" pga ditt og datt.

Anonymkode: e6da5...cb0

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hei ts. kan du forklare litt mer konkret i hvilken del av livet du der i  og hva du pleier å gjør om dagene? 

Hvilke interesser var det før du likte men som nå du ikke føler gnisten for lenger? 

AnonymBruker
Skrevet

Vi er flere i samme båt, om det er noe trøst ☺️

Anonymkode: 9e0a1...bd5

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Oddy skrev:

Hei ts. kan du forklare litt mer konkret i hvilken del av livet du der i  og hva du pleier å gjør om dagene? 

Hvilke interesser var det før du likte men som nå du ikke føler gnisten for lenger? 

Jeg er under utredning. Dette skulle vært gjort for lenge siden, men har ikke blitt fulgt opp.

Har begynt med yoga og lærer et språk... ellers er for tiden arb.leidg, men har for stor egenkapital for støtte. Skal ikke bli jobbsøker på nav for da må jeg ta det jeg får...hva betyr eldrehjem eller barnehage blandt annet...jeg er nok attraktiv der i og med at de vil ha ufaglært billig arbeidskraft. Hva jeg kan gi brukerne betyr ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...