Annie78 Skrevet 15. april 2005 #1 Skrevet 15. april 2005 Noen som har noen gode stay-ups å anbefale? Noen som ikke faller så lett ned? Kan ikke ha strømpeholdere, da disse vises under kjolen..........
linky Skrevet 16. april 2005 #2 Skrevet 16. april 2005 Noen som har noen gode stay-ups å anbefale? Noen som ikke faller så lett ned? Kan ikke ha strømpeholdere, da disse vises under kjolen.......... bare litt nyskjerrig, men hvilken kjole er det du har?
Minerva Grey Skrevet 16. april 2005 #3 Skrevet 16. april 2005 Jeg har Pronovias Fada, og jeg har samme problem. Har i alle fall prøvd med et mykt blonde torselette, og da syntes spilene igjennom. Tror ikke jeg kan ha hverken strømpebukser, strømpeholdere eller hold-inn undertøy uten at det synes.
Armonia Skrevet 16. april 2005 #4 Skrevet 16. april 2005 Oroblu sine er kjempe bra! De finnes i en farge som heter silk, den er lys, men ikke helt hvit. Ikke ta på bodylotion før du tar de på, for da sitter de dårligere..
Glossy Skrevet 16. april 2005 #5 Skrevet 16. april 2005 Ikke ta på bodylotion før du tar de på, for da sitter de dårligere.. Husk dette!!! Gjelder vel egentlig de fleste strømter. Har en tendenstil å "rulle" nedover fordi de ikke får skikkelig feste. Tro meg, jeg har erfart dette
Martha Stewart Skrevet 16. april 2005 #6 Skrevet 16. april 2005 Oroblu sine er kjempe bra! De finnes i en farge som heter silk, den er lys, men ikke helt hvit. Ikke ta på bodylotion før du tar de på, for da sitter de dårligere.. Jeg har tenkt å spandere på meg strømper av dette merket også. Har hørt at de skal være veldig bra. Viktig å ha et par i reserve også, hvis strømpene rakner! Mulig jeg tar et billigere merke som reserve... Pleier vanligvis å kjøpe mine stay ups på H&M eller Lindex.
Annie78 Skrevet 16. april 2005 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2005 MS Chari... Hadde vel egentlig gått fint, men hoftene mine er litt for brede til at strømpehoderene ligger pent under :-? Eller kanskje det ikke er hoftene mine det er noe i veien med....? Kjolen ble MYE finere når jeg prøvde uten "korsett" under....
Nellie Cortado Skrevet 16. april 2005 #8 Skrevet 16. april 2005 Jeg har vært ute hele dagen i dag og lett etter hvite stay up`s. Finner det ikke. :-( Noen som har sett det noen plass?
Molla Skrevet 16. april 2005 #9 Skrevet 16. april 2005 Tips, kondomeriet har. Mener også jeg så det på Lindex da jeg var innom der. Men kondomeriet har sikkert. I hvertfall sa min mor at dem hadde det der, hun jobber der :-?
Linn3c Skrevet 18. april 2005 #10 Skrevet 18. april 2005 Trur det er veldig vanskeleg å få tak i kvite strømpebukser til vaksne. Det fins mange til born. Men det blir nok lettare å "ta til takke" med "hudfarga" eller brune...
Minerva Grey Skrevet 18. april 2005 #11 Skrevet 18. april 2005 Det Lille Under, f.eks. Paleet. De hadde sånne champagne-fargede da jeg var der, sånne 'ikke helt kritthvite', akkurat slike jeg skal ha. Dessverre hadde de bare medium inne, og de mente jeg var litt vel langbeint for det. Litt dyre - mener det var 189,- for dem.
Martha Stewart Skrevet 18. april 2005 #12 Skrevet 18. april 2005 Det Lille Under, f.eks. Paleet. De hadde sånne champagne-fargede da jeg var der, sånne 'ikke helt kritthvite', akkurat slike jeg skal ha. Dessverre hadde de bare medium inne, og de mente jeg var litt vel langbeint for det. Litt dyre - mener det var 189,- for dem. Hvilket merke var det? Oroblu? Kan jeg spørre hvor høy du er Minerva? Jeg er også ganske langbeint...
Minerva Grey Skrevet 18. april 2005 #13 Skrevet 18. april 2005 Det var ikke Oroblu - vet det fordi jeg lette litt etter disse. Er ellers nesten 178 på strømpelesten, mye av det bein. Ikke så forferdelig lubben, men fått litt 'alderstillegg' rundt mage-hofte-lår.
Martha Stewart Skrevet 18. april 2005 #14 Skrevet 18. april 2005 Det var ikke Oroblu - vet det fordi jeg lette litt etter disse. Er ellers nesten 178 på strømpelesten, mye av det bein. Ikke så forferdelig lubben, men fått litt 'alderstillegg' rundt mage-hofte-lår. Ok, da er jeg litt lavere enn deg, men av erfaring vet jeg at medium ofte blir litt kort til de lange beina mine. Samtidig er det jo viktig med stay-ups at de ikke er for vide i lårene, da faller de jo ned. Hmm, jeg får høre med damene i strømpebutikken...
Gjest Soon Mrs S Skrevet 18. april 2005 #15 Skrevet 18. april 2005 Fant meg hvite stay-up på H&M idag... kjøpte 3 og betalte 79,- stk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå