AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #1 Skrevet 16. mars 2019 Jeg har en 4åring som sluttet med bleie i høst. I vår ble han storebror og minsten er nå i en periode hvor vi må være ‘på’. 4åringen har i det siste begynt å kreve at vi følger han på do! Det hjelper ikke at vi kan se han og er noen meter unna, vi må stå rett utenfor døren hele tiden. Har prøvd å vise at vi sitter noen meter unna, men da nekter han å gå. Noen råd til fortvilte foreldre? Anonymkode: 1d5e8...3ae
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #2 Skrevet 16. mars 2019 Sikkert bare en periode som går over. Hadde fulgt han så lenge, og gradvis beveget meg litt unna mens han er på do. Anonymkode: f863d...99e 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #3 Skrevet 16. mars 2019 Prøvd med dodøra åpen? Anonymkode: 84e01...03a
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #4 Skrevet 16. mars 2019 Samme her, men går alene i barnehagen. Det går nok over til slutt. Anonymkode: bbf6e...b8c
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #5 Skrevet 16. mars 2019 Vi har dodøra oppe. Han kunne til og med se meg fra doen der jeg satt, men det var ikke nærme nok. utfordringen er at når han må på do, så må han gjerne med en gang. Det passer ikke alltid like bra mtp minsten. Det hjelper ikke å si at jeg kommer straks og at han bare kan gå. Anonymkode: 1d5e8...3ae
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #6 Skrevet 16. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Samme her, men går alene i barnehagen. Det går nok over til slutt. Anonymkode: bbf6e...b8c Jeg vil absolutt tro at det at han en dag ikke vil ha meg hengende rundt når han skal på do. 😜 Skulle bare helst hatt han trygg i går 😕 Anonymkode: 1d5e8...3ae
smilo Skrevet 17. mars 2019 #7 Skrevet 17. mars 2019 Han har funnet en måte mamma og pappa må prioritere ham og ikke lillebror. Det går nok over, men er sannsynligvis et utslag av sjalusi 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå