AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #1 Skrevet 16. mars 2019 Jeg har møtt en mann som jeg tenner veldig på så vi er knullevenner. Men hvordan unngår jeg å være kjedelig i sengen? Noen tips? Er vant til at mannen gjør jobben men skal jeg holde på han så bør jeg kanskje være litt mer aktiv,hjelper kanskje ikke å bare være trang Anonymkode: 28133...3c5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #2 Skrevet 16. mars 2019 Det beste er vel egentlig å gjøre ting dere liker, begge to, og ikke overtenke alt mulig. Anonymkode: 79149...501
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #3 Skrevet 16. mars 2019 For meg er den aller beste sex misjonæren for da kjenner jeg kuken best og han styrer tempo. Men tipper han syns det blir litt kjedelig i lengden. Anonymkode: 28133...3c5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #4 Skrevet 16. mars 2019 vis at du nyter sexen, ta over styringa av og til. Anonymkode: 7b570...e7f
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #5 Skrevet 16. mars 2019 Ri ham innimellom! Menn liker aktive kvinner. Anonymkode: ebed6...67c 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #6 Skrevet 16. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg er den aller beste sex misjonæren for da kjenner jeg kuken best og han styrer tempo. Men tipper han syns det blir litt kjedelig i lengden. Anonymkode: 28133...3c5 Det er jo bare gjetning fra din side. Finn ut hva han liker, da vel! Dessuten trenger man ikke være helt passiv i misjonærstillingen, heller. Du kan støte imot, og om du varierer hvor du plasser beina har det MYE å si for opplevelsen. Anonymkode: 79149...501
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #7 Skrevet 16. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo bare gjetning fra din side. Finn ut hva han liker, da vel! Dessuten trenger man ikke være helt passiv i misjonærstillingen, heller. Du kan støte imot, og om du varierer hvor du plasser beina har det MYE å si for opplevelsen. Anonymkode: 79149...501 Jo men flere ganger har vi avtalt at han skal komme også påstår han plutselig at ungen er syk så han må være hjemme istedet. Redd det egentlig er unnskyldninger fordi han begynner å gå litt lei av kjedelig sex. Anonymkode: 28133...3c5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #8 Skrevet 16. mars 2019 Igjen: du overtenker. Hvorfor i all verden skal du legge skylden på deg selv, da? Hvis han avlyser kan det være 100 ulike grunner til det, og sykt barn må da være ekstremt mye mer sannsynlig grunn enn at du er dårlig i senga. Og så da, hvis det er slik at han lyver om sykt barn: hvorfor skal du gidde å holde på med ham da? Folk som lyver for å lure seg unna ting er duster, og duster er bortkastet tid! Anonymkode: 79149...501
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #9 Skrevet 16. mars 2019 Tar det igjen med å kle meg i sexy undertøy,tar initiativ til sex og med å være veldig våt for han Anonymkode: 28133...3c5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #10 Skrevet 17. mars 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Tar det igjen med å kle meg i sexy undertøy,tar initiativ til sex og med å være veldig våt for han Anonymkode: 28133...3c5 Dette funket fjell med han jeg hadde sex med en periode. Han var ikke vandt med å ha sex kun for å ha sex da han kun hadde sex med eksen på hennes premisser en sjelden gang. Plutselig dukket jeg opp med sexy undertøy og tok initiativ og selv om sexen kanskje ikke var det mest spennende i verden er det den beste sexen jeg har hatt. Anonymkode: bcffe...4ed 1
SlemUlv Skrevet 17. mars 2019 #11 Skrevet 17. mars 2019 Snakk sammen med ham du faktisk skal ha sex med.
Gjest Kariannne Skrevet 17. mars 2019 #12 Skrevet 17. mars 2019 Snakk sammen, snakk om hva som tenner dere og utforsk det. Om du ikke er helt komfortabel med å spørre direkte ennå, kan du jo feks prøve å være litt mer delaktig under sexen, beveg deg selvom han er på topp, støt mot. Når min elsker tar meg bakfra støter jeg mot og beveger hoftene, samme gjør jeg i misjonær og det liker han veldig! Ta på, beføl mye og vis hvor mye du har lyst på han. Men kommunikasjon er som på alle andre arenaer også viktig i senga.
Master1 Skrevet 17. mars 2019 #14 Skrevet 17. mars 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette funket fjell med han jeg hadde sex med en periode. Han var ikke vandt med å ha sex kun for å ha sex da han kun hadde sex med eksen på hennes premisser en sjelden gang. Plutselig dukket jeg opp med sexy undertøy og tok initiativ og selv om sexen kanskje ikke var det mest spennende i verden er det den beste sexen jeg har hatt. Anonymkode: bcffe...4ed Flott med kvinner som viser lyst og glede
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #15 Skrevet 17. mars 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: For meg er den aller beste sex misjonæren for da kjenner jeg kuken best og han styrer tempo. Men tipper han syns det blir litt kjedelig i lengden. Anonymkode: 28133...3c5 Misjonær trenger absolutt ikke å være kjedelig. Man trenger ikke drive med kamasutra og spenstige stillinger for å ha deilig spennende sex. Innstilling er vell så viktig. Som jeg skrev over er det mye man kan gjøre. Man trenger ikke ligge der helt slapp i misjonæren. Vær med, følg hans bevegelser, se hverandre i øynene, klin heftig og intenst. Misjonær er egentlig en utrolig deilig stilling, man kan studere kroppene til hverandre om han reiser seg litt opp, man kan se hverandre og hvert utrykk den andre lager, med en person jeg har sterke følelser for er dette favorittstillingen. Anonymkode: 2e4b4...4c4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #16 Skrevet 17. mars 2019 Er du trang og våt og deilig trenger du ikke gjøre noe som helst for han. Det holder i massevis. Trenger ikke score høyt på alle 3 en gang, 2 av 3 er ofte nok. Anonymkode: d8ab7...ceb
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #17 Skrevet 17. mars 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: For meg er den aller beste sex misjonæren for da kjenner jeg kuken best og han styrer tempo. Men tipper han syns det blir litt kjedelig i lengden. Anonymkode: 28133...3c5 Zzzzzzzzzzzzzz😴😴😴 Håper du liker andre ting enn misjonær😅 Anonymkode: 862c0...80d
Påkrevd Skrevet 17. mars 2019 #18 Skrevet 17. mars 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: For meg er den aller beste sex misjonæren for da kjenner jeg kuken best og han styrer tempo. Men tipper han syns det blir litt kjedelig i lengden. Anonymkode: 28133...3c5 Jeg er en stor tilhenger av variasjon i senga, men om jeg av en eller annen rar grunn måtte velge én stilling for resten av livet, hadde jeg helt klart gått for misjonær jeg også. Da har man masse hudkontakt, men samtidig mulighet for å gjøre det godt for ørene også. Men det trenger ikke bety noe i deres tilfelle. For alt jeg vet kan det eneste som funker for ham være 69 med bind for øynene. Jeg ser noen nevner stor suksess med sexy undertøy. Jeg hadde satt pris på omtanken, men undertøy gjør ikke det minste for min del. Heller det motsatte. Vanlige klær uten undertøy😋 Uansett skal det ikke være verre enn å spørre. Det er lov, og for de fleste menn verdsatt. Sånn er det sikkert for deg også. Du vil vel heller at han hører med deg hvordan du liker ting, i stedet for å måtte si at han gjør "feil"?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #19 Skrevet 17. mars 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Zzzzzzzzzzzzzz😴😴😴 Håper du liker andre ting enn misjonær😅 Anonymkode: 862c0...80d Han forsetter å skrive hvor kåt han er på meg å at jeg må slutte kåte han så opp før sex,for da kommer han så fort. Så han virker egentlig fornøyd selv med misjonæren Anonymkode: 28133...3c5 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #20 Skrevet 17. mars 2019 7 timer siden, Påkrevd skrev: Jeg er en stor tilhenger av variasjon i senga, men om jeg av en eller annen rar grunn måtte velge én stilling for resten av livet, hadde jeg helt klart gått for misjonær jeg også. Da har man masse hudkontakt, men samtidig mulighet for å gjøre det godt for ørene også. Men det trenger ikke bety noe i deres tilfelle. For alt jeg vet kan det eneste som funker for ham være 69 med bind for øynene. Jeg ser noen nevner stor suksess med sexy undertøy. Jeg hadde satt pris på omtanken, men undertøy gjør ikke det minste for min del. Heller det motsatte. Vanlige klær uten undertøy😋 Uansett skal det ikke være verre enn å spørre. Det er lov, og for de fleste menn verdsatt. Sånn er det sikkert for deg også. Du vil vel heller at han hører med deg hvordan du liker ting, i stedet for å måtte si at han gjør "feil"? Han har sagt at han tenner veldig på det av sexy undertøy som jeg har brukt,så det har jeg tenkt å forsette å bruke og har bestillt mer Anonymkode: 28133...3c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå