AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #1 Skrevet 16. mars 2019 Den allergiske ungen i barnebursdag. Fikk gjennomgående instruksjoner om å unngå melk, egg og nøtter. Tilpasset alt av mat til dette barnet. Også dukker han ikke opp. ingen forklaring kjenner jeg er forfjamset og irritert.... Anonymkode: e9b34...a9f 10
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #2 Skrevet 16. mars 2019 Folk er rett og slett egoister, bare å bli vant til det. Anonymkode: 67daf...3b4 14
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #4 Skrevet 16. mars 2019 Akkurat nå, O.G. skrev: Kanskje noe dukket opp pga allergien.... Ja, det unskylder det å ikke si ifra. Anonymkode: 67daf...3b4 13
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #5 Skrevet 16. mars 2019 Frekkhetens nådegave.... forlanger de at alt skal tilrettelegges så får de også ha folkeskikk nok til å si ifra når noe kommer i veien Anonymkode: f552c...a9f 17
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #6 Skrevet 16. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Frekkhetens nådegave.... forlanger de at alt skal tilrettelegges så får de også ha folkeskikk nok til å si ifra når noe kommer i veien Anonymkode: f552c...a9f Folk er drittsekker, rett og slett. Anonymkode: 67daf...3b4 7
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. mars 2019 #7 Skrevet 16. mars 2019 Frekt som få og manglende folkeskikk.
prettylittlemisfit Skrevet 16. mars 2019 #8 Skrevet 16. mars 2019 Det samme skjedde en gang lillebroren min hadde barneselskap. En som måtte ha annen mat pga religion og allergier. Mamma kjøpte inn maten han "måtte" ha, men han kom ikke.. Skikkelig dårlig gjort, det er da vel normalt å si fra at en ikke kan komme? 6
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #9 Skrevet 16. mars 2019 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Frekt som få og manglende folkeskikk. Og noe som dessverre har blitt vanlig. Er bare å lese flere tråder oppover årene på kg. Folk bryr seg om en person, og det er seg selv. Anonymkode: 67daf...3b4 6
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #10 Skrevet 16. mars 2019 Akkurat nå, prettylittlemisfit skrev: Det samme skjedde en gang lillebroren min hadde barneselskap. En som måtte ha annen mat pga religion og allergier. Mamma kjøpte inn maten han "måtte" ha, men han kom ikke.. Skikkelig dårlig gjort, det er da vel normalt å si fra at en ikke kan komme? Jeg vil heller si at det har blitt normalt å ikke si ifra at man kommer. Dessverre. Anonymkode: 67daf...3b4 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #11 Skrevet 16. mars 2019 Jeg tror nok jeg hadde sendt en melding til disse foreldrene!! «Hei, jeg har i forberedelsene til bursdagsselskapet brukt mye tid og ressurser på å lage kaker og tilbehør som var spesialtilpasset nettopp deres barn. Hvorfor sa dere ikke fra at han ikke skulle komme, så kunne jeg spart meg alt ekstraarbeidet?» Anonymkode: f7e4e...536 22
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #12 Skrevet 16. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tror nok jeg hadde sendt en melding til disse foreldrene!! «Hei, jeg har i forberedelsene til bursdagsselskapet brukt mye tid og ressurser på å lage kaker og tilbehør som var spesialtilpasset nettopp deres barn. Hvorfor sa dere ikke fra at han ikke skulle komme, så kunne jeg spart meg alt ekstraarbeidet?» Anonymkode: f7e4e...536 Enig, de kommer til å bli drit sure, men da viser du i det minste at du ikke akspekterer slik oppførsel. Så for dere vurdere om dere skal invitere barnet etter reaksjonen til foreldre. Anonymkode: 67daf...3b4 8
bettsa Skrevet 16. mars 2019 #13 Skrevet 16. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror nok jeg hadde sendt en melding til disse foreldrene!! «Hei, jeg har i forberedelsene til bursdagsselskapet brukt mye tid og ressurser på å lage kaker og tilbehør som var spesialtilpasset nettopp deres barn. Hvorfor sa dere ikke fra at han ikke skulle komme, så kunne jeg spart meg alt ekstraarbeidet?» Anonymkode: f7e4e...536 Hadde fristet meg å sende en slik melding hadde det vært meg men kanskje best å la være? Kan gå ut over ditt barn. 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #14 Skrevet 16. mars 2019 Akkurat nå, bettsa skrev: Hadde fristet meg å sende en slik melding hadde det vært meg men kanskje best å la være? Kan gå ut over ditt barn. Hvordan da tenker du? Anonymkode: 67daf...3b4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #15 Skrevet 16. mars 2019 28 minutter siden, O.G. said: Kanskje noe dukket opp pga allergien.... Men hvis noe skjer, eller kommer i veien, sier man da ifra. Jeg brukte en uke på å sette sammen og lage ALT som skulle serveres på en slik måte at denne gutten ikke skulle føle seg utenfor. Frister ikke å invitere igjen, men da går det jo utover ungen. Og det vil jeg ikke. Det verste av alt er at denne moren ba oss om en kjempetjeneste senest for en uke siden. Vi stilte opp og hjalp til. Jeg er helt sjokka..... Ts Anonymkode: e9b34...a9f 8
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #16 Skrevet 16. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvis noe skjer, eller kommer i veien, sier man da ifra. Jeg brukte en uke på å sette sammen og lage ALT som skulle serveres på en slik måte at denne gutten ikke skulle føle seg utenfor. Frister ikke å invitere igjen, men da går det jo utover ungen. Og det vil jeg ikke. Det verste av alt er at denne moren ba oss om en kjempetjeneste senest for en uke siden. Vi stilte opp og hjalp til. Jeg er helt sjokka..... Ts Anonymkode: e9b34...a9f Bra TS! Anonymkode: 67daf...3b4 5
bettsa Skrevet 16. mars 2019 #17 Skrevet 16. mars 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan da tenker du? Anonymkode: 67daf...3b4 At de ved neste bursdag inviterer alle utenom ditt barn. Snakker stygt om ts hjemme og barnet hører dette osv. 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #18 Skrevet 16. mars 2019 1 minutt siden, bettsa skrev: At de ved neste bursdag inviterer alle utenom ditt barn. Snakker stygt om ts hjemme og barnet hører dette osv. Ja, det er sant, det finnes onde folk som gjør dette, jeg merker jeg er litt delt på hva ts burde å gjøre, kanskje neste gang ikke gjøre så mye? Kjøpe noe billig og enkelt til den ungen? Anonymkode: 67daf...3b4 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #19 Skrevet 16. mars 2019 4 minutter siden, bettsa skrev: At de ved neste bursdag inviterer alle utenom ditt barn. Snakker stygt om ts hjemme og barnet hører dette osv. "mat/drikke Anonymkode: 67daf...3b4
bettsa Skrevet 16. mars 2019 #20 Skrevet 16. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er sant, det finnes onde folk som gjør dette, jeg merker jeg er litt delt på hva ts burde å gjøre, kanskje neste gang ikke gjøre så mye? Kjøpe noe billig og enkelt til den ungen? Anonymkode: 67daf...3b4 Kjøp inn fruktcoctail og banan og servere dette til det allergiske barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå