AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1 Skrevet 15. mars 2019 Tv2 sumo og NRK nett TV klikker teksten på, blir helt utydelig. Alt av tekst blir rørt sammen som en grøt. Jeg kjøpte dataen for kun 1,5 måneder siden, har jeg krav på reklamasjon? Det skjer kun på sumo og NRK, ingen andre plasser. Bildet er tatt på tv2 sumo og på senkveld med Thomas og Harald Anonymkode: 2b9f0...514
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #2 Skrevet 15. mars 2019 Her er nytt på nytt på NRK nett TV Anonymkode: 2b9f0...514
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #4 Skrevet 15. mars 2019 Kom det plutselig? Jeg ser at noe av teksten bak på bilde nr. 2 er helt klar. Er du sikker på at alt er oppatert? Det trenger ikke nødvendigvis være noe galt med PC-en. Anonymkode: 2a0a4...e79
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #5 Skrevet 15. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kom det plutselig? Jeg ser at noe av teksten bak på bilde nr. 2 er helt klar. Er du sikker på at alt er oppatert? Det trenger ikke nødvendigvis være noe galt med PC-en. Anonymkode: 2a0a4...e79 Ja, kom plutselig i ettermiddag. Ja er noe tekst som er helt klart og noe som er helt utydelig, det veksler på når jeg blar meg ned. Altså det som er tydelig det ene sekundet kan bli helt uleselig sekundet etter når jeg bler nedover eller oppover. Ja jeg har oppdatert en gang da det kom opp, også er jo dataen nesten splitter ny. Det er en HP bærbar data Anonymkode: 2b9f0...514
Gjest Skrevet 15. mars 2019 #6 Skrevet 15. mars 2019 Hvilken nettleser bruker du? Jeg mistenker at om selve dataen var ødelagt ville det vært problemer andre steder enn kun disse to nettsidene.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #8 Skrevet 15. mars 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 2b9f0...514 Hvem er din leverandør av internett? Telenor som også er Canal Digital, har hatt store problemer i dag. Om dette er en reklamasjonsfeil elelr en annen feil må,du ta opp med butikken. Anonymkode: b22c0...d23
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #9 Skrevet 15. mars 2019 3 minutter siden, Anki skrev: Hvilken nettleser bruker du? Jeg mistenker at om selve dataen var ødelagt ville det vært problemer andre steder enn kun disse to nettsidene. Jeg bruker Google Chrome. Det er det jeg også tenker på, derfor vil jeg ligsom ikke dumme meg ut med å reklamere hos Elkjøp hvis det er feil hos tv2 og NRK eller noe? Jeg er ikke så flink med data 2 minutter siden, GulSol skrev: Har du prøvd å skru maskinen av og på? Ja, har skrudd av flere ganger og sjekket flere ganger på oppdateringer om det er noe, men alt er oppdatert til det nyeste Anonymkode: 2b9f0...514
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #10 Skrevet 15. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem er din leverandør av internett? Telenor som også er Canal Digital, har hatt store problemer i dag. Om dette er en reklamasjonsfeil elelr en annen feil må,du ta opp med butikken. Anonymkode: b22c0...d23 Ja har Telenor 20,2 tror jeg den heter, husker ikke i akkuratt nå. Da er det kanskje der feilen ligger, får se om det blir bedre imorgen eller så ringer jeg de å spør dem imorgen Anonymkode: 2b9f0...514
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #11 Skrevet 15. mars 2019 Har du prøvd å skru ned skjermoppløsninga for å se om det har noe å si? Anonymkode: 2a0a4...e79
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #12 Skrevet 15. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å skru ned skjermoppløsninga for å se om det har noe å si? Anonymkode: 2a0a4...e79 Nei, hvordan gjør jeg det? Anonymkode: 2b9f0...514
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #13 Skrevet 15. mars 2019 Man kan se at bildene er helt fine, så det er et programvareproblem. Det har ikke noe med oppløsningen på skjermen å gjøre og det er ikke noe feil med maskinvaren. Prøv å legge inn en annen nettleser, f.eks. Firefox eller Chrome. Hvis du kan finne ut hvilket skjermkort maskinen har kan du prøve å laste ned nye drivere fra skjermkortleverandøren. Anonymkode: 6793f...908
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #14 Skrevet 15. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, hvordan gjør jeg det? Anonymkode: 2b9f0...514 Høyreklikk på skrivebordet og velg "skjerminnstillinger", under "oppløsning" kan du velge. Det pleier å stå anbefalt i parentes bak det som er anbefalt, men hvis du prøver å velge en annen så kan du se om teksten fortsatt er uleselig. Vet egentlig ikke om det kan fortelle deg noe, men jeg tenkte at hvis du kan lese teksten med en annen skjermoppløsning så må det være mmulig å fikse på et eller annet vis. Anonymkode: 2a0a4...e79
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #15 Skrevet 15. mars 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høyreklikk på skrivebordet og velg "skjerminnstillinger", under "oppløsning" kan du velge. Det pleier å stå anbefalt i parentes bak det som er anbefalt, men hvis du prøver å velge en annen så kan du se om teksten fortsatt er uleselig. Vet egentlig ikke om det kan fortelle deg noe, men jeg tenkte at hvis du kan lese teksten med en annen skjermoppløsning så må det være mmulig å fikse på et eller annet vis. Anonymkode: 2a0a4...e79 Det har ingenting med skjermoppløsningen å gjøre. Prøv å bytt nettleser til Edge, Explorer eller Opera. Anonymkode: 070a8...c3a
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #16 Skrevet 16. mars 2019 Jeg har snakket med Telenor og de har ikke noen slike feil sa de, så jeg ringte til Elkjøp og de sa jeg skulle levere dataen til mandag så skal de se på den der og levere den videre hvis de ikke får den til på stedet. Det blir bare værre og værre, nå er alle sider uleselig, også her på Kvinneguiden Anonymkode: 2b9f0...514
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #17 Skrevet 16. mars 2019 https://lonesysadmin.net/2011/09/12/how-to-fix-google-chrome-font-rendering-issues/ Anonymkode: 36662...c3a
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #18 Skrevet 16. mars 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har snakket med Telenor og de har ikke noen slike feil sa de, så jeg ringte til Elkjøp og de sa jeg skulle levere dataen til mandag så skal de se på den der og levere den videre hvis de ikke får den til på stedet. Det blir bare værre og værre, nå er alle sider uleselig, også her på Kvinneguiden Anonymkode: 2b9f0...514 Noen spesiell grunn til at ikke du vil følge rådene du har fått for å fikse det? Anonymkode: 6793f...908
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå