Gjest Anonym Bruker Skrevet 15. mars 2019 #1 Skrevet 15. mars 2019 (endret) Hvordan ser kvinner for seg en skånsom sexuell tilnærming. ? Mange kvinner hevder at de ofte føler sexpress i møte med menn,og at mange menn er ute " etter bare en ting" når de ikkje er heilt med og "klare for sex " og at sexen helst bør skje også på deres premisser. Kvinner ønsker gjerne å ta " noen runder med seg sjølve" før de har sex i motsettning til menn som ofte er mer utålmodige og ønsker ofte å "gå rett på sak" . Menn og kvinner har gjerne ulike tolkninger av "sexuelle signaler" og kan vere en utfordring i kombinasjon med alkohol inntak. Legger kvinner vekt på at menn helst bør ta føringen og initiativet til sex. ? Eller kjenner dere hverandre så godt at dere kan tolke hverandres "signaler" når partner er klar for sex. ? Endret 16. mars 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #2 Skrevet 15. mars 2019 Stryker han på låret å da vet han hva jeg vil Anonymkode: 872e9...776 2
BMW 5-serie 535D Skrevet 16. mars 2019 #3 Skrevet 16. mars 2019 Skjelden problem hvertfakl for meg , man finner jo fort ut om ho stirrer imot eller om ho er med. Med alkohol er det lettere da b3gge vill ofte mer
Trolltunge Skrevet 16. mars 2019 #4 Skrevet 16. mars 2019 Synes at du spør om to ting her; Hvordan kvinner ønsker seksuell tilnærming fra nye/ukjente menn, og hvordan kvinner ønsker seksuell tilnærming i et forhold. For meg er det to vidt forskjellige ting. I et forhold vil jeg at han skal vise tydelig at han vil ha meg. Gjerne allerede når jeg står på kjøkkenet og lager mat, selv om det der og da er umulig, på grunn av barn. Likevel, å vise at han har lyst til på meg, ved å klapse meg på rumpa med et talende "Mmmmm!", styrke på meg, kysse meg i nakken eller stille seg tett inntil meg skaper en forventning om sex. Senere! Og da vil jeg egentlig bare at han skal ta for seg. Eller jeg gjør det. Vi spør hverandre aldri om sex. Som regel er det fritt frem. Her handler det mer om at vi kjenner hverandres signaler på at i dag passer det ikke, fordi partner er for sliten. En ukjent mann kunne jo bare forsøkt å forsøke seg på det samme som det som er ok at min mann gjør! Nei der måtte nok hele faderullan med flørt, skape interesse og forførelse til! Da jeg var singel altså! Er det en ting jeg ikke hadde taklet i et forhold var det at mannen "listet seg lett på tå", og bare håpet på at jeg skulle åpne opp for muligheten til sex. En slikt mangel på initiativ, og ydmykhet, ville ta lysten fra meg.
Gjest Anonym Bruker Skrevet 16. mars 2019 #5 Skrevet 16. mars 2019 (endret) 10 timer siden, Trolltunge skrev: Synes at du spør om to ting her; Hvordan kvinner ønsker seksuell tilnærming fra nye/ukjente menn, og hvordan kvinner ønsker seksuell tilnærming i et forhold. For meg er det to vidt forskjellige ting. I et forhold vil jeg at han skal vise tydelig at han vil ha meg. Gjerne allerede når jeg står på kjøkkenet og lager mat, selv om det der og da er umulig, på grunn av barn. Likevel, å vise at han har lyst til på meg, ved å klapse meg på rumpa med et talende "Mmmmm!", styrke på meg, kysse meg i nakken eller stille seg tett inntil meg skaper en forventning om sex. Senere! Og da vil jeg egentlig bare at han skal ta for seg. Eller jeg gjør det. Vi spør hverandre aldri om sex. Som regel er det fritt frem. Her handler det mer om at vi kjenner hverandres signaler på at i dag passer det ikke, fordi partner er for sliten. En ukjent mann kunne jo bare forsøkt å forsøke seg på det samme som det som er ok at min mann gjør! Nei der måtte nok hele faderullan med flørt, skape interesse og forførelse til! Da jeg var singel altså! Er det en ting jeg ikke hadde taklet i et forhold var det at mannen "listet seg lett på tå", og bare håpet på at jeg skulle åpne opp for muligheten til sex. En slikt mangel på initiativ, og ydmykhet, ville ta lysten fra meg. Ja, spørsmålet er 2-delt. I et forhold ser du for deg at han viser med tydeleghet at han vil ha deg " Med klaps på Rumpa" Lever man ei eit forhold (gift / samboer ) så "forventer ein å få dekket sitt sexuelle" behov saman med sin faste partner, men langtifra alle opplever det ikkje slik, og opplever en sexuell identitetskrise I utenomekteskapelig forhold med ukjent partner,så forventer man gjerne at en oppfører seg annerledes i den innledende fasen "før" sexuelle tilnærmelser. Sex handler oftest om tillit / identitet, kjemi og "følelser " som igjenn kommer til utrykk / vises igjennom ord, handlinger og kroppspråket. "Klaps på rumpa" eller "stryking over lårene " eller andre fysiske tilnærmelser ifra din partner vekker sexuelle følelser hos deg, og en måte din partneren velger å vise noen av sine følelser på. Mange kvinner hadde nok oppfattet en "klaps på rumpa" og fysisk berøring som grov sextrakkasering. Menn hadde derimot oppfattet det som eit komplimang, og en hyggeleg oppmerksamhet. Endret 16. mars 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #6 Skrevet 16. mars 2019 10 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev: Skjelden problem hvertfakl for meg , man finner jo fort ut om ho stirrer imot eller om ho er med. Med alkohol er det lettere da b3gge vill ofte mer Så du får den opp i fylla? Sukk det saver jeg skikkelig fyllasex,er da jeg er kåtest Men de jeg kjenner får den ikke opp i fylla selv om mer enn klar nok. Anonymkode: 872e9...776
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #7 Skrevet 16. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du får den opp i fylla? Sukk det saver jeg skikkelig fyllasex,er da jeg er kåtest Men de jeg kjenner får den ikke opp i fylla selv om mer enn klar nok. Anonymkode: 872e9...776 Akkurat, sånn er det! 😄 Anonymkode: 7396e...db9
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #8 Skrevet 16. mars 2019 Første seksuell tilnærming bør være et kyss. Gir hun signaler om at hun vil ha et kyss når dere står nær hverandre, kyss henne. Begynn kjærlig og pent, trekk deg unna og se på henne. Likte hun det? Hvordan kyssingen utarter seg videre, vil deretter være en pekepinn for om hun liker deg godt nok til å vurdere sex. Men husk at vi elsker gentlemen som kysser oss, men klarer å vente et par dater til før du initierer sex! Anonymkode: 88505...e82
Gjest Anonym Bruker Skrevet 16. mars 2019 #9 Skrevet 16. mars 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Stryker han på låret å da vet han hva jeg vil Anonymkode: 872e9...776 " Stryker han på Låret" Da får han hva jeg vil ha. Intrs. opplysninger fra en kvinne !
BMW 5-serie 535D Skrevet 16. mars 2019 #10 Skrevet 16. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så du får den opp i fylla? Sukk det saver jeg skikkelig fyllasex,er da jeg er kåtest Men de jeg kjenner får den ikke opp i fylla selv om mer enn klar nok. Anonymkode: 872e9...776 Spørs hvor full jeg er, er jeg bare brisen er det ikke noen vesentlig forskjell, men er jeg ganske full så er det sikkert et problem. Men da er ikke hue med så jeg vet om den er slapp eller stiv, det er nok ikke det eneste problemet med fyllesex heller, bare det å treffe hullet i seg selv er vanskelig og hvertfall det å holde stillingen uten å velte 😂
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #11 Skrevet 16. mars 2019 11 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev: Spørs hvor full jeg er, er jeg bare brisen er det ikke noen vesentlig forskjell, men er jeg ganske full så er det sikkert et problem. Men da er ikke hue med så jeg vet om den er slapp eller stiv, det er nok ikke det eneste problemet med fyllesex heller, bare det å treffe hullet i seg selv er vanskelig og hvertfall det å holde stillingen uten å velte 😂 Hehe treffe hullet og holde stillingen uten å ramle har gått greit,men å få den opp er visst ikke lett Anonymkode: 872e9...776
BMW 5-serie 535D Skrevet 16. mars 2019 #12 Skrevet 16. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hehe treffe hullet og holde stillingen uten å ramle har gått greit,men å få den opp er visst ikke lett Anonymkode: 872e9...776 Da har vi forskjellige problemer tror jeg, eller at du ikke er full nok så du har balansen i orden 😂 jeg har ikke fått noen klager fra noen jenter tidligere om stivheten og det å få den opp, men de er jo også som regel ganske beruset så de heller ikke legger merke til det. Men nå har jeg klart å binde meg til ei jente, så nå kan jeg ikke lenger ligge rundt, men da er det lettere å finne ut om jeg har problemer med den om jeg prøver og pule ho når jeg kommer hjem dritings, da får jeg forhåpentligvis et ærlig svar fra ei edru jente 😛
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå