Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og endelig kom jeg meg ut av læreryrket! 

Skrev en tråd her i høst hvor jeg var på vei til å bli utbrent. Men nå har jeg altså takket ja til ny jobb (administrativ stilling i kommunen). 

Føler en enorm lettelse, og måtte bare dele det med dere. Og jeg vet at det er mange andre lærere der ute som ønsker seg bort, tenkte å spre håpet til dere også :)

Anonymkode: eff06...47a

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! Det er fælt når man sliter seg ut hver dag på en jobb man gruer seg til å gå til. Jeg håper du trives mye bedre i den nye jobben :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer, og lykke til med fremtiden!!         

:nordvesta:       

Anonymkode: 52eaf...bc1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker deg og tråden din. Gratulerer så masse.

Anonymkode: 06b57...bba

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer så mye!!🤗

Anonymkode: 2a45d...30c

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for gratulasjonene! 

Jeg håper og tror jeg kommer til å trives i den nye jobben. Jeg fikk i hvert fall et godt inntrykk av mine framtidige kolleger, og arbeidsoppgavene virker spennende. 

Føler en enorm lettelse og glede akkurat nå!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer og lykke til i ny jobb!!!

Anonymkode: e621f...b08

AnonymBruker
Skrevet

Misunnelig! Jobber i helsesektoren og har forsøkt og komme meg bort i ett år! Søker og søker og tar mer utdanning. Hadde gjort MYE for å få en administrativ jobb i kommunen. Trodde forresten det var vanskeligere nå med sammenslåing av kommuner. I tillegg til mange med bachelor innen administrasjon trodde jeg det var umulig . Hvordan fikk du det til?

Anonymkode: 78034...c69

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan forstå lettelsen! Gratulerer og lykke til :)

Anonymkode: 552ff...a15

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og endelig kom jeg meg ut av læreryrket! 

Skrev en tråd her i høst hvor jeg var på vei til å bli utbrent. Men nå har jeg altså takket ja til ny jobb (administrativ stilling i kommunen). 

Føler en enorm lettelse, og måtte bare dele det med dere. Og jeg vet at det er mange andre lærere der ute som ønsker seg bort, tenkte å spre håpet til dere også :)

Gratulerer! Det må være en stor lettelse!

Selv forsøker jeg å komme meg ut av jobb i barnehage, men er ikke alene om det, ikke lett. 

Anonymkode: d9b40...878

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...