Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du gjort noe som er i gråsonen rent juridisk før? Noe som er direkte ulovlig? Eller klart straffbart i utgangspunktet? Var det med forsett, uaktsomt eller et rent uhell?

For min del har det ikke vært de helt store tingene. Utenom noen små fartsovertredelser fra tid til annen, og noen få tilfeller av tobakkskjøp til 17-åringer den gang jeg gikk på VGS, er det egentlig ikke så mye å si.

Anonymkode: 4b580...34b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjørt i fylla, dum som jeg var. 

Brukt narkotika, dum som jeg var. 

Stjelt, dum som jeg var. 

Og alle de vanlige trafikk lo bruddene. 

Anonymkode: 31af7...811

AnonymBruker
Skrevet

Ja, svindel mor Postbanken. 

Anonymkode: 894f1...df4

AnonymBruker
Skrevet

Ja, massevis, jeg hadde en relativt vill ungdomstid med narkotika, nasking, innbrudd og annen småkriminalitet. Men det er ingenting jeg angrer på, har et helt normalt liv nå. Ble heldigvis aldri tatt.

Anonymkode: 3fd0e...408

AnonymBruker
Skrevet

Kjørt for fort og parkert ulovlig, har ikke blitt tatt. Enda.

Spist pot-brownies, dog var det et uhell:P Trodde det var vanlige brownies, sverger!

Drikke og røyke før jeg var gammel nok selvsagt.

Kjørt bil ulovlig, hadde ikke lappen og han som eide bilen var for ung til å øvelseskjøre med meg.

Vært ute av landet uten at mine foreldre visste om det da jeg var 15 og måtte haike tilbake til Norge. Den er vel en av de villeste selv om jeg ikke helt vet om den teller som kriminell. Det er det kun en person som vet jeg har gjort, fordi han var med meg:P

Anonymkode: 31b88...0a8

Gjest ThotSlayer
Skrevet

Kjørt i blackoutfylla. Husker litt av det og jeg lå i 160 mens jenta som satt vedsiden fikk full panikk

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, svindel mor Postbanken. 

Hvordan svindel? Hvordan da? 

Anonymkode: 19f18...f04

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan svindel? Hvordan da? 

Anonymkode: 19f18...f04

Sjekkhefte. Det er lenge siden 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, ikke annet enn å laste ned musikk/streame tv-serier (det siste er vel ikke ulovlig i Norge ennå heller? Jeg er litt usikker på lovverket rundt det).

Og prøvd hasj en gang. 

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg ble satt inn for alt jeg har gjort, hadde det blitt mange år bak murene.

Anonymkode: 0bc7b...f4f

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Ikke ta på sikkerhetsbeltet på buss...?😜

Gjest Dævendøtte
Skrevet

Kjørt for fort, kjørt i fylla, brukt narkotika, stjålet penger, klær og bacon da jeg var fattig.

En runde med forsikringssvindel da jeg var veldig ung. 

Angrer på forsikringssvindelen og fyllekjøringa. 

AnonymBruker
Skrevet

Naboen min var en ordentlig kødd, og hun drev en liten nærbutikk i nærmeste lille by. Så jeg rappet en nøkkel til denne butikken, og stakk innom der for å stjele temmelig mye varer. Dette opplegget foregikk over temmelig mange måneder, helt til jeg flyttet hjemmefra for å studere mer.        

Det siste jeg hørte, fra foreldrene mine som fremdeles er bosatt i området (og som holder meg oppdatert om alle ting som foregår på dette hjemstedet) så gikk denne butikken konkurs en stund etter at jeg hadde flyttet hjemmefra.           

Anonymkode: 23eaf...122

AnonymBruker
Skrevet

vært dømt 3 ganger. samledommer for diverse knark. nasking. vold mot offentlig tjenestemann. ja, det var en vill og gærn ungdomstid. er helt lovlydig og nykter nå. 

Anonymkode: 8ff5e...566

• Liker 2
Gjest NotYou
Skrevet

Fyllekjørt er det verste lovbruddet jeg har gjort. I fylla på scooter i ungdomsårene, men kunne ha skadet andre. Fyllekjøring syns jeg er så ille at en burde ha mistet førerkortet permanent på flekken. Utsetter jo så mange andre i fare. 

Ellers har jeg prøvd ulovlig stoffer, hatt sex på offentlige steder, stjålet og vandalisert. Oo vakre ungdomstid 🙄

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpt øl, røyk og sprit til "mindreårige" jenter, for litt klining og tafsing og av og til bj og sex.

Anonymkode: 339ad...570

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Anonymkode: 4b580...34b

Skrevet

Jeg har prøvd det aller meste som finnes av narkotika. Men det mener jeg burde være lovlig. Jeg velger å ikke følge umoralske lover.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nasket litt som tenåring, ellers har jeg tatt en del narkotika. Og akter å fortsette med det forsåvidt. 

Anonymkode: 2af6f...5ca

Skrevet

Det vil jeg aldri svare på igjen! Fikk det spørsmålet en gang, måtte tenke meg om, og kom på at jeg ikke betalte tv lisens. Et par minutter etterpå ringer det på døren, og jeg sier på spøk "Det er sikkert lisenskontrollen som kommer!" 

Det var det. :unsure:

• Liker 9
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...