Gå til innhold

Hvordan ta mer initiativ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler jeg sliter litt med sexlivet mellom meg og typen til tider. Problemet er at han har erfaring og har hatt flere før meg, mens jeg har kun vært med han og er derfor ikke så veldig trygg på min egen seksualitet og har lite erfaring. All sex skjer derfor og dessverre på hans initiativ noe som blir feil. Jeg elsker sexen, og er alltid klar slik sett men får meg ikke til å legge opp til det. Så har noen av dere tips til en sjenert og uerfaren sjel?

Dessuten merker jeg at det går utover selvtilliten min når det ikke skjer noe, og jeg er livredd for at det er jeg som er problemet, og muligens ikke attraktiv nok og bra nok

Anonymkode: 4786f...68e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stryk han på låret,da skjønner hvertfall min kjæreste at jeg er klar for sex ;)

Anonymkode: c33cd...09f

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler jeg sliter litt med sexlivet mellom meg og typen til tider. Problemet er at han har erfaring og har hatt flere før meg, mens jeg har kun vært med han og er derfor ikke så veldig trygg på min egen seksualitet og har lite erfaring. All sex skjer derfor og dessverre på hans initiativ noe som blir feil. Jeg elsker sexen, og er alltid klar slik sett men får meg ikke til å legge opp til det. Så har noen av dere tips til en sjenert og uerfaren sjel?

Dessuten merker jeg at det går utover selvtilliten min når det ikke skjer noe, og jeg er livredd for at det er jeg som er problemet, og muligens ikke attraktiv nok og bra nok

Anonymkode: 4786f...68e

Snakk sammen.....  løs opp tenn hverandre uten direkte sex ...

blikk snakk berøring .....

M@ster

AnonymBruker
Skrevet

Kyss ham tett inntil deg og så visker du ham i øret "jeg er kåt på deg". Ikke verre enn det egentlig. 

Anonymkode: 15e55...f99

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kyss ham tett inntil deg og så visker du ham i øret "jeg er kåt på deg". Ikke verre enn det egentlig. 

Anonymkode: 15e55...f99

Det hjelper ......

Skrevet

Overrask han med BJ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...