AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #1 Skrevet 16. mars 2019 Jeg føler jeg sliter litt med sexlivet mellom meg og typen til tider. Problemet er at han har erfaring og har hatt flere før meg, mens jeg har kun vært med han og er derfor ikke så veldig trygg på min egen seksualitet og har lite erfaring. All sex skjer derfor og dessverre på hans initiativ noe som blir feil. Jeg elsker sexen, og er alltid klar slik sett men får meg ikke til å legge opp til det. Så har noen av dere tips til en sjenert og uerfaren sjel? Dessuten merker jeg at det går utover selvtilliten min når det ikke skjer noe, og jeg er livredd for at det er jeg som er problemet, og muligens ikke attraktiv nok og bra nok Anonymkode: 4786f...68e
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #2 Skrevet 16. mars 2019 Stryk han på låret,da skjønner hvertfall min kjæreste at jeg er klar for sex Anonymkode: c33cd...09f
Master1 Skrevet 16. mars 2019 #3 Skrevet 16. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler jeg sliter litt med sexlivet mellom meg og typen til tider. Problemet er at han har erfaring og har hatt flere før meg, mens jeg har kun vært med han og er derfor ikke så veldig trygg på min egen seksualitet og har lite erfaring. All sex skjer derfor og dessverre på hans initiativ noe som blir feil. Jeg elsker sexen, og er alltid klar slik sett men får meg ikke til å legge opp til det. Så har noen av dere tips til en sjenert og uerfaren sjel? Dessuten merker jeg at det går utover selvtilliten min når det ikke skjer noe, og jeg er livredd for at det er jeg som er problemet, og muligens ikke attraktiv nok og bra nok Anonymkode: 4786f...68e Snakk sammen..... løs opp tenn hverandre uten direkte sex ... blikk snakk berøring ..... M@ster
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #4 Skrevet 16. mars 2019 Kyss ham tett inntil deg og så visker du ham i øret "jeg er kåt på deg". Ikke verre enn det egentlig. Anonymkode: 15e55...f99 1
Master1 Skrevet 16. mars 2019 #5 Skrevet 16. mars 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kyss ham tett inntil deg og så visker du ham i øret "jeg er kåt på deg". Ikke verre enn det egentlig. Anonymkode: 15e55...f99 Det hjelper ......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå