AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #1 Skrevet 16. mars 2019 Har en relativt kort, tettsittende sort kjole, veldig enkel og tidløs. Skal bruke denne på en finere middag. Trenger nye sko, men hva i all verden skal jeg gå for? har litt håpløse føtter, som er litt brede foran og høy rist. Er veldig glad i høye hæler, og føler kanskje at pumps passer best. Men jeg finner ingen som ikke glipper på foten! er jeg helt ute og kjøre om jeg bruker ankelstøvletter til en sånn anledning..? Gode råd mottas med takk☺️ Anonymkode: 861fa...5f1
Gjest Geirfuglen Skrevet 16. mars 2019 #2 Skrevet 16. mars 2019 Har du sett etter pensko fra nord-europeiske merker? Jeg har funnet ut at det er verdt å legge penger i litt ordentlige pensko som er gode å gå i. Kjøper ikke lenger sko fra Bianco eller Zara, men heller ordentlige sko som varer en stund. Har samme type fot som deg. Har hatt hell med sko fra tyske Gabor blant annet. De har mye kjipt skotøy også, men hvis du er ute etter klassiske pumps bør du kunne finne det. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå