AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #1 Skrevet 16. mars 2019 Jeg tror jeg har blitt voldtatt i natt. Jeg var med en gjeng som hadde en fest og jeg drakk litt for mye (Jeg er ikke vandt med alkohol) så jeg overnattet i huset til de som arrangerte festen i deres hus. Det var heller ikke bare jeg som overnattet der, det var flere både jenter og gutter. Når jeg voknet med forferdelig hodepine og absolutt ikke var i form så voknet jeg helt naken med klærne kastet ned på gulvet, så jeg er redd for at jeg kan ha blitt voldtatt av en eller flere av de. Jeg er en gutt så er litt redd for at jeg selv kan ha tatt av meg klærne selv eller at jeg har gitt tillatelse til noen om at de kan ha sex med meg eller noe uten at jeg selv husker det? Jeg kan ikke helt forstå hvorfor jeg skal bli voldtatt heller, hva kan de ha gjort bortsett fra å runke meg og ellers holde på med tissen min? Jeg tror nok ikke noen jenter her hadde gjort det men jeg vet jo såklart ikke, jeg skjønner heller ikke hvorfor noen gutter skulle gjort det? Kan de ha tatt nakenbilder av meg når jeg sov? Jeg er redd for at jeg nå skal få kjønnssykdommer og eller andre ting, hvertfall hvis jeg er voldtatt av gutter og eller jenter for den saks skyld. Hvis flere har voldtatt meg er vel sjansen stor for at jeg får kjønnssykdom? Jeg vil ikke bare anmelde dette heller liksom om det ikke er noe som har skjedd og at det er jeg som selv har tatt av meg? Snakke om det til de har nok heller ingen mening da de helt sikkert lyver hvis jeg spør de som eventuelt har gjort det. Jeg kjente ikke så veldig mange heller, viste hvem rundt halvparten var, de andre var ukjente for meg. Jeg er så redd for at nakenbilder eller film av meg skal lekke ut på internett og jeg da har fått nesten livet ødelagt. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre, jeg er bare så lei meg for alt, angrer på at jeg var med på det og hvertfall sov der. Jeg vet jeg burde gått til politiet og testet meg og tatt DNA prøver og slik av klærne mine osv men er så redd for hvordan jeg kommer til å reagere hvis det viser seg at jeg er blitt voldtatt, da er det nesten bedre å ikke få vite det og håpe jeg selv har kledd av meg Anonymkode: 6a781...2e8
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. mars 2019 #2 Skrevet 16. mars 2019 Du er nok bare en smule paranoid
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #3 Skrevet 16. mars 2019 Jeg har flere venner som kaster alle klærene før de sovner i fylla. Umulig å si hva som har skjedd her. Er det ingen av disse du kjenner såpass godt at du kan snakke med de? Anonymkode: 87056...d66 9
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #4 Skrevet 16. mars 2019 Jeg forstår godt at du føler deg bekymret og at du ikke husker. Om du er redd for kjønnssykdommer kan du gå til fastlegen og si det som det er, at du ikke vet om du har blitt voldtatt eller hatt sex i fylla og om du kan ta full pakke med tester. Anonymkode: 8494d...b7f 7
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #5 Skrevet 16. mars 2019 11 minutter siden, Catalina Culès skrev: Du er nok bare en smule paranoid Nei jeg er ikke det! Det er ikke noen fin følelse å kjenne på og jeg er ikke paranoid for at jeg er redd jeg er voldtatt! Jeg har grenser for kroppen min og ingen skal bare ta seg til rette med noens kropper uten samtykke!! 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har flere venner som kaster alle klærene før de sovner i fylla. Umulig å si hva som har skjedd her. Er det ingen av disse du kjenner såpass godt at du kan snakke med de? Anonymkode: 87056...d66 Jeg sover alltid i bokser (truse) aldri naken. Men jeg vet jo ikke om jeg gjorde det nå når jeg var full, kroppen var jo ikke med. Det var bare 2 venner av meg som sov der, resten dro vist en gang i natt. Jeg mistenker ikke noen av de 2 så det må være noen andre, de var heller ikke på mitt rom når jeg la meg, de var fortsatt ute i stua og drakk. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår godt at du føler deg bekymret og at du ikke husker. Om du er redd for kjønnssykdommer kan du gå til fastlegen og si det som det er, at du ikke vet om du har blitt voldtatt eller hatt sex i fylla og om du kan ta full pakke med tester. Anonymkode: 8494d...b7f Hvordan blir jeg testet da? Hva hvis jeg går til voldtekstmottaket hos politiet imorgen og tar prøver av meg selv og klærne da, går jeg da automatisk anmeldt saken da? Anonymkode: 6a781...2e8
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #6 Skrevet 16. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det var bare 2 venner av meg som sov der, resten dro vist en gang i natt. Men du skriver jo at det var flere som overnattet der, både gutter og jenter? Anonymkode: 9be97...930
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #7 Skrevet 16. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men du skriver jo at det var flere som overnattet der, både gutter og jenter? Anonymkode: 9be97...930 Ja det var 6-7 som hadde sovet der men kun men kun 2 av mine venner som sov der, de andre vennene mine dro hjem til seg selv. Anonymkode: 6a781...2e8
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #8 Skrevet 16. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ja det var 6-7 som hadde sovet der men kun men kun 2 av mine venner som sov der, de andre vennene mine dro hjem til seg selv. Anonymkode: 6a781...2e8 Ok. Forstår. Har du snakket med noen av de andre etterpå? Anonymkode: 9be97...930
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #9 Skrevet 16. mars 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg voknet med forferdelig hodepine og absolutt ikke var i form så voknet jeg helt naken med klærne kastet ned på gulvet, så jeg er redd for at jeg kan ha blitt voldtatt av en eller flere av de. Det er ganske vanlig å føle seg i dårlig form dagen derpå, 90% gjør det. Det er også normalt å ikke huske at man la seg, eller hvordan man kom seg hjem. Kan være du kledde av deg fordi du følte du var varm. Anonymkode: 3360c...6c5 2
BMW 5-serie 535D Skrevet 16. mars 2019 #10 Skrevet 16. mars 2019 Hadde dere svart det samme om det var ei jente som skrev dette? 6
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #11 Skrevet 16. mars 2019 1 time siden, BMW 5-serie 535D skrev: Hadde dere svart det samme om det var ei jente som skrev dette? Selvfølgelig. Både jenter og gutter bør sjekke seg for kjønnssykdommer etter samleie. Nå er det ikke noe spesielt som tyder på at TS har blitt utsatt for overgrep eller har hatt samleie. Å kle seg naken i fylla og legge seg i senga og ha vondt i hodet dagen derpå er jo ikke akkurat uvanlig. Om TS går til sin lege vil vedkommende kunne gi råd ut i fra situasjonen. Hos jenter er det nok enklere å kjenne om man har blitt utsatt for overgrep da man gjerne får rifter nedentil. Det er ganske lite politiet kan gjøre om man ikke vet om man har blitt utsatt for overgrep eller i det hele tatt hatt sex. Jeg har aldri drukket meg fra sans og samling noen gang, men jeg hadde som jente ikke anmeldt noen for overgrep om jeg ikke husket noe. Om man ikke husker noe som helst og venner ikke har sett noe så kan man også ha hatt sex helt frivillig. Man kan jo være oppegående i fylla selv om man ikke husker noe. Det er noe som er viktig å vite før man anmelder noen for overgrep. Om man helt tydelig har sovna på fylla og blitt bært inn på et rom og man vet at noen har tatt seg til rette med kroppen til den personen (altså voldtatt en) så må man selvsagt anmelde. Anonymkode: 8494d...b7f 1
Katten.2.0 Skrevet 16. mars 2019 #12 Skrevet 16. mars 2019 Selv om man ikke huskwr noe kjenner man det gjerne på kroppen (jeg har hatt mye sex som blackoutfull). Det vil gjerne lukte og føle annerledes, og om du ble penetrert ville du garantert kjent noe. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #13 Skrevet 16. mars 2019 En venn dro av seg buksa midt i bergen sentrum og løpte hjem helt naken etter en tur på byen. Vi bodde i kollektiv og han satt naken på trappa da vi kom hjem og skulle låse oss inn, dagen etterpå så hadde han, ifølge seg selv, ingen aning om hva som skjedde kvelden før. Hvor full var du, drakk du noe du ikke tålte? Lå klærna dine rett attmed sengen? Pleier du å sove naken? Er det folk du stoler på, så har sikkert ingenting skjedd. Tenk mer på det i morgen når fylleangsten er borte, og gjerne ta kontakt med de som var på festen og spør hva som skjedde den kvelden. Du finner nok ut av det. Anonymkode: fd1cd...e85
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #14 Skrevet 16. mars 2019 Om du ble dopet ned så vil du fortsatt kunne teste etter stoffer i kroppen. Jeg ser utover det ingen grunn til å anta at du ble voldtatt, uansett kjønn. Du har ikke vondt noen steder, du har ingen blåmerker, det er ingen blodspor eller smerter - og du fant ingen sædmerker eller andre tegn på voldtekt bortsett fra at du ikke husker hvordan du kledde av deg. Om du ikke hadde spor av noe på deg, og ikke kjenne at du er blitt penetrert (og heller ikke har noen sædspor på penis) så ser jeg ikke helt grunn til engstelsen. Om du derimot finner klare spor av typisk voldtektsdop ved blodprøver så er jo saken en annen. Anonymkode: ad4cc...1d2 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #15 Skrevet 16. mars 2019 2 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev: Hadde dere svart det samme om det var ei jente som skrev dette? Om en kvinne eller mann har skrevet dette. Så hadde jeg lurt på om de hadde smerter i enten vagina eller analen. For blir man voldtatt så er det helt normalt at man har vondt der. Og hadde de ikke hatt noe vondt der, så er de mest sannsynlig ikke voldtatt. Jeg er kvinne som har sovet med mange andre på fester. Har da aldri blitt voldtatt, eller forsøkt voldtatt. Det er ikke så vanlig å bli voldtatt. Anonymkode: 4037d...f91 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #16 Skrevet 16. mars 2019 Føler du at du har hatt utløsning? Er du skitten? Er du øm i penis eller rundt anal? Du er nok ikke blitt penetrert i anal da du ikke nevner noe om smerte. For det hadde du nok kjent ganske godt. Men jeg tenker hvis noen har stappet noe i analen din for morsomt så kanskje du føler deg litt øm. Jeg vil anbefale at du snakker med vennene dine. Spør hva som skjedde og at du ikke forstår hvorfor du var naken. Mange jeg kjenner har kledd seg nakne i fylla før de skal sove. Noe de ALDRI hadde gjort hadde de drukket mindre. Så kanskje det samme har skjedd med deg, at du har gått på en liten smell og ingen har gjort noe mot deg. Jeg vil også gi deg en klem. Dette er ingen god følelse. Har du noen du kan prate med om dette? ❤️ Anonymkode: 19e1b...9ce 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #17 Skrevet 16. mars 2019 4 timer siden, Catalina Culès skrev: Du er nok bare en smule paranoid Hadde det vært kvinne: Anmeld det 😉 Anonymkode: 8a462...d48 1
Edie Skrevet 17. mars 2019 #18 Skrevet 17. mars 2019 Ryddet for latterliggjøring og svar til dette. Edie, adm.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #19 Skrevet 17. mars 2019 Hvordan går det TS? Anonymkode: 87056...d66 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #20 Skrevet 17. mars 2019 Ts: Du har fått mange gode, og noen mindre gode råd her. Kjenn på din egen kropp og snakk med andre. Om du er i tvil snakker du med legen din og tar det videre derfra til event. anmeldelse. Jeg har våkna naken på fest, da hendte det ikkeno, men dersom voldtekt er det alvorlig og må få konsekvensa. Så oversender jeg en stor klem. Anonymkode: 7acde...d93 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå