Gå til innhold

Forelsket i yngre dame. Klare stå imot å ha sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er en mann på 59. Hun, ei dame på 42. De har forelsket seg og han er helt sjokkert over at hun, sin er veldig pen og kan velge og veske, faller for nettopp han. 

Han er gift. Aldri vært utro. Aldri vært forelsket i en annen, bare forbigående begeistret. Han har ingen intensjon om å være utro men er glad i denne andre dama og begjærer henne veldig. 

Hva er mest sannsynlig her, vil han klare å stå imot når de treffes igjen? Eller vil han gradvis pushe sine verdier?

Noen tanker.?

Anonymkode: f0f9b...edb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det skulle stå at "hun kan velge og vrake" og spørsmålet er hypotetisk. Hva er sannsynlig?

AnonymBruker
Skrevet

Det er opp til deg, men husk samvittighet 

Anonymkode: b1a8c...6e1

AnonymBruker
Skrevet

Ja han må det, han er gift og har forpliktet seg til en annen. 

Anonymkode: e86b7...8e2

• Liker 2
Skrevet

Han bør avsolutt ikke gjøre noe med ho men fare ffor at han fall3r tilslutt 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han burde ikke møte henne igjen. Det vil være å dyrke forelskelsen og begjæret. Jo mer det dyrkes, jo vanskeligere vil det bli.

Anonymkode: 150e9...3bb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er en mann på 59. Hun, ei dame på 42. De har forelsket seg og han er helt sjokkert over at hun, sin er veldig pen og kan velge og veske, faller for nettopp han. 

Han er gift. Aldri vært utro. Aldri vært forelsket i en annen, bare forbigående begeistret. Han har ingen intensjon om å være utro men er glad i denne andre dama og begjærer henne veldig. 

Hva er mest sannsynlig her, vil han klare å stå imot når de treffes igjen? Eller vil han gradvis pushe sine verdier?

Noen tanker.?

Er du der igjen med enda en ny tråd om det samme pisset? 

Anonymkode: 54c17...07d

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du der igjen med enda en ny tråd om det samme pisset? 

Anonymkode: 54c17...07d

Hei ts. Er du mann eller dame og er du en av disse det skrives om her?

Jeg tror uansett mannen her vil ha vanskelig for å ikke gi etter på sikt. Farlig.

Du som kommenterer over her ; det er haugevis av tråder om dette tema og det er vel ikke nødvendigvis ts som skriver alle? 😂

Jeg kunne skrevet lignende innlegg selv, om aldersforskjell hvertfall. Poenget er at slike kommentarer er vel litt unødvendige...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring med menn er at de klarer bare å stå imot en stund,også pusher de grensene mer og mer også plutselig hat de sex likevel.I begynnelsen er de veldig forsiktig for å ikke bli oppdaget men så blir de mer og mer uforsiktig å har sjanser,å dermed blir det oppdaget.

Anonymkode: 4caf2...e68

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han burde være mann nok til å trekke seg unna. Han er gift. 

Hun bør holde seg for god til å være en nr 2 da han aldri går fra kona kun for en forelske. 

Altså, begge bør trekke seg unna. 

Om han vil klare å stå i mot eller ei, kommer an på hvor mann han er. Står han ikke i mot: drittsekk.

Anonymkode: 495d9...978

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Noen tanker.?

Mitt tips: Han er utro før du vet ordet av det. Så blir han dumpet og dama kjøper seg en ny veske.

Anonymkode: 904f4...a8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring med menn er at de klarer bare å stå imot en stund,også pusher de grensene mer og mer også plutselig hat de sex likevel.I begynnelsen er de veldig forsiktig for å ikke bli oppdaget men så blir de mer og mer uforsiktig å har sjanser,å dermed blir det oppdaget.

Det er også mitt inntrykk. Jeg lurer på hva det kommer av,at så mange menn, når alt kommer til alt, ikke klarer stå i mot? 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er også mitt inntrykk. Jeg lurer på hva det kommer av,at så mange menn, når alt kommer til alt, ikke klarer stå i mot? 

Slemme yngre damer som meg legger ann på de å frister med sex,å da gir de etter om kort tid :P

AnonymBruker
Skrevet

Å som han selv sier,når han først har vært utro en gang så er det mye lettere neste gang.

AnonymBruker
Skrevet

Han vil ikke klare å stå imot, han vil gradvis pushe grensene.

Når det er sagt så kan det være at han faktisk har en endelig grense som han kjenner først når han møter den. Jeg har vært med menn som omtrent midt i akten har funnet ut at nei, dette kan jeg faktisk ikke, nå knyter det seg veldig i magen her. Men det tror jeg er unntaksvis.. og det har vært ekser som bare vil gjenoppleve sexen vi hadde etter å ha fått en ny dame som er kjedelig i senga, jeg tror at hvis man er forelsket så skal det nok litt mer til for å virkelig føle at noe er helt feil. Da kan vel hvert skritt du tar over grensene helt opp til sexen føles mer og mer rett i stedet.

Anonymkode: 964a0...859

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vil ikke klare å stå imot, han vil gradvis pushe grensene.

Når det er sagt så kan det være at han faktisk har en endelig grense som han kjenner først når han møter den. Jeg har vært med menn som omtrent midt i akten har funnet ut at nei, dette kan jeg faktisk ikke, nå knyter det seg veldig i magen her. Men det tror jeg er unntaksvis.. og det har vært ekser som bare vil gjenoppleve sexen vi hadde etter å ha fått en ny dame som er kjedelig i senga, jeg tror at hvis man er forelsket så skal det nok litt mer til for å virkelig føle at noe er helt feil. Da kan vel hvert skritt du tar over grensene helt opp til sexen føles mer og mer rett i stedet.

Anonymkode: 964a0...859

Signerer denne. Han vil gradvis bli utfordret på sine grenser og få lyst til å ha sex. Er han forelsket blir det utrolig vanskelig å holde igjen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...