AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #1 Skrevet 16. mars 2019 Har hatt en flørt gående. Ikke sex, bare flørting. Men vi har vel gått hen og blitt forelsket begge to, og det utviklet seg til seksuelt ladede meldinger etterhvert. Det var ganske hett. Nå har vi en date. Han kommer på lunsj til meg en dag snart. Er det naturlig å tro at han forventer noe mer eller kan jeg ta det rolig og tenke at dette blir kun en date hvor vi prater litt....kanskje et kyss? Litt usikker på hva som "forventes" nå liksom...og jeg har det jo i bakhodet selv også, siden jeg nevner det her...Kan bli litt rart å ses igjen etter slike meldinger og jeg vil jo sitte der og vite at vi begge har veldig lyst på hverandre. Hvordan takle dette? Noen med erfaring? Bør meldingene snakkes om eller bare late som ikke noe? Vi er ikke kjærester...enda. Anonymkode: 1f473...9e7
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #2 Skrevet 16. mars 2019 Hjemmedate = sexforventing fra hans side. Anonymkode: d53bb...5ab 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #3 Skrevet 16. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjemmedate = sexforventing fra hans side. Anonymkode: d53bb...5ab Selvom det er midt på dagen? Og er det alltid slik mener du? Anonymkode: 1f473...9e7 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #4 Skrevet 16. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hatt en flørt gående. Ikke sex, bare flørting. Men vi har vel gått hen og blitt forelsket begge to, og det utviklet seg til seksuelt ladede meldinger etterhvert. Det var ganske hett. Nå har vi en date. Han kommer på lunsj til meg en dag snart. Er det naturlig å tro at han forventer noe mer eller kan jeg ta det rolig og tenke at dette blir kun en date hvor vi prater litt....kanskje et kyss? Litt usikker på hva som "forventes" nå liksom...og jeg har det jo i bakhodet selv også, siden jeg nevner det her...Kan bli litt rart å ses igjen etter slike meldinger og jeg vil jo sitte der og vite at vi begge har veldig lyst på hverandre. Hvordan takle dette? Noen med erfaring? Bør meldingene snakkes om eller bare late som ikke noe? Vi er ikke kjærester...enda. Anonymkode: 1f473...9e7 Her er et godt eksempel på håpløs usikkerhet som finnes hos kvinnen. Nå skal du høre, før han kommer så spør du om dette. Da kan du fortelle dine egne forventninger. Så enkelt er det faktisk! 🙂 Anonymkode: 74bb4...000 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #5 Skrevet 16. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Her er et godt eksempel på håpløs usikkerhet som finnes hos kvinnen. Nå skal du høre, før han kommer så spør du om dette. Da kan du fortelle dine egne forventninger. Så enkelt er det faktisk! 🙂 Anonymkode: 74bb4...000 Du mener at jeg skal spørre ham hva han forventer? Er ikke det å ta brodden av all spenning da? Anonymkode: 1f473...9e7 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #6 Skrevet 16. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du mener at jeg skal spørre ham hva han forventer? Er ikke det å ta brodden av all spenning da? Anonymkode: 1f473...9e7 Det er skikkelig turnoff det! Ta det heller som det kommer;du vil nok merke om han ønsker sex. Anonymkode: d53bb...5ab 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #7 Skrevet 16. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvom det er midt på dagen? Og er det alltid slik mener du? Anonymkode: 1f473...9e7 Jupp, selv midt på dagen. Man har da sex på flere tidspunkt enn kun på kvelden... Med hjemmedate legges det til rette for sex, spesielt når dere har sextet såpass på forhånd. Å sexte, før man i det hele tatt har hatt sex er en dårlig ide. Forventningene stiger til værs, og fallet blir stort hvis forventningene ikke innfris. Anonymkode: 3fc5a...4eb 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #8 Skrevet 16. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du mener at jeg skal spørre ham hva han forventer? Er ikke det å ta brodden av all spenning da? Anonymkode: 1f473...9e7 Hva med å heller si hva du selv forventer? Det er jo ikke bare hans forventninger som betyr noe her. Anonymkode: 3fc5a...4eb
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #9 Skrevet 16. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jupp, selv midt på dagen. Man har da sex på flere tidspunkt enn kun på kvelden... Med hjemmedate legges det til rette for sex, spesielt når dere har sextet såpass på forhånd. Å sexte, før man i det hele tatt har hatt sex er en dårlig ide. Forventningene stiger til værs, og fallet blir stort hvis forventningene ikke innfris. Anonymkode: 3fc5a...4eb Om det blir slik, skal i alle fall jeg innfri men skjønner hva du mener. Er litt spent på dette, og veldig veldig usikker på om han forventer "mer" enn bare lunsj....Hmmm..... Anonymkode: 1f473...9e7
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #10 Skrevet 16. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva med å heller si hva du selv forventer? Det er jo ikke bare hans forventninger som betyr noe her. Anonymkode: 3fc5a...4eb Selvsagt kan jeg det, men jeg syns at å snakke om forventninger i forkant av en slik lunsj, blir litt kleint? Det blir jo ikke noe spennende, da...Jeg er mest ute etter å høre med dere, hva dere tror HAN forventer....om det er logisk å tenke at han håper på mer enn bare lunsj og en god prat? Anonymkode: 1f473...9e7 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #11 Skrevet 16. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jupp, selv midt på dagen. Man har da sex på flere tidspunkt enn kun på kvelden... Med hjemmedate legges det til rette for sex, spesielt når dere har sextet såpass på forhånd. Å sexte, før man i det hele tatt har hatt sex er en dårlig ide. Forventningene stiger til værs, og fallet blir stort hvis forventningene ikke innfris. Anonymkode: 3fc5a...4eb Her er det motsatt! Da er begge overtent å sexen blir kjempe bra Å greit å ha snakket litt på foran hva han tenner ekstra på osv. Anonymkode: d53bb...5ab
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #12 Skrevet 16. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Her er det motsatt! Da er begge overtent å sexen blir kjempe bra Å greit å ha snakket litt på foran hva han tenner ekstra på osv. Anonymkode: d53bb...5ab Jeg har også tenkt slik, at det er utrolig pirrende å sende slike meldinger før man har hatt sex...for da går man rundt i en slags kåthets-rus og bare lengter og håper at det man har meldt om, snart skjer.....Jeg følger deg der. Anonymkode: 1f473...9e7 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #13 Skrevet 16. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har også tenkt slik, at det er utrolig pirrende å sende slike meldinger før man har hatt sex...for da går man rundt i en slags kåthets-rus og bare lengter og håper at det man har meldt om, snart skjer.....Jeg følger deg der. Anonymkode: 1f473...9e7 Ja å føler den boblen blir ødelagt om du skal begynne å spørre om forventningene hans før han kommer på besøk. Anonymkode: d53bb...5ab 2
visp Skrevet 16. mars 2019 #14 Skrevet 16. mars 2019 Jeg ville tatt det som en blikjent-lunsj. Jeg ville heller ikke snakket noe om meldingene på forhånd; sånne meldinger gjelder der og da- ikke mange dager etterpå. Det er faktisk ingen av dere som vet om det er naturlig å hoppe til køys når dere treffes på lunsj. Ta det som det kommer:) Kanskje det bygger seg opp, kanskje det føles helt feil akkurat denne dagen og dette tidspunktet. 2
fotosyntesen Skrevet 16. mars 2019 #15 Skrevet 16. mars 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du mener at jeg skal spørre ham hva han forventer? Er ikke det å ta brodden av all spenning da? Anonymkode: 1f473...9e7 Er det ikke greit å ha en date uten denne spenningen om sex/ikke sex? Jeg forstår deg slik at du helst ikke vil ha sex, midt på dagen som du sier..
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #16 Skrevet 16. mars 2019 Akkurat nå, fotosyntesen skrev: Er det ikke greit å ha en date uten denne spenningen om sex/ikke sex? Jeg forstår deg slik at du helst ikke vil ha sex, midt på dagen som du sier.. Jeg får motsatt inntrykk,at hun vil ha sex men at kanskje ikke han forventer det samme. Anonymkode: d53bb...5ab
Moonbeam Skrevet 16. mars 2019 #17 Skrevet 16. mars 2019 Jeg ville ikke avklart forventninger på forhånd, det blir bare rart. Det var da, lunsjen dere skal ha er nå og da kan alt skje, alt ettersom hvordan stemningen er. Føl dere frem, jeg tipper det kan bli nokså intens spenning mellom dere uansett, også må dere ta det derfra. Ikke nevn meldingene, bare ha en fin lunsj sammen, og se hva som skjer. Ønsker du selv å ha sex med ham nå eller bare bli bedre kjent og kanskje et kyss, som du sier?
fotosyntesen Skrevet 16. mars 2019 #18 Skrevet 16. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg får motsatt inntrykk,at hun vil ha sex men at kanskje ikke han forventer det samme. Anonymkode: d53bb...5ab Hm...kansje. Likevel lar hun han ta alle avgjørelser virker det som...
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #19 Skrevet 16. mars 2019 6 minutter siden, Moonbeam skrev: Jeg ville ikke avklart forventninger på forhånd, det blir bare rart. Det var da, lunsjen dere skal ha er nå og da kan alt skje, alt ettersom hvordan stemningen er. Føl dere frem, jeg tipper det kan bli nokså intens spenning mellom dere uansett, også må dere ta det derfra. Ikke nevn meldingene, bare ha en fin lunsj sammen, og se hva som skjer. Ønsker du selv å ha sex med ham nå eller bare bli bedre kjent og kanskje et kyss, som du sier? 6 minutter siden, fotosyntesen skrev: Hm...kansje. Likevel lar hun han ta alle avgjørelser virker det som... Ts her. Jeg ønsker nok mest av alt en prate-date, men med et kyss for å kjenne litt på følelsene mellom oss. Jeg håper det blir et kyss...og kanskje litt kosing, men ikke fullt ut. Ikke heeelt klar enda. Og nei, jeg kommer ikke til å la meg rive med selvom han skulle ønske det. Jeg skal være med på å avgjøre dette Lurte bare på om det er sannsynlig at han forventer sex...... Anonymkode: 1f473...9e7
fotosyntesen Skrevet 16. mars 2019 #20 Skrevet 16. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg ønsker nok mest av alt en prate-date, men med et kyss for å kjenne litt på følelsene mellom oss. Jeg håper det blir et kyss...og kanskje litt kosing, men ikke fullt ut. Ikke heeelt klar enda. Og nei, jeg kommer ikke til å la meg rive med selvom han skulle ønske det. Jeg skal være med på å avgjøre dette Lurte bare på om det er sannsynlig at han forventer sex...... Anonymkode: 1f473...9e7 Vi har nok forskjellige måter å takle virvaret av følelser foran en date. Jeg liker å ha ting relativt klarlagt på forhånd hva som evt kan komme til å skje i forkant av en date. Jeg liker ikke denne usikkerheten og flytende spenningen. Men det er bare meg, og noen vil jo syntes det er ganske kjedelig og timeplan-aktig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå