AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #1 Skrevet 16. mars 2019 Vi skal fordele samvær etter samlivsbrudd. Har tre barn fra 6 år og nedover. Mannen vil selvfølgelig ha litt samvær, men til min overraskelse ikke særlig mye. Jeg kan derfor i stor grad bestemme selv. (Noe fri må jeg jo ha.) Under 50% er uaktuelt for meg, men er usikker på om 50, 60, 70 eller 80% er optimalt for den voksne? (Jada, jada, vi tenker på barnas beste, men det er ikke dét jeg lurer på akkurat nå.) Tester ut 80% nå, og innser at det kan være ganske slitsomt selvom jeg jo elsker barna mine uendelig høyt. Dere som er skilt og har barn: hva slags samværsordning ville dere valgt om dere kunne velge helt selv? Er redd for å ende opp som helt utslitt... Vi samarbeider ellers bra, så er noe fleksibilitet å gå på. Anonymkode: 27bb9...085
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #2 Skrevet 16. mars 2019 Det viktigste for barna er at dere som foreldre samarbeider godt. Når det kommer til sambærsprosent, så er det også inviduelt fra barn til barn. Du skriver ikke alder på alle barna, men fra 6 år og oppover. Skriver også at dere har tre barn sammen. Det som oftest spiller inn er om dere skal bo i nærheten av hverandre? Hvorfor ønsker ikke far så mye samvær? Hvordan ser dere begge på oppdragelse, grensesetting, holdninger og verdier som skal videre til barna? Anonymkode: bb4f9...d70
Granitt Skrevet 16. mars 2019 #3 Skrevet 16. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det viktigste for barna er at dere som foreldre samarbeider godt. Når det kommer til sambærsprosent, så er det også inviduelt fra barn til barn. Du skriver ikke alder på alle barna, men fra 6 år og oppover. Skriver også at dere har tre barn sammen. Det som oftest spiller inn er om dere skal bo i nærheten av hverandre? Hvorfor ønsker ikke far så mye samvær? Hvordan ser dere begge på oppdragelse, grensesetting, holdninger og verdier som skal videre til barna? Anonymkode: bb4f9...d70 Barna er 6, 3 og 1 år. Jeg er ikke bekymret for barna, for vi samarbeider bra og kommer til å la dem bestemme så snart de er store nok... TS
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #4 Skrevet 16. mars 2019 Har ei på 6, hun er hos far fre-søn annenhver uke, halve juleferien og 1-2 uker på sommeren. Anonymkode: a52de...6b1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #5 Skrevet 16. mars 2019 Med tre barn hadde jeg prøvd meg på 70/30, eventuelt 60/40 om du merker du er ofte sliten. Man blir jo sliten av å være alene med tre barn i den alderen. Anonymkode: 6cd28...a56
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #6 Skrevet 16. mars 2019 Far vil ikke ha så mye samvær. Typisk. Gjett om 6 måneder er han på en ny, mye yngre dame og plutselig er hun også gravid. Ta 100% og la han betale mye i bidrag. Anonymkode: 798ed...813
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå