AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1 Skrevet 15. mars 2019 De er djevelens verk, og et helvete å ha med å gjøre. Hvordan bli kvitt slike ondsinnede troll? Anonymkode: 9971b...311 3
megda Skrevet 15. mars 2019 #3 Skrevet 15. mars 2019 (endret) du må få konfrontere de med hva de faktisk holder på med å få det frem i lyset på en rolig men saklig måte. Si hvorfor det ikke er greit for deg og hvilken negativ effekt det har. Om dette gjøres slik så opplever jeg at det har effekt og at personene ofte endrer sin tilnærming. Det skal sies at ikke alle kan hjelpe seg selv, så 100% suksessrate kan man ikke forvente Endret 15. mars 2019 av megda
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #4 Skrevet 15. mars 2019 Hvilken relasjon har du til dem? Anonymkode: b411b...9e6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #5 Skrevet 15. mars 2019 Fortell oss hva du egentlig mener. Anonymkode: 1cb98...51f 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #6 Skrevet 15. mars 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fortell oss hva du egentlig mener. Anonymkode: 1cb98...51f Hvordan riste dem av seg? Anonymkode: 9971b...311
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #7 Skrevet 15. mars 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken relasjon har du til dem? Anonymkode: b411b...9e6 Dette er personer som er tilknyttet miljøet mitt, og er derfor vanskelig å unngå. For hver gang vi møtes, er de fokuserte på meg. Anonymkode: 9971b...311
Skriblerinna Skrevet 15. mars 2019 #8 Skrevet 15. mars 2019 Det verste passiv-aggressive mennesker vet om, er at man ikke biter på agnet de legger ut. Lat som at du ikke oppfatter hva de egentlig føler og mener. Sånn kan du presse dem til å faktisk måtte være direkte, og det tør de ikke. Er min erfaring i hvert fall! Det kommer kanskje litt an på hvordan de utøver sin passiv-aggressive giftighet. 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #9 Skrevet 15. mars 2019 1 time siden, Skriblerinna skrev: Det verste passiv-aggressive mennesker vet om, er at man ikke biter på agnet de legger ut. Lat som at du ikke oppfatter hva de egentlig føler og mener. Sånn kan du presse dem til å faktisk måtte være direkte, og det tør de ikke. Er min erfaring i hvert fall! Det kommer kanskje litt an på hvordan de utøver sin passiv-aggressive giftighet. Vil passiv agressive mennesker se på det som en seier, om jeg kutter dem ut/unngår å prate med dem? Hvordan ville dem eventuelt reagert om jeg kom med godt skjulte stikk tilbake? Anonymkode: 9971b...311
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #10 Skrevet 15. mars 2019 Fikk du ikke nok svar i din forrige tråd? Anonymkode: 042a1...bd9
Gjest Mass Skrevet 15. mars 2019 #11 Skrevet 15. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil passiv agressive mennesker se på det som en seier, om jeg kutter dem ut/unngår å prate med dem? Hvordan ville dem eventuelt reagert om jeg kom med godt skjulte stikk tilbake? Anonymkode: 9971b...311 Hvorfor ikke bare ta en konfrontasjon med dem? Hvorfor tror du at de viser en passiv aggressiv holdning mot akkurat deg? En direkte og rett på sak-konfrontasjon hvor du samtidig er ydmyk nok til å det under to øyne vil jo sikkert endre atferden deres mot deg.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #12 Skrevet 15. mars 2019 https://www.google.com/amp/s/m.wikihow.com/Deal-With-Passive-Aggressive-Behavior%3famp=1 Anonymkode: 412b5...16e 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #13 Skrevet 15. mars 2019 1 minutt siden, Mass skrev: Hvorfor ikke bare ta en konfrontasjon med dem? Hvorfor tror du at de viser en passiv aggressiv holdning mot akkurat deg? En direkte og rett på sak-konfrontasjon hvor du samtidig er ydmyk nok til å det under to øyne vil jo sikkert endre atferden deres mot deg. De vil garantert lyve og gå i offerrollen, slik at jeg blir satt i et dårlig lys. Derfor tør ikke jeg å konfrontere dem. De kommer jo bare til å nekte for alt, og igjen står jeg og er den dumme. Tenker også at en konfrontasjon i seg selv vil få dem til å tenke at "yess, der bet hu på agnet!" Og tenker da at de bare vil fortsette å behandle meg på en nedlatende måte. Anonymkode: 9971b...311
Hadley Skrevet 15. mars 2019 #14 Skrevet 15. mars 2019 Som en passiv-aggressiv person... En normal person kommer aldri til å vinne. Den eneste måten å bli kvitt oss på er å kutte oss helt ut. Null kontakt. Den eneste måten å vinne over en passiv-aggressiv person på, er å gi opp. Ghoste, samme som man gjør i dating. Hvis vi er interessert i deg, ghoster vi deg aldri. Da er vi veldig på. Å bli ghostet (selv som venn) er GRUSOMT, og det verste du kan gjøre mot en passiv-aggressiv person. Vel, hvis han/hun bryr seg om deg da. Sannsynligvis kutter han/hun deg ut først... Da spiller det ingen rolle. Gi opp passiv agressive folk. De er ikke interessert i deg. Men vi kan late som. For moro. Rett og slett, kutt oss ut av livet deres. .
Gjest Mass Skrevet 15. mars 2019 #15 Skrevet 15. mars 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: De vil garantert lyve og gå i offerrollen, slik at jeg blir satt i et dårlig lys. Derfor tør ikke jeg å konfrontere dem. De kommer jo bare til å nekte for alt, og igjen står jeg og er den dumme. Tenker også at en konfrontasjon i seg selv vil få dem til å tenke at "yess, der bet hu på agnet!" Og tenker da at de bare vil fortsette å behandle meg på en nedlatende måte. Anonymkode: 9971b...311 Ikke tenk på hva de gjør der og da. Tenk mer på den langsiktige effekten av at du står opp for deg selv og tar tyren ved hornene. Klarer du å gjennomskue dem og peke direkte på det så er jeg rimelig sikker på at dette vil slutte. Kanskje de kommer med noen stikk til, men da har du i så fall hevdet deg og kan lett ignorere - som igjen gjør at det hele bare svinner bort.
Skriblerinna Skrevet 15. mars 2019 #16 Skrevet 15. mars 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil passiv agressive mennesker se på det som en seier, om jeg kutter dem ut/unngår å prate med dem? Hvordan ville dem eventuelt reagert om jeg kom med godt skjulte stikk tilbake? Anonymkode: 9971b...311 Nå vet jeg ikke nøyaktig hvilken relasjon du har til disse menneskene du snakker om, men min strategi er å ha minst mulig med slike å gjøre. Metoden med å ikke bite på agnet, er en måte å ikke la dem vinne, tenker jeg. Å kutte ut helt er kanskje å gi dem tilfredsstillelsen av å lykkes med sin strategi. Men dette kommer nok an på relasjonen. Det å være direkte og konfronterende tror jeg vil koste deg mer. Det måtte vært en veldig verdifull relasjon for at jeg skulle orka det.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #17 Skrevet 15. mars 2019 35 minutter siden, Hadley skrev: Som en passiv-aggressiv person... En normal person kommer aldri til å vinne. Den eneste måten å bli kvitt oss på er å kutte oss helt ut. Null kontakt. Den eneste måten å vinne over en passiv-aggressiv person på, er å gi opp. Ghoste, samme som man gjør i dating. Hvis vi er interessert i deg, ghoster vi deg aldri. Da er vi veldig på. Å bli ghostet (selv som venn) er GRUSOMT, og det verste du kan gjøre mot en passiv-aggressiv person. Vel, hvis han/hun bryr seg om deg da. Sannsynligvis kutter han/hun deg ut først... Da spiller det ingen rolle. Gi opp passiv agressive folk. De er ikke interessert i deg. Men vi kan late som. For moro. Rett og slett, kutt oss ut av livet deres. . Takk for at du er ærlig, og hjelper meg :) Men, så lurer jeg på noe.. De personene jeg har problemer med, ser ikke ut til å være ferdig med meg. De forsøker hele tiden å rette ut spark til meg, selv om jeg svarer ordentlig og rolig for meg. Jeg behandler dem med respekt som med alle andre. Men likevel fortsetter de med sine djevelske pek mot meg. Hvorfor holder de på slik, tror du? Hvorfor gir de ikke meg opp? Anonymkode: 9971b...311
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 16. mars 2019 #18 Skrevet 16. mars 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil passiv agressive mennesker se på det som en seier, om jeg kutter dem ut/unngår å prate med dem? Hvordan ville dem eventuelt reagert om jeg kom med godt skjulte stikk tilbake? Anonymkode: 9971b...311 Hvis jeg forstår passiv-aggressivitet riktig så skjer dette når en person låser seg og blir stille fremfor å konfrontere direkte. Ofte har ikke disse personene lært sunn sinnemestring, og er redd for å vise sinne. Ofte ligger det i kortene at disse menneskene er redd for å bli avvist og dermed unngår å bli sint for at de rundt ikke skal trekke seg vekk. Så å avvise, forsterker bare trekkene.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #19 Skrevet 16. mars 2019 2 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Hvis jeg forstår passiv-aggressivitet riktig så skjer dette når en person låser seg og blir stille fremfor å konfrontere direkte. Ofte har ikke disse personene lært sunn sinnemestring, og er redd for å vise sinne. Ofte ligger det i kortene at disse menneskene er redd for å bli avvist og dermed unngår å bli sint for at de rundt ikke skal trekke seg vekk. Så å avvise, forsterker bare trekkene. Ok. Men hva er det de ønsker fra meg egentlig? De frister ikke akkurat til videre kontakt.. Anonymkode: 9971b...311
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #20 Skrevet 16. mars 2019 Jeg er passiv aggressiv fordi jeg er for sjenert til å si min egentlige mening høyt. Det er ikke noe mer sjarmerende med altiv aggressive mennesker. Anonymkode: f4740...c80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå