AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #61 Skrevet 16. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: ??????Tråden er blitt populær, og det er ikke på grunn av meg. 😁 Anonymkode: ce384...005 Så derfor svarer du deg selv? Er kanskje du mann på 65+? Anonymkode: d6dbb...c11 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #62 Skrevet 16. mars 2019 1 minutt siden, Master1 skrev: skratter og ler sikkert i onanitåken ellerno Den var før dyp for meg. sorry. 😠 Anonymkode: ce384...005
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #63 Skrevet 16. mars 2019 Å ha sex med en voksen/ moden mann i 50 årene kan være en opplevelse... Lekent, avslappende, fikk meg til å føle meg som en million. Han leste meg som ei bok og viste meg sider av min egen seksualitet jeg ikke visste fantes. Han åpnet en helt ny verden for meg. Ante ikke at jeg hadde alt dette i meg. Og det beste var at han lokket det fram uten at jeg følte skam......bare herlig og leken kåthet som varte leeeenge. Anonymkode: a47f2...064 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #64 Skrevet 16. mars 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så kåt som han er så JA!! Når selv kyssing girer han opp så mye så tviler jeg ikke på at han ikke får sex på hjemmebane nei. Men om han får sex av konen eller ikke bryr jeg meg fint lite om, så lenge han gir meg sex når jeg trenger det Anonymkode: 03c13...365 Det er bra for deg at du ikke bryr deg om det, for en mann som lyver og lurer sin ektefelle, da bør man som elskerinne ikke ta det for gitt at han er 100% ærlig der. La oss si, teoretisk, at det er min mann du holder på med, så er han så kåt på hjemmebane også. Hadde han vært utro tviler jeg ikke på at elskerinnen ville tro at hans kåthet kunne tyde på at det var lite sex hjemme, og jeg tviler sterkt på at han ville "krydre" møtet med elskerinne med å ærlig si at han bare for få timer siden tok sin kone rått og heftig. For så kort tid siden at du kunne smakt på henne på ham, om han ikke har dusjet i mellomtiden. Nå tror jeg ikke egentlig at det er min mann du holder på med, for det hadde vært litt for tilfeldig at du skrev her, og akkurat jeg leste det. Noen ting i livet er riktig nok så tilfeldig at man skulle tro at noe styrte det, men det går likevel ikke an å gå ut fra at det skjer. Uansett, en uærlige og uredelig person er en uærlig og uredelig person! En som lyver uten samvittighet lyver lett til både den ene og den andre. Anonymkode: 70b12...3d3
Master1 Skrevet 16. mars 2019 #65 Skrevet 16. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å ha sex med en voksen/ moden mann i 50 årene kan være en opplevelse... Lekent, avslappende, fikk meg til å føle meg som en million. Han leste meg som ei bok og viste meg sider av min egen seksualitet jeg ikke visste fantes. Han åpnet en helt ny verden for meg. Ante ikke at jeg hadde alt dette i meg. Og det beste var at han lokket det fram uten at jeg følte skam......bare herlig og leken kåthet som varte leeeenge. Anonymkode: a47f2...064 Det som er kunsten skjønner du den virkelige kunsten til å få en kvinne til å virkelig slippe seg løs og føle seg fri......... M@ster
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #66 Skrevet 16. mars 2019 3 minutter siden, Master1 skrev: Det som er kunsten skjønner du den virkelige kunsten til å få en kvinne til å virkelig slippe seg løs og føle seg fri......... M@ster Javel og så videre...? Anonymkode: ce384...005
Master1 Skrevet 16. mars 2019 #67 Skrevet 16. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Javel og så videre...? Anonymkode: ce384...005 regner med du er en gammel mann selv så det bør du jo igrunnen vite selv....
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #68 Skrevet 16. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å ha sex med en voksen/ moden mann i 50 årene kan være en opplevelse... Lekent, avslappende, fikk meg til å føle meg som en million. Han leste meg som ei bok og viste meg sider av min egen seksualitet jeg ikke visste fantes. Han åpnet en helt ny verden for meg. Ante ikke at jeg hadde alt dette i meg. Og det beste var at han lokket det fram uten at jeg følte skam......bare herlig og leken kåthet som varte leeeenge. Anonymkode: a47f2...064 Du er erfaren, skjønner jeg. Takk for innspill. Hilsen TS. Anonymkode: ce384...005 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #69 Skrevet 16. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Huff, jeg fikk en vond følelse av at det er min mann du holder på med. Får håpe at det er andre menn på 47 år som passer beskrivelsen, og at det var tilfeldig at det bare traff så alt for godt! Anonymkode: 70b12...3d3 Klaffa med han jeg er elskerinne til å. 47 år, holder seg godt i alder og holder lenge i senga. Han ser yngre ut enn han er og ble litt paff da han fortalte alderen sin. Anonymkode: 0bc6f...23e
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #70 Skrevet 16. mars 2019 6 timer siden, Playful skrev: Alt for lite info her. Hvor gammel er du 8g hvor gammel er han? Er det snakk om å etablere ett FF type forhold bare? Jeg har også en på 47, himmelsk! Han varer lenge, og vet hva han holder på med for å si det slik. Men det føles litt merkelig å si at han er 47, for han er av typen som holder seg svært godt for alderen. Jeg fikk litt sjokk da jeg fant ut alderen hans. Hvor i landet holder dere til? Høres ut som han jeg holder på med, å siden en annen her nevnte at det hørtes ut som hennes mann ble jeg nysgjerrig på om det faktisk er tre kvinner her i tråden som står i med samme fyr😅 Anonymkode: 0bc6f...23e
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #71 Skrevet 16. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klaffa med han jeg er elskerinne til å. 47 år, holder seg godt i alder og holder lenge i senga. Han ser yngre ut enn han er og ble litt paff da han fortalte alderen sin. Anonymkode: 0bc6f...23e Hvor i landet holder dere til da? Anonymkode: 0bc6f...23e
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #72 Skrevet 16. mars 2019 Just now, AnonymBruker said: Hvor i landet holder dere til da? Anonymkode: 0bc6f...23e Hvorfor er det flere som svarer seg selv i denne tråden? Anonymkode: d6dbb...c11
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #73 Skrevet 16. mars 2019 6 timer siden, O.G. skrev: Tror du heller skal prøve å finne en gammel mann på ca 90 år og ha sex med og så kan du komme tilbake til tråden din og fortelle Kvinneguiden alt om opplevelsen etterpå. 😂 Anonymkode: 21ea4...bcb
Playful Skrevet 16. mars 2019 #74 Skrevet 16. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Huff, jeg fikk en vond følelse av at det er min mann du holder på med. Får håpe at det er andre menn på 47 år som passer beskrivelsen, og at det var tilfeldig at det bare traff så alt for godt! Anonymkode: 70b12...3d3 Min er ikke gift, så det er ingen fare. 😉
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #75 Skrevet 16. mars 2019 TS sitter/ligger og nyter dette tullpratet. I gamle dager satt man og snakket sammen og hadde ikke digitalsex. Du verden hva dere unge går glipp av. 🙆 Anonymkode: ce384...005
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #76 Skrevet 16. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: TS sitter/ligger og nyter dette tullpratet. I gamle dager satt man og snakket sammen og hadde ikke digitalsex. Du verden hva dere unge går glipp av. 🙆 Anonymkode: ce384...005 Hvorfor startet du tråden? Anonymkode: d6dbb...c11
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #77 Skrevet 16. mars 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det flere som svarer seg selv i denne tråden? Anonymkode: d6dbb...c11 Aner ikke. Jeg skulle sitere en annen, mulig jeg siterte meg selv ved en feil? Anonymkode: 0bc6f...23e
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #78 Skrevet 16. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor startet du tråden? Anonymkode: d6dbb...c11 For å høre åssen det var å ha sex med eldre menn. Har fått noen svar, men mye useriøst. 😠 Anonymkode: ce384...005
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #79 Skrevet 16. mars 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor i landet holder dere til da? Anonymkode: 0bc6f...23e Er det meg du spør? Bergen Anonymkode: 70b12...3d3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #80 Skrevet 16. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det meg du spør? Bergen Anonymkode: 70b12...3d3 Hva har dette med saken å gjøre ? Dette er ikke vi, men jeg! Anonymkode: ce384...005
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå