Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kløftløs
Skrevet

Jeg sitter med fortvilelse å ser på Sandra Lyng Haugen på senkveld å andre damer og til og med unge jenter. Hvorfor får de kløft og ikke jeg.. Brystene mine er ikke så små så forstår det egentlig ikke. Kanskje er de for langt fra hveranre... :cry:

Jeg bruker alltid bh med innlegg så det har jeg allerede prøvd. Sokker i bhen er uaktuelt.. Er det noen som har noen gode råd? Er det spesielle (trangere) topper som må til eller andre typer bh eller er eneste løsning silikon eller saltvann. JEg syns de er store nok, men jeg har ikke kløft...Hvorfor har jeg ikke det..... :cry::cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninakanin
Skrevet

la også merke til den sinnsyke kløften!! Flott :) Men: folk er forskjellige. jeg får ikke kløft selv om jeg har kjøpt meg pupper...

Skrevet

Da tror jeg du har feil bh :) Kanskje...vet ikke jeg. Men jeg har bittesmå pupper som ikke akkurat ser ut som de har noe kløftpotensiale i det hele tatt ;) Men med gang jeg tar på meg en av go-bh'ene med litt push-up så titter kløften fram, magisk :o Valg av bluse har jo også litt å si.

Det er jo egne bh som skal klemme puppene litt sammen, balcony- bh ?? Vet ikke hva de heter :)

Gjest gjest1
Skrevet

Kjøp en wonderbra. Hvis du ikke får kløft av de, så er silikon neste..

Gjest kløftløs
Skrevet

Hva er egentlig en wonderbra?? :roll:

Får assosiasjoner til bestmor når jeg hører det ordet...

Gjest kløftløs
Skrevet

Hva med sånn bh som går bak nakken da? Hva heter det? Halterneck. Noen som vet om disse selges no særlig? Har ikke sett dem på kjempe lenge...

Når jeg bruker topper med knyting bak i nakken synes jeg at jeg får ganske bra kløft

Gjest gjest1
Skrevet
Hva er egentlig en wonderbra?? :roll:  

Får assosiasjoner til bestmor når jeg hører det ordet...

Det er rett og slett et bh-merke. Jeg har en bh derfra, får nesten altfor mye kløft med den ;)

Se her

Gjest kløftløs
Skrevet

Dette så jo veldig bra ut...får man kjøpt disse på lindex, cubus ol eller?

Gjest Seleena
Skrevet

Trodde rett og slett kløft var "ute" jeg...

Gjest kløftløs
Skrevet

Hva som er ut og hva som er inn er ikke så interessant på det område syns jeg :ler:

Synd det oppslaget som var om det i fjor sommer var litt teit jeg.

Jeg syns det er fint med litt kløft jeg så derfor spør jeg.

:)

Skrevet

Jeg har store pupper og unngår kløft så godt jeg kan. Jeg kan godt ha dyp utringning og struttende pupper, men kjøper bh-er som gjør at jeg ikke får kløft. Det har funket helt til nå når jeg måtte ha en skikkelig push-up for en ny kjole. Jeg synes kløft er harry. Men det er kanskje slik at det man kommer lett til, vil man ikke ha, det man ikke får, vil man ha. :roll:

Vil du ha kløft, er push-up, balconette og wonderbrah fabelaktig verktøy. De har rimelige varianter på Lindex bla. så man kan prøve seg litt frem.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det finnes spsiellte Bher som egner seg til å skape kløft. De dytter brystene inn fra siden og opp. Men har du bryster som er plassert langt fra hverandre er det ikke sikkert de vil hjelpe deg.

Kløft kan absolutt være fint og sexy, men ikke overdriv:) Det tipper fort over i det vulgære...

Gjest gjest1
Skrevet
Dette så jo veldig bra ut...får man kjøpt disse på lindex, cubus ol eller?

Lindex har i hvert fall :)

Angående "ut". Ærlig talt, er det mote på kropp også nå? Jaja...lykke til med å følge motene :roll:

Skrevet

og noen av oss får bare ikke kløft, uansett hvor fantastiske bher vi har!! :wink:

jeg har "normalt små" pupper, og bruker mye push-up, noen også med innlegg, men uansett hvor mye jeg prøver så har jeg ikke sjans til å få kløft. det skal endel til ved å prøve å dytte de sammen med henda til og med. :ler:

og det er ikke størrelsen som gjør det, det er rett og slett det at de står litt langt fra hverandre, så jeg har ett mellomrom mellom puppene som vanskelig blir borte, det kan bli mindre ved bruk av rett bh, og puppene blir mer dyttet sammen og frem, men kløft i den forstand jeg tenker på kløft, det får jeg ikke.

har ett par topper som virkelig viser litt likevel, åpning ett stykke ned, men ikke vid, så man ser akkurat buene på puppene på innsiden. igrunnen like stilig har jeg funnet ut! :sjarmor:

Skrevet

Jeg vil bare tipse deg om å gå i en ordentlig undertøysbutikk og få en bh som sitter ordentlig. Ca.70% av norske kvinner bruker feil størrelse. Jeg var en av dem, men etter et besøk hos LaLina i Oslo er bysten min sååå mye penere. Holdningen min og alt har endret seg til det bedre.

Satt og så på Sandra selv i går (imponert over bysten), og la merke til at stroppen som går rundt kroppen på bhen hennes satt alt for høyt på ryggen. Hun brukte altså en for liten bh. Hun kunne fått enda flottere byste om hun hadde brukt riktig størrelse.

Skrevet

Kløft kan absolutt være fint og sexy, men ikke overdriv:) Det tipper fort over i det vulgære...

Selv syns jeg Sandras kløft var veldig vulgær. Hun er ei flott jente- ingen tvil om det! Men når man har SÅ store pupper og sååå mye utrigning og kløft, blir det altfor mye etter min smak. Syns mindre kløfter er finere. :)

Skrevet

Sandra hadde da ikke SÅ store pupper før.?!

Skrevet
Sandra hadde da ikke SÅ store pupper før.?!

er ikke sandra i en alder da kroppen fremdeles er i full utvikling da?

hun er tenåring er hun ikke?

da kan jo pupper vokse som bare det på noen.

Skrevet

Kløft trenger ikke alltid ha noe med om du har store pupper eller ei, men hvor tett puppene sitter, men en god BH er aldri å forakte.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Trodde rett og slett kløft var "ute" jeg...

Må alt være in? :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...