AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #1 Del Skrevet 16. mars 2019 Jeg har datet en fyr siden begynnelsen i januar. Vi har begge barn annen hver uke, men nå som det snart har gått tre måneder, så ville jo jeg forventet å se han en god del når vi begge har barnefri. Men jeg ser han da ca 1 gang annen hver uke. Jeg syns det er for lite, og har sagt det til han, men han har ikke helt tatt det til seg. Så nå tenkte jeg å ikke ta noe initiativ siden han har sagt nei et par ganger før til å møtes. Når vi er sammen så er alt veldig fint og flott, og han sier at han liker meg godt, det kjennes riktig, men at han trenger (laaaaang) tid på seg og han er ganske forsiktig av seg. Jeg prøver å være tålmodig her, og tolker det selvfølgelig som at han ikke er sååå interessert, men så prøver jeg å være tålmodig for å se om det blir litt bedre etter hvert, men det gjør det jo foreløpig ikke. Så hvor tålmodig ville dere vært? Og hva tenker dere er passe mye tid å tilbringe tid med hverandre etter å ha datet i 2- 3 måneder? Anonymkode: 3b69c...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #2 Del Skrevet 16. mars 2019 Har datet menn med barn, og da var vi sammen hver dag når de ikke hadde barna. Hadde mistet interessen fort av å kun møtes to ganger i måneden. Da har man ikke forhold, men er ei elskerinne i mine øyne. Etter så "lang" tid så vet man enten eller, om man vil satse mer seriøst eller ei. Anonymkode: 344db...c2c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SM30 Skrevet 16. mars 2019 #3 Del Skrevet 16. mars 2019 He’s just not that into you 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #4 Del Skrevet 16. mars 2019 38 minutter siden, AnonymBruker said: Har datet menn med barn, og da var vi sammen hver dag når de ikke hadde barna. Hadde mistet interessen fort av å kun møtes to ganger i måneden. Da har man ikke forhold, men er ei elskerinne i mine øyne. Etter så "lang" tid så vet man enten eller, om man vil satse mer seriøst eller ei. Anonymkode: 344db...c2c Det hender at vi ikke har sex når vi møtes også, han er bare veeeeldig treig, og det begynner å gå opp for meg nå. Og ja, jeg hadde en fwb for ikke så lenge siden, og vi traff hverandre sånn to ganger i måneden... Anonymkode: 3b69c...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #5 Del Skrevet 16. mars 2019 21 minutter siden, SM30 said: He’s just not that into you Han sier at han er det, men jeg har skjønt action speaks louder than words, og har skjønt at ord ikke betyr en dritt lenger i dagens datingkultur, at man sier hva som helst for å få holde noen på gress... Anonymkode: 3b69c...15d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplekaka Skrevet 16. mars 2019 #6 Del Skrevet 16. mars 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han sier at han er det, men jeg har skjønt action speaks louder than words, og har skjønt at ord ikke betyr en dritt lenger i dagens datingkultur, at man sier hva som helst for å få holde noen på gress... Anonymkode: 3b69c...15d Men er alle mennesker like da? Nei, det vet du at de ikke er. "Datingkulturen", høres du dumt ut å tro at det er en fast fremgangsmåte på dette å finne noen... Det å begynne å date er jo en måte å prøve ut en masse mennesker for å finne noen man passer sammen med. Og da må man ha både tålmodighet og villighet til å prøve. Så pust med magen og la tiden gå litt, så får du svaret du ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #7 Del Skrevet 16. mars 2019 5 minutter siden, Eplekaka said: Men er alle mennesker like da? Nei, det vet du at de ikke er. "Datingkulturen", høres du dumt ut å tro at det er en fast fremgangsmåte på dette å finne noen... Det å begynne å date er jo en måte å prøve ut en masse mennesker for å finne noen man passer sammen med. Og da må man ha både tålmodighet og villighet til å prøve. Så pust med magen og la tiden gå litt, så får du svaret du ønsker. Det er det jeg er i tvil om, om jeg skal ha tålmodighet, og hvor lenge, for jeg vet jo at han er ekstremt treig og forsiktig, så han er vel en av de mest oppriktige mennene jeg har datet tror jeg, men jeg vil jo egentlig bare være sammen med han så ofte jeg kan når jeg har fri, men han vil heller være hjemme å gjøre ingenting framfor å være sammen med meg flere dager i løpet av en uke, fordi han er sliten, og hvor lenge jeg orker det... for vil jeg ha en såååå treig fyr... Anonymkode: 3b69c...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #8 Del Skrevet 16. mars 2019 Her blir du manipulert. Tror dessverre du bare er et verktøy til sex et par ganger per mnd. Mer praktisk med deg, enn å sjekke noen på byn. For en dust egentlig: "Jeg trenger laaaang tid på meg!" Tar i alle fall lang tid å bli kjent og trygg på noen når man smalet henger sammen 3 uker på ett helt år.. Idiot-fyr. Anonymkode: 5889e...af6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #9 Del Skrevet 17. mars 2019 Ikke kast bort tiden din kjære deg. Har selv møtt en som var akkurat som din,og jeg endte med å kaste bort 1.5 år på fyren dum som jeg var. Anonymkode: a19e6...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #10 Del Skrevet 17. mars 2019 Dette kommer ikke til å endre seg. Det virker som dere har veldig forskjellige behov. Kan hende han liker deg, han har bare ikke det samme behovet og de forventningene som de har. Vil du ha det sånn? Hvis nei, best å trekke deg før du blir hekta av uforutsigbarheten hans. Det finnes noen der ute som vil være glad for å tilbringe tid med deg. Anonymkode: e035a...8ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #11 Del Skrevet 17. mars 2019 Jeg tror det viktige her er hvor godt dere kommuniserer når dere ikke treffes, og egentlig også når dere er sammen? Anonymkode: f2b3a...f00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 17. mars 2019 #12 Del Skrevet 17. mars 2019 (endret) Jeg trenger tid for å bli forelsket og være sikker på at jeg vil inn et forhold, men om jeg ikke setter av tid til å være sammen så vil jo det ta enda lengre tid før de følelsene kommer. Legger jeg det om til han her så vil jeg si at han ikke er så interessert. Da hadde han satt av tid til prat og tid sammen. Hadde ikke brukt av tolmodigheten min på det. Heller ta det for det det er; en det kan være hyggelig å snakke med (og treffe i blant om en vil). Så kan du bevege deg videre og date andre. Endret 17. mars 2019 av Moonwalker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 18. mars 2019 #13 Del Skrevet 18. mars 2019 Ikke noe å satse på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #14 Del Skrevet 18. mars 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke kast bort tiden din kjære deg. Har selv møtt en som var akkurat som din,og jeg endte med å kaste bort 1.5 år på fyren dum som jeg var. Anonymkode: a19e6...c71 Det samme gjorde jeg. Til slutt gadd jeg ikke mer, gjorde det "slutt i går, og det føles faktisk som en befrielse. Er kun sint på meg selv, for at jeg lot det gå så lang tid. Men, det skjer aldri igjen 😂 Anonymkode: b1a2f...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå