AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1 Skrevet 15. mars 2019 Jeg har blitt innkalt til et 1.intervju til en stilling som medarbeider i en restaurant som snart skal åpnes. Ser nå at det er gruppeintervju🙉 Noen har som har vært på det før og kan si litt om hvordan det foregikk? Har prøvd å google litt, men regner med det er forskjell på en stilling som restaurantmedarbeider og som selger i et stort firma.. Anonymkode: 402ed...c14
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #2 Skrevet 15. mars 2019 Jeg har vært på gruppeintervju for restaurant selv. Det er noen år siden nå, men selve intervjuet var helt OK. Litt kleint noen ganger (f.eks. sitte i en ring og fortelle om seg selv) og litt slitsomme teambuildingsoppgaver, men alt i alt så overlevde jeg. Ulempen var at dette var første intervju og jeg fikk ikke så mange muligheter til å snakke med den potensielle arbeidsgiveren om spørsmål jeg hadde. Derfor var det først på 2. gangs intervju at jeg oppdaget at jobben ikke passet for meg. Litt irriterende å skulle dra på et første intervju hvor arbeidsgiver legger opp til at det er umulig å stille direkte spørsmål. Anonymkode: 1fe91...8cd
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #3 Skrevet 15. mars 2019 Har vært på to gruppeintervju, og det er faktisk ikke så ille. Da får man liksom noen flere å snakke med og spille ball med, selv om man konkurrerer om stillingen. Avhengig av stillingen tror jeg også det kan lønne seg å ikke være for aggressiv og bare promotere seg selv, men at man involverer og anerkjenner innspill fra andre. Det tror jeg kan være greit å ha i tankene mtp. at man som medarbeider i en restaurant må kunne samarbeide og kommunisere godt for å kunne gi kundene gode opplevelser. Anonymkode: 98f20...1eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå