AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1 Skrevet 15. mars 2019 Hatt influensa to uker. Er mørk under øynene pga lite søvn og huden er gusten og håret tamt. Hva kan jeg gjøre for å raskt se litt freshere ut? Joda sminke.. Men er likevel posete og dradd.. Anonymkode: 2bb5f...fe6
Dricka Skrevet 16. mars 2019 #2 Skrevet 16. mars 2019 (endret) Avlys og fortell at du har vært/er syk men vil gjerne møtes igjen senere. Eller møt opp og kom som du er. Du ser nok ikke så annerledes ut som du tror. Det går nok bra og mange legger nok ikke merke til det engang. Endret 16. mars 2019 av Dricka skriveleif
Gjest Linn35 Skrevet 16. mars 2019 #3 Skrevet 16. mars 2019 Mitt beste tips etter sykdom : En god og naturlig selbruner i ansikt og på hals. Ta først en god peeling. Smink deg pent, husk concealer og bruk gjerne en corrector under så du nøytraliserer mørke ringer. Husk Rouge,det er et must. Du ser fresh og levende ut med en gang. Vask og stell håret nøye. Spray litt parfyme i hårbørsten og gre gjennom. Herlig med hår som lukter friskt. Ikke avlys. Bare stell pent med deg støv. Drikk mye vann! Lykke til på date💚
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #4 Skrevet 16. mars 2019 Ta en lang dusj, kur håret, skrubb kroppen og ansiktet, og smør deg inn med fuktighetsgivende krem etterpå. Lakk negler og barber legger. Det hjelper i hvert fall litt mentalt, man føler seg automatisk freshere etter hjemmespa. Gå en tur i frisk luft, gjerne med litt tempo så du får opp blodsirkulasjonen og får tilbake de sunne rosene i kinnene. Drikk masse vann. Angående sminke, så er concealer din beste venn i nøden. Selv bruker jeg ofte litt ekstra farge på leppene når jeg er sliten og dradd, det gjør noe med ansiktet. Litt rouge eller solpudder i kinnene også. Så føner du håret, så det får volum, og tar på deg en overdel med en klar farge som virkelig kler hudtonen din. For meg er okergult en sånn farge som gir glød, for andre er det kanskje bringebærrødt eller flaskegrønt. Man trenger fargeboosten - det verste når man er gusten og har ringer under øynene, er svart og grått. Anonymkode: 51203...6c2 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #5 Skrevet 16. mars 2019 Tusen takk for alle gode tips- Farge på leppene, fikse hår og selbruning var gode tips :) Skal tas til etterretning. Og klare farger til huden for å gi liv. Nå fikk jeg litt håp igjen her :) Takk. ts Anonymkode: 2bb5f...fe6
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #6 Skrevet 16. mars 2019 Har du tid og råd til det, så ta en tur til frisøren. Det gjør underverker både med håret og selvtilliten. Anonymkode: c9685...759
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå