AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1 Skrevet 15. mars 2019 Ok så dette er veldig rart folkens.. jeg tok en nap for jeg var veldig sliten og har noen inkasso saker på meg og tenkte på når alt dette skulle bli betalt. Jeg har vært arbeidsledig i snart 3 måneder og siste jobben jeg hadde var som intervjuer for nsb og ruter og kontrakten var ferdig men tjente kun 6000kr på dette for det var for en periode. Jeg sto ipp for litt siden og skulle bestille apobase krem for min ble ferdig så fant den billigste på 123apotek, og når jeg skulle overføre de 100kr fra sparekonto til brukskonto så ser jeg faen meg mer enn 10.000kr på brukskontoen min?! Men når jeg trykker så står det kun «Lønn» og jeg får ikke sett hvem det er som har sendt for jeg har kun jobbet 2 ganger, en som selger men der sluttet jeg i oktober og intervjuer sluttet jeg i desember og har aldri mottat noe lignende før??? Prøver å finne ut hvem men står kun «lønn.».. hjertet mitt banker noe utrolig nå... Fikk sjokk.. for føltes ut som Gud hørte på meg men herregud.. Anonymkode: 98abd...ae3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #2 Skrevet 15. mars 2019 Avsender kommer vel opp i løpet av en arbeidsdag, så du bør ikke røre de pengene før du veit at de faktisk er ment for deg. Det kan være noen som har oppgitt feil kontonummer for alt du veit siden du ikke kan forstå hvor pengene kommer fra. Anonymkode: 64fca...028
mayash30 Skrevet 15. mars 2019 #4 Skrevet 15. mars 2019 13 minutter siden, AnonymBruker said: Avsender kommer vel opp i løpet av en arbeidsdag, så du bør ikke røre de pengene før du veit at de faktisk er ment for deg. Det kan være noen som har oppgitt feil kontonummer for alt du veit siden du ikke kan forstå hvor pengene kommer fra. Anonymkode: 64fca...028 Hmm.. tror det er lite sjans for det men ja skal se
mayash30 Skrevet 15. mars 2019 #5 Skrevet 15. mars 2019 13 minutter siden, AnonymBruker said: Feriepenger? Anonymkode: 3b5eb...639 Kan feriepenger komme etter 3 måneder egentlig?
Zar Skrevet 16. mars 2019 #6 Skrevet 16. mars 2019 Jeg fikk feriepenger forrige helg, for en midlertidig stilling som ble avsluttet før jul. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå