AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #81 Skrevet 16. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: For å høre åssen det var å ha sex med eldre menn. Har fått noen svar, men mye useriøst. 😠 Anonymkode: ce384...005 Er du mann? Anonymkode: d6dbb...c11
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #82 Skrevet 16. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du mann? Anonymkode: d6dbb...c11 Nei, dessverre. Skulle ønske jeg var. 😡 Anonymkode: ce384...005
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #83 Skrevet 16. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er bra for deg at du ikke bryr deg om det, for en mann som lyver og lurer sin ektefelle, da bør man som elskerinne ikke ta det for gitt at han er 100% ærlig der. La oss si, teoretisk, at det er min mann du holder på med, så er han så kåt på hjemmebane også. Hadde han vært utro tviler jeg ikke på at elskerinnen ville tro at hans kåthet kunne tyde på at det var lite sex hjemme, og jeg tviler sterkt på at han ville "krydre" møtet med elskerinne med å ærlig si at han bare for få timer siden tok sin kone rått og heftig. For så kort tid siden at du kunne smakt på henne på ham, om han ikke har dusjet i mellomtiden. Nå tror jeg ikke egentlig at det er min mann du holder på med, for det hadde vært litt for tilfeldig at du skrev her, og akkurat jeg leste det. Noen ting i livet er riktig nok så tilfeldig at man skulle tro at noe styrte det, men det går likevel ikke an å gå ut fra at det skjer. Uansett, en uærlige og uredelig person er en uærlig og uredelig person! En som lyver uten samvittighet lyver lett til både den ene og den andre. Anonymkode: 70b12...3d3 Jobben hans er i nærheten av meg så han kommer her rett etter jobb også går hjem til konen,så er nok jeg som tømmer han først Anonymkode: 03c13...365
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #84 Skrevet 16. mars 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jobben hans er i nærheten av meg så han kommer her rett etter jobb også går hjem til konen,så er nok jeg som tømmer han først Anonymkode: 03c13...365 Det var ikke det som var poenget! Du virker jo stolt av å holde på med en gift mann. Som om det er en prestasjon! Anonymkode: 70b12...3d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå