AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1 Skrevet 15. mars 2019 Jeg er gift, men noen ganger når han er bortreist med jobben har jeg lekt med tanken på å dra ut og ha rask sex med noen. Men hvordan gjør jeg det? Er det noen steder der man kan møte opp (Osloomr) eller er det et sted på nett man kan avtale? Har alltid vært trofast, men vi har vært sammen siden jeg var 20 og jeg er desperat etter spenning. Leker derfor litt med tanken på å møte en fremmed der ute. Anonymkode: 20f3e...c3c
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #3 Skrevet 15. mars 2019 Det er fredag igjen ja................................................................................................ Anonymkode: e8474...be1 7
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #4 Skrevet 15. mars 2019 Å få det raskt betyr ofte at det også blir dårlig. Selv har jeg utviklet seksuelle relasjoner med venner eller en tindermatch jeg har chattet platonisk med over lengre tid - de som chatter mye seksuelt lever som regel aldri opp til forventningene. De som er gode til å pule snakker ikke om det, de viser det når tiden er inne. Anonymkode: 9e483...02a 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #5 Skrevet 15. mars 2019 en runk på badet er billig og raskt. 😈 Anonymkode: 7e224...a19 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #6 Skrevet 15. mars 2019 Men jeg vil ikke bli kjent med de - da øker sjansen for å bli oppdaget. Det må være en fremmed og helt anonymt. Dette er ikke ment som en runketråd altså, jeg mener det. Anonymkode: 20f3e...c3c
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #7 Skrevet 15. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men jeg vil ikke bli kjent med de - da øker sjansen for å bli oppdaget. Det må være en fremmed og helt anonymt. Dette er ikke ment som en runketråd altså, jeg mener det. Anonymkode: 20f3e...c3c Da tror jeg du vil bli ekstremt skuffet og angre veldig. Tenk deg at du sender meldinger med en fremmed du vet veldig lite om, og når dere omsider møtes er han feitere og lavere enn du trodde, han stinker, sliter med å holde ereksjonen oppe og gjør egentlig ingenting for deg som det er vits å skrive novelle om. Vitsen med å kjenne personen litt er at den bryr seg nok til å tilfredsstille deg, slik at sexen blir verdt det. Anonymkode: 9e483...02a 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #8 Skrevet 15. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da tror jeg du vil bli ekstremt skuffet og angre veldig. Tenk deg at du sender meldinger med en fremmed du vet veldig lite om, og når dere omsider møtes er han feitere og lavere enn du trodde, han stinker, sliter med å holde ereksjonen oppe og gjør egentlig ingenting for deg som det er vits å skrive novelle om. Vitsen med å kjenne personen litt er at den bryr seg nok til å tilfredsstille deg, slik at sexen blir verdt det. Anonymkode: 9e483...02a Eller han er naboen eller søskenbarnet til ektemannen. Lykke til. Anonymkode: bc0ff...e37 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #9 Skrevet 15. mars 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller han er naboen eller søskenbarnet til ektemannen. Lykke til. Anonymkode: bc0ff...e37 Jeg gjorde det med sønnen til mannens eldre kusine. Nå er rollene byttet om, jeg er skilt og han er opptatt. Men han er fortsatt min hemmelige "nødselsker" (hehe). Anonymkode: aadb1...f19
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #10 Skrevet 15. mars 2019 Jeg har selv bra sex med en gift mann,å skal love deg at ikke han angret på at han er utro! Han ringer meg ofte å vil gjenta det. Gå ut på byn i helgen der er det mange som gjerne vil ha ONS Anonymkode: 8f589...ef8
Gjest ThotSlayer Skrevet 15. mars 2019 #11 Skrevet 15. mars 2019 Dra på byen Finn deg en mann Si til mannen at du dro på nach med en venninne, avtal gjerne med venninne at hun bekrefter dette hvis han spør Pul denne fyren og oppgi falskt navn Dra hjem til mannen full av sæd Pul mannen din (bonuspoeng om du får han til å slikke deg først)
Gjest Alterego666 Skrevet 15. mars 2019 #12 Skrevet 15. mars 2019 27 minutter siden, ThotSlayer skrev: Dra på byen Finn deg en mann Si til mannen at du dro på nach med en venninne, avtal gjerne med venninne at hun bekrefter dette hvis han spør Pul denne fyren og oppgi falskt navn Dra hjem til mannen full av sæd Pul mannen din (bonuspoeng om du får han til å slikke deg først) Det ble visst dessverre en runketråd, TS.
Gjest ThotSlayer Skrevet 15. mars 2019 #13 Skrevet 15. mars 2019 13 minutter siden, Alterego666 said: Det ble visst dessverre en runketråd, TS. Jeg svarer på tråden. Om du føler et behov for å runke så får det gå på deg.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #14 Skrevet 15. mars 2019 14 minutter siden, Alterego666 skrev: Det ble visst dessverre en runketråd, TS. 😂 Anonymkode: 20f3e...c3c 1
Gjest Alterego666 Skrevet 16. mars 2019 #15 Skrevet 16. mars 2019 Til TS: Det er mange datingsiter hvor du kan formulere ønsket ditt og få raskt napp. Bruk litt tid på å få et begrep om hva slags person det er du skal treffe, hva hans seksuelle preferanser er og hvordan han er som person. Ordbruk, rettskriving og semantikk forteller mye om en person. Du kan også kreve en fersk test for Seksuelt overførbare sykdommer. Alt dette kan du gjøre og fremdeles være anonym. Lykke til. Det er mange flotte folk der ute som er i din situasjon. Dessverre er også noen få freaks som du gjerne vil styre unna.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #16 Skrevet 17. mars 2019 Jeg rettet overskrifta for deg: "Hvordan være utro med en fremmed uten å bli oppdaget" Ta det med ro, med dette nivået på kommunikasjon i det 13 år lange forholdet, er han sikkert utro mot deg også. Er vel derfor han drar på "jobbreise". Anonymkode: 0df2e...cd9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå