Gå til innhold

Hvordan få anonym sex på raskest mulig måte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift, men noen ganger når han er bortreist med jobben har jeg lekt med tanken på å dra ut og ha rask sex med noen. Men hvordan gjør jeg det? Er det noen steder der man kan møte opp (Osloomr) eller er det et sted på nett man kan avtale? 

Har alltid vært trofast, men vi har vært sammen siden jeg var 20 og jeg er desperat etter spenning. Leker derfor litt med tanken på å møte en fremmed der ute. 

Anonymkode: 20f3e...c3c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

J33 btw

AnonymBruker
Skrevet

Det er fredag igjen ja................................................................................................ 

Anonymkode: e8474...be1

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Å få det raskt betyr ofte at det også blir dårlig.

Selv har jeg utviklet seksuelle relasjoner med venner eller en tindermatch jeg har chattet platonisk med over lengre tid - de som chatter mye seksuelt lever som regel aldri opp til forventningene. De som er gode til å pule snakker ikke om det, de viser det når tiden er inne.

Anonymkode: 9e483...02a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

en runk på badet er billig og raskt. 😈

Anonymkode: 7e224...a19

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg vil ikke bli kjent med de - da øker sjansen for å bli oppdaget. Det må være en fremmed og helt anonymt. 

Dette er ikke ment som en runketråd altså, jeg mener det. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg vil ikke bli kjent med de - da øker sjansen for å bli oppdaget. Det må være en fremmed og helt anonymt. 

Dette er ikke ment som en runketråd altså, jeg mener det. 

Da tror jeg du vil bli ekstremt skuffet og angre veldig. Tenk deg at du sender meldinger med en fremmed du vet veldig lite om, og når dere omsider møtes er han feitere og lavere enn du trodde, han stinker, sliter med å holde ereksjonen oppe og gjør egentlig ingenting for deg som det er vits å skrive novelle om. Vitsen med å kjenne personen litt er at den bryr seg nok til å tilfredsstille deg, slik at sexen blir verdt det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da tror jeg du vil bli ekstremt skuffet og angre veldig. Tenk deg at du sender meldinger med en fremmed du vet veldig lite om, og når dere omsider møtes er han feitere og lavere enn du trodde, han stinker, sliter med å holde ereksjonen oppe og gjør egentlig ingenting for deg som det er vits å skrive novelle om. Vitsen med å kjenne personen litt er at den bryr seg nok til å tilfredsstille deg, slik at sexen blir verdt det. 

Eller han er naboen eller søskenbarnet til ektemannen. Lykke til.

Anonymkode: bc0ff...e37

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller han er naboen eller søskenbarnet til ektemannen. Lykke til.

Anonymkode: bc0ff...e37

Jeg gjorde det med sønnen til mannens eldre kusine. Nå er rollene byttet om, jeg er skilt og han er opptatt. Men han er fortsatt min hemmelige "nødselsker" (hehe).

Anonymkode: aadb1...f19

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv bra sex med en gift mann,å skal love deg at ikke han angret på at han er utro! Han ringer meg ofte å vil gjenta det. 

Gå ut på byn i helgen der er det mange som gjerne vil ha ONS

Anonymkode: 8f589...ef8

Gjest ThotSlayer
Skrevet

Dra på byen

Finn deg en mann

Si til mannen at du dro på nach med en venninne, avtal gjerne med venninne at hun bekrefter dette hvis han spør

Pul denne fyren og oppgi falskt navn

Dra hjem til mannen full av sæd

Pul mannen din (bonuspoeng om du får han til å slikke deg først)

Gjest Alterego666
Skrevet
27 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Dra på byen

Finn deg en mann

Si til mannen at du dro på nach med en venninne, avtal gjerne med venninne at hun bekrefter dette hvis han spør

Pul denne fyren og oppgi falskt navn

Dra hjem til mannen full av sæd

Pul mannen din (bonuspoeng om du får han til å slikke deg først)

Det ble visst dessverre en runketråd, TS.

Gjest ThotSlayer
Skrevet
13 minutter siden, Alterego666 said:

Jeg svarer på tråden. Om du føler et behov for å runke så får det gå på deg.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Alterego666 skrev:

😂

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Til TS: Det er mange datingsiter hvor du kan formulere ønsket ditt og få raskt napp. Bruk litt tid på å få et begrep om hva slags person det er du skal treffe, hva hans seksuelle preferanser er og hvordan han er som person. Ordbruk, rettskriving og semantikk forteller mye om en person. Du kan også kreve en fersk test for Seksuelt overførbare sykdommer.

Alt dette kan du gjøre og fremdeles være anonym.

Lykke til. Det er mange flotte folk der ute som er i din situasjon. Dessverre er også noen få freaks som du gjerne vil styre unna.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg rettet overskrifta for deg:

"Hvordan være utro med en fremmed uten å bli oppdaget"

Ta det med ro, med dette nivået på kommunikasjon i det 13 år lange forholdet, er han sikkert utro mot deg også. Er vel derfor han drar på "jobbreise".

Anonymkode: 0df2e...cd9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...