AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1 Skrevet 15. mars 2019 Hei og god helg alle sammen! Jeg har en litt uren hud som kun ser bra ut når jeg er brun eller har sminke på. Sliter ikke med kviser eller lignende, bare uren hud. Har lyst til å bare "åpne" den og slippe alt ut! Tipper at dette skyldes feil rensemetoder opp gjennom årene. Har prøvd et par hudpleiere, men jeg stoler ikke på rådene deres. Virker som at de gir meg falske råd, sånn at de skal tjene penger på meg. Derfor vil jeg gjerne ha tips fra noen som er mer nøytrale, og kanskje har egne erfaringer om supre behandlinger. Jeg har prøvd dyre behandlinger og kjøpt dyre produkter (det er jo alltid "tilfeldig" at det perfekte merket for min hud, er det merket som akkurat den salongen fører ). Husker ikke hva behandlingene heter, men jeg har i hvert fall prøvd den "Madonnas oksygenbehandling", har snittet opp milier, og to til som jeg ikke husker navnet på. Hvis det har noe å si for rådene dine, så har jeg kombinasjonshud. Oljete, men samtidig dehydrert. Venter i spenning! 😄 😄 Anonymkode: 71f00...40e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå