AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1 Skrevet 15. mars 2019 Han kommer innom på lunsj en dag. Hjemme hos meg. I hans arbeidstid. Jeg kan ikke dresse meg opp i skjørt el kjole (som jeg ville gjort inn vi gikk ut) så det må bli jeans el annen bukse. Har likevel lyst å være litt sexy og ikke helt tilkneppet... Kan en jeans og en litt løs hvit skjorte funke? Med litt utringning? Løst hår og lett parfyme? Vil gjerne ha klestips til slik en casual date... Er til vanlig veldig klassisk i stilen. Nokså "anstendig" stil men hvordan bli litt mer sexy? Anonymkode: 42a46...101
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #2 Skrevet 16. mars 2019 Jeg synes jeans og hvit bluse/skjorte er kult og casual, kanskje med pumps? Om du tror det blir sex, ville jeg også lagt litt flid i undertøyet … Anonymkode: 649d3...8dc
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #3 Skrevet 16. mars 2019 Hvorfor ikke skjørt eller kjole? Anonymkode: 585f6...b01
Nerine_ Skrevet 16. mars 2019 #4 Skrevet 16. mars 2019 Hvorfor ikke skjørt eller kjole? Jeg går med det til hverdags.. 🤔
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #5 Skrevet 16. mars 2019 3 timer siden, Nerine_ skrev: Hvorfor ikke skjørt eller kjole? Jeg går med det til hverdags.. 🤔 Tja, kanskje en hverdagskjole....Har en lårkort en i smalstripet cordfløyel. Den er pen og samtidig casual og litt små-sexy. Skjørt med sexy topp blir for mye. Da er det lettere med jeans og en sexy skjorte evt.....Må tenke litt på dette. Vil nemlig ikke at det skal være opplagt at jeg har "prøvd" så mye Anonymkode: 42a46...101
Gjest Dævendøtte Skrevet 16. mars 2019 #6 Skrevet 16. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, kanskje en hverdagskjole....Har en lårkort en i smalstripet cordfløyel. Den er pen og samtidig casual og litt små-sexy. Skjørt med sexy topp blir for mye. Da er det lettere med jeans og en sexy skjorte evt.....Må tenke litt på dette. Vil nemlig ikke at det skal være opplagt at jeg har "prøvd" så mye Anonymkode: 42a46...101 Menn generelt er ganske enkle og bryr seg sjelden om hva dama har på seg. Så lenge det er "normale" klær, tror jeg knapt de enser noe mer
Gjest stilts Skrevet 16. mars 2019 #7 Skrevet 16. mars 2019 Jeans og t-skjorte eller skjorte, barbeint eller høye hæler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå