AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #1 Skrevet 16. mars 2019 Og får man grunnlønn (årslønn) PLUSS natt-tillegg når man jobber på institusjon? Hvor mye er natt-tilleggene? Anonymkode: 17ce8...bc0
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #2 Skrevet 16. mars 2019 Kommer jo helt an på hva slags institusjon det er og om det er privat eller statlig. Men ja, du får tillegg for ubekvem arbeidstid uansett hvor du jobber. Prøv å google lønnsatser, så finner du det som er aktuelt for deg. Anonymkode: d6929...e7c
Christina82 Skrevet 19. mars 2019 #3 Skrevet 19. mars 2019 veldig ulikt. Jeg har 56 kr pr time på natt og 56 kr pr time i helg. Så ikke spesielt mye. Vet om flere som har mye mer enn dette. Jeg jobber i kommunen på natt.
Serafin Skrevet 19. mars 2019 #4 Skrevet 19. mars 2019 1 time siden, ninab82 skrev: veldig ulikt. Jeg har 56 kr pr time på natt og 56 kr pr time i helg. Så ikke spesielt mye. Vet om flere som har mye mer enn dette. Jeg jobber i kommunen på natt. Det som er teit med kommunen er at en ansatt som jobber aftenvakt får samme tillegget som en som jobber natt ( 56 kroner). Og at det nesten ikke er noen forskjell i lønn på en aftenvakt og en nattevakt i kommunen. Mens dersom en helsearbeider jobber for spesialisthelsetjenesten så får man mye høyere tillegg for å jobbe netter. Tror jeg var oppi 80-90 kr i timen i nattillegg når jeg jobbet netter for sykehuset 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå