AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #21 Skrevet 15. mars 2019 16 minutter siden, Rag skrev: Jeg har ikke sagt at det var lurt å be Posten pakke opp esken. MEN som jeg har skrevet over her, så er jeg helt klar på at jeg gjorde en feil ved å ikke sende skoene i original emballasjen. Det er kundebehandlingen jeg klager på. 1. at XXL ikke gadd å gi meg beskjed om at returen ikke var godkjent (måtte selv være detektiv og finne ut av dette etter jeg fikk faktura fra Klarna) 2. At det tok 80 dager. 3. At de sender latter emoji når jeg spør om et seriøst spørsmål, og 4. at de ikke har sendt meg skoene tilbake og samtidig krever betaling. 1: Det er din jobb å følge reglene 2: Tok det 80 dager å få faktura også? Hva med å kjøpe når du faktisk har penger? 3: Smiley er ikke frekt! Det er normalt 4: Hvorfor vil du ha skoene som ikke passet tilbake? Du er problemet her, ikke XXL. Anonymkode: 54ccc...1bd 4
ajarRun Skrevet 15. mars 2019 #23 Skrevet 15. mars 2019 2 timer siden, Million skrev: Hvis du har returnert sko uten originalemballasjen, så er det jo klart at returen ikke godkjennes. Hvordan trodde du de skulle få solgt skoene på nytt etter at du har returnert dem, uten esken? Folk vil jo ikke kjøpe løse sko, liksom. Da ser det jo brukt ut med en gang. Det er helt vanlig overalt når det gjelder returer, at varen SKAL ha original emballasje i uskadet stand. Du skriver at XXL sier at skoesken manglet, og dette protesterer du ikke på i innlegget ditt. Jeg går derfor ut fra at den faktisk manglet, og dermed er original emballasje ikke returnert som du skulle ha gjort. Du har ingen sak, etter mitt syn. Helt normal kundebehandling og saksgang dette. Returer uten emballasje (uskadet) godkjennes ikke. Men det jeg synes de skulle ha gjort, og som jeg synes var litt dårlig at de ikke gjorde, er å kontakte deg når de mottok skoene løse. De skulle sendt deg en epost eller ringt og sagt i fra at det var feil med returen med en gang, og hva som da skjer (at du må betale for dem). Det gadd de tydeligvis ikke, og det var dårlig. Sko som blir returnert dryler de bare i søppla uansett.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #24 Skrevet 15. mars 2019 1 minutt siden, Rag skrev: 1. Jeg har fulgt reglene 2. Ja det tok 80 dager. Pengene er ikke et problem. Det er kundebehandlingen 3. Jeg syns ikke det er normalt å svare med smile/latter emoji når man henvender seg til en kundebehandler med et seriøst spørsmål. Veldig merkelig egentlig. 4. Mener du jeg burde betale en vare jeg ikke har? 5. Jobber du for XXL?🤓 Du har ikke fulgt reglene når du sendte skoene uten originalemballasjen. Når du selv har valgt å betale en vare 80 dager etter kjøp, så kan du ikke klage på at det tok 80 dager før du fikk faktura. "Til slutt gir jeg opp og velger et par sko som de kan sende meg, hvorav kundebehandler skriver følgende: "Skoene du bytter til nå kan ikke returneres ved et senere tidspunkt dessverre. Du kan få bytte størrelse og de ikke passer :)" skrev det. Du fikk nye sko, så hvorfor gnåle om de du sendte i retur? Du er vrang og klager over en fuckings smiley, når du hele samtalen med xxl hadde vært unødvendig om du hadde fulgt reglene: sendt tilbake skoene med uskadet skoeske. Så sorry mac, hele den smørje her får du ta på egen kappe. Anonymkode: 54ccc...1bd 3
ajarRun Skrevet 15. mars 2019 #25 Skrevet 15. mars 2019 Hva med å kjøpe tilsvarende sko, velge betaling om 80 dager, levere tilbake de du har nå, og så gjør du det hver 80. dag i resten av livet? Da trenger du aldri å betale.
RubinRegn Skrevet 15. mars 2019 #26 Skrevet 15. mars 2019 (endret) 19 timer siden, AnonymBruker skrev: . Endret 16. mars 2019 av Rag
RubinRegn Skrevet 15. mars 2019 #27 Skrevet 15. mars 2019 (endret) 19 timer siden, abrasiveRefraction skrev: Endret 16. mars 2019 av Rag
The Kitten Skrevet 15. mars 2019 #28 Skrevet 15. mars 2019 20 minutter siden, Rag skrev: 1. Jeg har fulgt reglene 2. Ja det tok 80 dager. Pengene er ikke et problem. Det er kundebehandlingen 3. Jeg syns ikke det er normalt å svare med smile/latter emoji når man henvender seg til en kundebehandler med et seriøst spørsmål. Veldig merkelig egentlig. 4. Mener du jeg burde betale en vare jeg ikke har? 5. Jobber du for XXL?🤓 1. Tydeligvis har du ikke det... 2. Du kunne sjekket selv om alt var i orden med returen 3. Smileyen var sikkert ment for å vise at de forsøkte å ha en hyggelig tone 4. Ja, når du har ødelagt butikkens muligheter for videresalg. 5. Jeg jobber ikke på XXL 2
Gjest Onkel Blå Skrevet 15. mars 2019 #30 Skrevet 15. mars 2019 Møkkaservice på XXL Majorstua også. Da særlig i kassa. Sure og grinete! Klart de skulle gitt deg beskjed, event sendt skoene tilbake til deg siden du ikke returnerte de i originalemballasje. Sender deg en klem ts
FantasDick Skrevet 15. mars 2019 #31 Skrevet 15. mars 2019 1 time siden, Rag skrev: Jo, det syns jeg er veldig rart. Det er nettopp dette jeg er oppgitt over. At de ikke visste noenting, og bare sender meg faktura. Virker ikke helt seriøst. XXL hadde ikke noe svar i starten på "hva som hadde skjedd". Først mange uker senere får jeg mail om at "oj, returen er ikke godkjent den" støvlene er fortsatt på lageret gitt. 80 dager etter at du returnerte dem. Poenget mitt var at da burde du jo etterspurt returen din. 1
RubinRegn Skrevet 15. mars 2019 #32 Skrevet 15. mars 2019 (endret) 18 timer siden, Onkel Blå skrev: Endret 16. mars 2019 av Rag
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #33 Skrevet 15. mars 2019 31 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Hva med å kjøpe tilsvarende sko, velge betaling om 80 dager, levere tilbake de du har nå, og så gjør du det hver 80. dag i resten av livet? Da trenger du aldri å betale. Anonymkode: e6ab9...1fc
Gjest padawan Skrevet 15. mars 2019 #34 Skrevet 15. mars 2019 jeg har aldri opplevd annet en god kundebehandling hos XXL når jeg har returnert noe. Du burde klart ha levert tilbake esken også.
RubinRegn Skrevet 15. mars 2019 #35 Skrevet 15. mars 2019 (endret) 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Endret 16. mars 2019 av Rag
RubinRegn Skrevet 15. mars 2019 #36 Skrevet 15. mars 2019 (endret) 18 timer siden, padawan skrev: Endret 16. mars 2019 av Rag
RubinRegn Skrevet 15. mars 2019 #37 Skrevet 15. mars 2019 (endret) 1 time siden, Rag skrev: . Endret 15. mars 2019 av Rag
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #38 Skrevet 15. mars 2019 Hvorfor reagerte du ikke allerede i desember da skoene kom i retur? Posten kan jo ikke vite hva som har skjedd (de gjettet på julerush). Det var jo da du burde kontaktet xxl. Og faktura etter 80 dager? Betalte du ikke skoene da du bestilte? Anonymkode: d04f6...ed4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #40 Skrevet 15. mars 2019 Alltid fått god kundebehandling hos XXL, både på nett og i butikk. Men det sier seg selv at du må følge reglene for retur, det er HELT normalt. Sett deg inn i returregler før du handler i en butikk neste gang, for så å klage her inne. Anonymkode: b34d7...ad7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå