Gå til innhold

For nte gang: du er en kjempebra kar men jeg kjente ingen sparks

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jenter. 

Hver gang jeg prøver å være åpen, ærlig, seriøs. Så kommer denne. Senest nettopp. 

Hver gang jeg ikke bryr meg om jenten men vil ha sex med henne, får jeg napp de fleste ganger. 

What's up with u girls? Må jeg virkelig behandle dere alle som et stykke kjøtt for å få positiv respons? 

Anonymkode: fbe69...af9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis du vil at jeg skal se gjennom fasaden din, gi meg idet minste to dates. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje sex er det beste du kan tilby akkurat nå? Er du en god samtalepartner, får du dem til å le, er du naturlig fysisk og mentalt eller awkward?

Anonymkode: fb346...209

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jenter. 

Hver gang jeg prøver å være åpen, ærlig, seriøs. Så kommer denne. Senest nettopp. 

Hver gang jeg ikke bryr meg om jenten men vil ha sex med henne, får jeg napp de fleste ganger. 

What's up with u girls? Må jeg virkelig behandle dere alle som et stykke kjøtt for å få positiv respons? 

Bli taktisk. Det er lov.

Anonymkode: 45d85...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer ofte noen setninger som "du virker veldig opptatt av jobb og karriere" "du virker seriøs". Måten de sier det på \, forteller meg at det er en slags skjult kritikk.

De mener jeg er kjedelig.

Bare fordi jeg ikke ser på dem som et stykke kjøtt. Nå får jeg faen meg bare gjøre det. Dropp all ærligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Som andre sier høres det ut som at sex er det beste du klarer å tilby på dette tidspunktet. Du er med andre ord ikke "bra nok" for et forhold for de kvinnene du prøver deg på. 

Er det noe du selv kan gjøre med dette? Handler det om hvilke arenaer du prøver deg på kvinner? 

Anonymkode: 984cf...0f2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt synes jeg menn som har vært veldig interessert har vært litt for opptatt av å presentere seg selv som en god partner. Det har blitt for lite spøk og humor, for lite flørt og moro, og de har skutt seg selv i foten ved å skulle vise hvor flink, seriøs, snill og ordentlig de er. 

Tidlig fase i dating synes jeg bør være hyggelig og moro. Jeg ville flørte og finne ut om vi hadde felles humor, om han fikk meg til å kose meg og le, om vi hadde noen felles interesser og om det var noe gnist. Ikke få listen som på sikt kunne imponere svigermor! Dit kom han jo uansett aldri om det ikke var hyggelig og moro å date ham! 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hyggelig, morro å møte han = seksuell gnist må oppstå. Mottatt. Da er det bare å oppføre seg som den dominerende part.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hyggelig, morro å møte han = seksuell gnist må oppstå. Mottatt. Da er det bare å oppføre seg som den dominerende part.. 

Du virker jo ikke veldig hyggelig..?

Nei, kvinner flest vil ikke at du skal behandle dem som "et stykke kjøtt". At du har hatt noen dårlige erfaringer betyr ikke at alle kvinner er noen drittkjerringer. Vi kvinner blir også avvist i datingprosesser. Ingen kan forvente at alle skal like en. Sånn er liket.

Anonymkode: ac2bb...cc5

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har aldri sagt drittkjerringer, har bare sagt at jenter jeg ser useriøst på, vil ha meg. 

At du oppfatter meg lite hyggelig har med sinnsstemningen min å gjøre. 

Igjen, jenter leter etter seksuell gnist før en eventuell match. Det gjør ikke gutter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Har aldri sagt drittkjerringer, har bare sagt at jenter jeg ser useriøst på, vil ha meg. 

Igjen, jenter leter etter seksuell gnist før en eventuell match. Det gjør ikke gutter. 

Nei, det handler om hvilke unnskyldninger du går til når du blir sinna eller frustrert. Ikke alle menn hopper til "kvinner vil bare ha meg når jeg er likegyldig" agumentet når de blir avvist. At du går dit sier mye om deg og hvordan du reagerer i konflikter. Du legger skylden på andre. 

At du forsøker gjøre alt etter boken og være snill og høflig hjelper ikke når det skinner gjennom at du er falsk og ikke mener det du gjør, eller at du oppfører deg som en stereotypisk dørmatte fordi du tror det er det kvinner ønsker. Du legger hovedfokuset i det falske og i det generiske som ingen er interessert i. Selv en drittsekk med egen personlighet er mer interessant en en generisk person uten egen personlighet, som oppfører seg som en dating robot. 

Anonymkode: 1bd1d...983

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Det å finne en god balansegang mellom å være frempå og skikkelig kan være vanskelig noen ganger. Jeg personlig tror det er lurt å oppføre seg basert på hva man er ute etter. Problemet med player oppførselen er at hvis damen putter deg i player-kategorien kan hun behandle deg deretter. Det er selvfølgelig damer som faller for menn med den type oppførsel, men du risikerer også å bli behandlet dårlig tilbake spesielt av mer intelligente damer siden de ser at du er en player. Kvinner inngår også relasjoner bare for sex i ny og ne, og du vil ikke bli sexzoned av en dame du er giret på.

På den andre siden risikerer man å bli friendzoned om man er for skikkelig. Det oppstår bare ikke noe gnister eller seksuell kjemi om damen ikke er skikkelig giret på deg fra starten av. Jeg har gode erfaringer med å bare være hyggelig, og morsom på første date. Bruker den for å vise at jeg er normal, hyggelig, har sosiale antenner, og ikke en seriemorder. På date to skrur jeg opp temperaturen litt. Sånn generelt så er det slik at jo mer "skikkelig" damen er jo lengre tid må man bruke på kurtiseringen. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jasså?

Anonymkode: 1a00c...e83

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æh... nei!

Han som ble min ektemann var hyggelig og moro uten å på noen måte være dominerende part. Samme med mine ekser. Jeg og vi lo mye, og det ble fjaset, ertet, flørtet og tullet mye. 

Det kommer nok av alvor senere! Det er også mulig å få inn litt seriøs informasjon selv om det holdes en lett og flørtende tone. 

Litt selvsikkerhet er fint, men også selvironi! 

Det er igrunnen ikke så moro med noen som oppfører seg dominerende! Det kan kanskje bli sex, men latter og moro, flørt og tull blir lettere forelskelse.

Man skal gå smilende fra en date, og glede seg til neste treff/neste samtale. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis flere gir tilbakemelding om at du virker opptatt av jobb/karriere så snakker du jo i overkant mye om det. Det er uinteressant for de fleste, og sier lite om deg.

Anonymkode: 14d4c...737

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jenter. 

Hvorfor er dette tankegangen til alle 'snille gutter'?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel,

som gutt kan jeg bare si at du virket slitsom allerede etter andre innlegg her.

Tipper jentene sier du er en kjempekar for å slippe være ærlig mot deg eller noe, for å unngå denne slitsomme furtinga.

Anonymkode: 895da...155

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du har datet så mange at du kan lage statistikk utav det, eller?

Du tror ikke det bare er tilfeldig?

Det er ikke så veldig sjarmerende å legge all skyld på andre (i dette tilfellet kvinner) når ting går deg imot. 

Anonymkode: ac2bb...cc5

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jenter. 

Jammen i alle dager: hvorfor ikke heller bli sammen med de du ser useriøst på? 90% av damer som vil ha sex med deg: vil helst være kjæresten din. Og 90% av kvinner som ikke vil ha sex med deg fra dag 1: kommer ALDRI til å bli interessert i deg. 

Anonymkode: 98c83...164

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...