jabx Skrevet 17. mars 2019 #61 Del Skrevet 17. mars 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det var helt kukete av meg. Full og useriøs type. Hadde draget som bare det i går. Men var full, teit, og på slutten luktet det desperat av meg. Kunne blitt med flere hjem tidligere på kvelden. Men ville ikke dra. Dessuten er det bare et knull. Lite verdt. Ut i dag også da. Kanskje finne drømmedama? haha Bekjennelser fra mann 27 på byen -.- Anonymkode: fbe69...af9 Hva slags steder er det du går på byen egentlig? Du kan jo vurdere det også. Ulike steder kan ha ulikt klientell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #62 Del Skrevet 17. mars 2019 Høres ut som du har lite karisma og sjarm. Det må til om det skal bli sparks her i gården. Anonymkode: bfcd5...ba8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #63 Del Skrevet 17. mars 2019 På 15.3.2019 den 17.33, AnonymBruker skrev: Selv en drittsekk med egen personlighet er mer interessant en en generisk person uten egen personlighet, som oppfører seg som en dating robot. Aha! Så du innrømmer at dere kvinner egentlig vil ha badboys. Ja men da er jo det greit. Da vet menn hva de må gjøre i datingsituasjon. Er jo mange av dere som har nektet på at dere blir litt tent av drittsekkene. Anonymkode: 62906...bf8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SM30 Skrevet 17. mars 2019 #64 Del Skrevet 17. mars 2019 4 hours ago, jabx said: WTF? Hva med å ha en samtale på begges premisser? ? Det lønner seg ofte å få damer til å snakke om seg selv i begynnelsen, og stille oppfølgningspørsmål på tema hun liker å prate om - derfor blir samtalen mer på hennes premisser slik at hun må ta initiativ til å snakke om deg... Håper ikke dette kom som et sjokk, ref «WTF»? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #65 Del Skrevet 17. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Aha! Så du innrømmer at dere kvinner egentlig vil ha badboys. Ja men da er jo det greit. Da vet menn hva de må gjøre i datingsituasjon. Er jo mange av dere som har nektet på at dere blir litt tent av drittsekkene. Anonymkode: 62906...bf8 Hvordan klarte du å lese noe sånt ut av det? Det er som å si at kolera er bedre enn pest fordi det lettere kan kureres liksom. Anonymkode: 7a305...e2c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThotSlayer Skrevet 17. mars 2019 #66 Del Skrevet 17. mars 2019 21 hours ago, Trolltunge said: Tro meg, vi er på bidragssiden også! Også under dating, men ikke minst når forhold er etablert. Det er ikke slik at kvinner ikke kan bidra, verken i datingfase eller etter. MANGE kvinner som blir dumpet også! Til og med etter dater de synes var fine og lovende. Denne tråden handler imidlertid om hva menn kan bidra med, for å oppnå suksess. På hvilken måte bidrar kvinner? Klarer du svare på det så skjønner du etterhvert hvorfor det ikke er verdt å være den mannen du beskriver, og heller være den mannen jeg beskriver, som pumper og dumper damer uten samvittighet Belønningen er den samme uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #67 Del Skrevet 17. mars 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som du har lite karisma og sjarm. Det må til om det skal bli sparks her i gården. Anonymkode: bfcd5...ba8 Jeg har sjarm. Men jeg er ikke alltid flink å vise den. Kan bli ukomfortabel i nye situasjoner. Kan "fryse" litt til av og til , og dermed bli kjedelig selskap. Kommer an på personen foran meg, settingen, alt. Det er definitivt en negativ greie for meg dessverre. I går var jeg bare utilpass. Klarte ikke kose meg. Følte meg usunn etter å ha gått ut to dager på rad. Burde blitt hjemme. Det var mange jenter som ville snakke med meg da. Anonymkode: fbe69...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #68 Del Skrevet 17. mars 2019 6 hours ago, AnonymBruker said: Aha! Så du innrømmer at dere kvinner egentlig vil ha badboys. Ja men da er jo det greit. Da vet menn hva de må gjøre i datingsituasjon. Er jo mange av dere som har nektet på at dere blir litt tent av drittsekkene. Anonymkode: 62906...bf8 Anonymkode: 1a00c...e83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puff Skrevet 17. mars 2019 #69 Del Skrevet 17. mars 2019 På 15.3.2019 den 16.37, AnonymBruker skrev: Det kommer ofte noen setninger som "du virker veldig opptatt av jobb og karriere" "du virker seriøs". Måten de sier det på \, forteller meg at det er en slags skjult kritikk. De mener jeg er kjedelig. Bare fordi jeg ikke ser på dem som et stykke kjøtt. Nå får jeg faen meg bare gjøre det. Dropp all ærligheten. Anonymkode: fbe69...af9 Amer vil ikke behandles som et kjøtrstykke. Eventuelt kan du snakke om andre ting enn jobb. Det slår meg at du kanskje snakker mye om deg selv? Du kan jo spørre om dama? Og så kan du generelt snakke om helt andre ting enn jobb og karriere første gang dere møtes. Kanskje har du noen morsomme anekdoter å dele? Husk også små, subtile komplimenter som går på personlighet OG utseende, ala "Når jeg ikke blir sjarmert av ei så vakker og smart/morsom/oppegående etc dame som deg, bruker jeg og....(insert hobby ol). Må dog sies med glimt i øyet. Merk: ett slikt kompliment holder ofte. For mange blir slitsomt i lengden og vil ofte virke påtatt (snakker av egen erfaring). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #70 Del Skrevet 17. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sjarm. Men jeg er ikke alltid flink å vise den. Kan bli ukomfortabel i nye situasjoner. Kan "fryse" litt til av og til , og dermed bli kjedelig selskap. Kommer an på personen foran meg, settingen, alt. Det er definitivt en negativ greie for meg dessverre. I går var jeg bare utilpass. Klarte ikke kose meg. Følte meg usunn etter å ha gått ut to dager på rad. Burde blitt hjemme. Det var mange jenter som ville snakke med meg da. Anonymkode: fbe69...af9 Kanskje ta en pause fra jenter? Det virker som du har en så negativ holdning til kontakt med jenter, og det er naturlig nok når du ikke har positive erfaringer. Da er det godt å bare ta pause og tenke på andre ting. Gå på en konsert og nyt musikken og øyeblikket. Gå en tur i naturen, og kjenn at du kan nyte å bare være til. Helt uavhengig av jenter. Det er en deilig følelse å kunne være lykkelig uavhengig av anerkjennelsen fra en jente. Anonymkode: f76a2...bbc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #71 Del Skrevet 17. mars 2019 På 15.3.2019 den 17.28, AnonymBruker skrev: Har aldri sagt drittkjerringer, har bare sagt at jenter jeg ser useriøst på, vil ha meg. Anonymkode: fbe69...af9 Jentene du ser useriøst på er du jo ikke spesielt interessert i, og det er ikke jenter utenfor din liga. Ergo er det jo større sjanse for at de er interessert i deg. Anonymkode: fbebb...a74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #72 Del Skrevet 18. mars 2019 På 15.3.2019 den 16.20, AnonymBruker skrev: "Sparks"? Anonymkode: 1a00c...e83 Hun er jo på KG, men tror ikke at han kjenner henne. Ikke jeg eller du heller. Anonymkode: 62906...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå