Gå til innhold

Jeg gruer meg så til at han oppdager arrene mine der nede

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har hatt tre keisersnitt og har dermed arr rett i bikinikanten. Dette arret er nokså dypt og har laget et "søkk" i huden, akkurat som om jeg har en "fold" der. magen er ikke flat liksom (den er uansett ikke flat, men myk, men jeg er slank og ikke pløsete)...og akkurat der ser magen min veldig fluffy og rar ut. Nå er det vel snart rett før sex og jeg gruer meg litt til om han vil reagere på dette store arret mitt og at huden/magen er litt rar akkurat der. 

Er det naturlig å tro at han vil henge seg opp i det? Bør jeg si noe eller bare ikke kommentere det? Han vet jo at jeg er alene med mine tre (enke) men vet jo ikke at jeg har hatt keisersnitt....Er lenge siden sist jeg var med en mann og har dette som et stort kompleks. Råd?

Anonymkode: 75d24...c68

Videoannonse
Annonse
Gjest NotYou
Skrevet

Jeg tipper at han enten ikke en gang legger merke til arrene, eller ser de og ikke bryr seg :) De fleste av oss har arr på kroppen, og de fleste voksne bryr seg ikke. Jeg er helt sikker på at han absolutt ikke kommer til å henge seg opp i arrene når han er på vei ‘ned dit’ :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at dette er noe som ikke plager noen andre enn deg. Men det er synd at du føler så sterkt rundt dette. Det er helt normalt å ha et keisersnittsarr, jeg har det selv og har hatt det i tyve år uten å ha fått noen negative reaksjoner på det. 

Anonymkode: 2bf30...010

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at han vil jo se dem, men tipper ikke at han vil bry seg om det.. Iallfall om han skal være noe å satse på. 

• Liker 2
Skrevet

Dette er nok et tegn på livet...og hvordan det arter seg

så ikke tenk på det...

Du er nok ikke alene om ha arr etter keisersnitt.......

Lykke til

M@ster

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg kan nesten garantere at han ikke bryr seg.

Menn forstår at ikke barna kom med storken. Kroppene våre bærer preg av et levd liv.

Menn bryr seg ikke om slikt :) 

PS: IKKE kommenter der selv. Selvsikkerhet er sexy. Prat om komplekser er det motsatte.

Endret av Rotemor
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg har hatt tre keisersnitt og har dermed arr rett i bikinikanten. Dette arret er nokså dypt og har laget et "søkk" i huden, akkurat som om jeg har en "fold" der. magen er ikke flat liksom (den er uansett ikke flat, men myk, men jeg er slank og ikke pløsete)...og akkurat der ser magen min veldig fluffy og rar ut. Nå er det vel snart rett før sex og jeg gruer meg litt til om han vil reagere på dette store arret mitt og at huden/magen er litt rar akkurat der. 

Er det naturlig å tro at han vil henge seg opp i det? Bør jeg si noe eller bare ikke kommentere det? Han vet jo at jeg er alene med mine tre (enke) men vet jo ikke at jeg har hatt keisersnitt....Er lenge siden sist jeg var med en mann og har dette som et stort kompleks. Råd?

Min mann er sånn som får med seg alle skavanker, men ikke legger noe vekt på det. Som han sier; han ser på generell kroppsfasong, alle små detaljer her og der med "imperfections" bryr han seg ikke om. Og da snakker vi om at jeg i verste småbarnsperioden ikke barberte meg, farget håret, eller kledde meg i noe annet enn det som var nærmest og rent.

Jeg vet ikke hvordan fyren din er; noen menn vil henge seg opp i trivielle detaljer og droppe deg for å ikke være 100% flawless, men de fleste voksne og oppegående menn har langt høyere terskel enn det. Langt høyere.

Anonymkode: c2fbc...44a

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er en god fyr som liker deg, bryr han seg ikke😉

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tviler sterkt på at han vil bry seg om det, mest sannsynlig så vil han ikke legge merke til det engang. Voksne menn forstår at voksne kvinner som har fått barn kan (og som oftest) det være synlig på. Livene våre vil jo prege kroppen. Og et svangerskap (og i ditt tilfelle, tre) vil sette spor på kroppen. Et ks arr er jo lite, ikke tenk på det engang. Tenk at du har fått tre barn, være stolt!

Anonymkode: c96da...984

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det naturlig å tro at han vil henge seg opp i det? Bør jeg si noe eller bare ikke kommentere det? 

Nei, jeg tror ikke det, men vanskelig å vite når man ikke kjenner fyren. Jeg hadde ikke sagt noe, kroppen er som den er. Og når man sier fra om sånt virker man så usikker på seg selv, og det er mye mer turnoff enn arr, cellulitter og alt mulig annet man kan ha komplekser for. 

Anonymkode: e8dab...168

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er en bra mann, så bryr han seg ikke om arret ditt 🙂

Anonymkode: 2a71b...e85

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for alle gode ord og for støtte. Skal prøve roe ned bekymringer 😊ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med to med slike arr. Har aldri sett på det som noe negativt.  😉

Anonymkode: 8237c...b80

Gjest Dævendøtte
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er voksen, har født tre barn, tydeligvis med komplikasjoner (siden du hadde dødd uten keisersnitt), du er enke, du er slank og ikke pløsete. Så klarer du å henge deg opp i et lite arr? Trodde man fikk livet litt i perspektiv etter sånne hendelser og kanskje forstod hva livet egentlig handler om :) Hadde du brydd deg om han hadde hatt et arr på magen? 

AnonymBruker
Skrevet

Tviler han bryr seg! Har ham først havnet i senga med det, så er ikke ett arr noe som evt skulle gitt han mindre lyst på deg. Vi har alle noen skavanker på kroppen, det kommer av at vi lever!

Anonymkode: 4e18a...71e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette burde du tenkt på før du valgte å få barn.

Anonymkode: 90261...152

Skrevet

Ryddet for avsporinger, brukerangrep, brukerdebatt og svar til dette.

Edie, adm.

AnonymBruker
Skrevet

Er du så perfekt at ks arret er din eneste feil, så er du jammen meg heldig! Her har jeg både ks arr, en stor og en liten pupp, noen gamle strekkmerker på lårene, osv. Arret er det siste jeg tenker på. 

Anonymkode: bf0c9...6e8

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette burde du tenkt på før du valgte å få barn.

Anonymkode: 90261...152

😂

Skrevet

Tipper at han vil være opptatt av heeelt andre ting enn et arr :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...